Michaels synsvinkelJeg kan ikke fatte at jeg skal være far! Jeg har altid gerne villet være far og nu har jeg chancen og det er endda med min pige. Jeg blev revet ud af mine tanker da jeg fik øje på en irriteret Liam, han må nok have prøvet at få kontakt til mig i noget tid nu. "Hvad Liam? Jeg sad i mine egne tanker" sagde jeg til ham. "Jeg ville bare sige tillykke til dig med at blive far eller skal til at blive det er det nok" grinte han. "Tak mate men var der ellers andet?" Spurgte jeg ham ad. "Jo det var der, der er aftensmad nu" svarede han og gik ud af døren igen.
Jeg gik ned og så at de allerede var gået i gang med at spise. Jeg satte mig ved siden af Tessa og kyssede hende på kinden men da jeg skulle til at kysse hendes kind drejer hun hovedet så jeg kyssede hende på munden. "Jeg er så glad for at du er gravid smukke" sagde jeg og kiggede hende i øjnene. "Jeg er også glad for det" svarede hun. "Der er noget jeg må fortælle jer" sagde Tereza. "Hvad er det smukke?" Spurgte Ashton. "Kunne i huske der ved lægen da jeg sagde at jeg skulle på toilettet?" Spurgte hun. "Ja det kan vi godt" svarede Luke. "Øhm... Jeg er også gravid!" Svarede hun virkelig overrasket. "Oh my god er du!?" Spurgte Tessa helt med tårer i øjnene og hun holdt sig for munden. "Ja det er jeg" svarede Tereza med tåre trillende ned af kinderne. Det er så perfekt begge vores piger skal have et barn. "Hvem er faren så?" Spurgte Harry spændt. "Det er Ashton" svarede hun og kyssede Ashton på munden. "Okay det her har været den absolut bedste dag i dag" sagde jeg med tårer i øjnene. "Jeg kan ikke fatte at jeg skal være onkel!!" Råbte Harry, Luke, Liam, Niall og Louis i kor. "Haha ja" grinte pigerne. "Hvor langt er i begge overhovedet henne?" Spurgte Luke med tåre i øjnene. "Jeg er 2 måneder henne" svarede Tessa. "Jeg er også 2 måneder henne" svarede Tereza. "Oh my god Tereza vi følges ad i graviditeten" sagde Tessa grædende. "Ja!!" Græd Tereza også.
Efter vi havde spist satte vi en film på. Da den var færdig var klokken 23:00 cirka og vi besluttede os at gå i seng. Jeg lå i sengen med Tessa. Gud hvor jeg elsker hende. Jeg vil ikke have at der sker hende noget nu når hun er gravid med mit barn. "Tessa jeg elsker dig så højt" sagde jeg til hende mens hun lå med hovedet på min brystkasse. "Jeg elsker også dig meget højt Michael" svarede hun. Lidt efter kunne jeg høre nogle dybe vejrtrækninger fra hende og så var hun faldet i søvn. Jeg lagde mig også til at sove.
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.