Kapitel 22

645 19 1
                                    

Luke's synsvinkel

Jeg var på vej hen for at se hvad der skete da Zayn og Calum? Kommer løbende med Tessa i hælene. "Hvad sker der?" Spurgte jeg og lignede sikkert verdens største spørgsmålstegn. "Calum og Zayn havde skiftet Eleanor ud med en robot der lignede hende" svarede Louis skuffet. "What The F*ck" sagde jeg og blev lidt vred over at de kunne finde på at gøre det mod en lille pige der intet har gjort. "I HOLDER JER VÆK OG I KOMMER ALDRIG TILBAGE I MØGSVIN!!!" Kunne jeg høre Tessa skrige ad dem og døren smækkede i med et ordentligt brag. Jeg er lidt bange nu, ihvertfald på Zayn og Calum's vegne.

Louis og jeg stod lidt i chok over den måde Tessa råbte på, jeg har aldrig hørt hende råbe så vredt før. Det var som om der var en indre dæmon i hende eller sådan noget når det kommer til sådanne ting. Michael og Harry kom hen til os, de var også i chok. Vi stod alle fire og stirrede på Tessa som kom gående med et tilfredst smil. "Hvad er der?" Spurgte hun med en normal stemme. "Hvordan kunne du lave den stemme mens du råbte? Vi har aldrig hørt den før" svarede Harry og var stadig i chok. "Det er bare min overbeskyttende stemme, altså Tereza har hørt den før" svarede hun. "Det har jeg nemlig" sagde Tereza som kom bagfra os. Jeg fik et lille chok da jeg ikke havde hørt hende komme. "Nå, men de kommer ikke tilbage foreløbig, hvem er det der skal lave aftensmad i dag?" Spurgte Tessa. "Det er mig og Ashton" svarede Niall der kom ind af hoveddøren da ham og Ashton var ude og handle. "Okay godt så" svarede jeg. "Vil i høre noget underligt?" Spurgte Ashton som lige var kommet ind. "Ja" svarede Tereza og gik over og kyssede ham kort på munden. "Vi så Zayn og Calum løbe skrigende og skræmte væk fra vores hus" svarede han. "De har været her men det er en lang historie skat så den tager vi senere" svarede Tereza og kyssede ham igen. Jeg gad også godt at blive kysset egentlig.

Tessa kom hen til mig efter hun havde sat Eleanor ind på legeværelse sammen med Merida. Hun trak mig ind i et kys som jeg hurtigt gengældte. Hun trak sig og smilede. "Hvorfor gjorde du det?" Spurgte jeg og blev lidt rød i hovedet. "Du tænkte det og jeg hørte det" svarede hun og smilede til mig og gik.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now