Kapitel 5

979 23 3
                                    

Tessa's synsvinkel
Filmen var færdig og de andre var faldet i søvn. Den var også virkelig kedelig, hvordan kan man overhovedet kalde den en gyser når den er så kedelig? Jeg slukkede fjernsynet og lagde mig bedre til rette op ad Michael uden at vække ham. Jeg lukkede øjnene da jeg pludselig kunne høre en lyd. Jeg sætter mig op og kigger rundt i den mørke stue. Jeg ser hen på Tereza hun hørte den også fordi hun sidder og kigger rundt. "Tessa hvad sker der?" Hvisker hun. "Det ved jeg ikke. Kan du række mig det der bat?" Hvisker jeg tilbage. Ja jeg ved at det er underligt at vi har et bat inde i vores stue men ser du vi spillede rundbold for nogle dage siden og den er ikke fjernet endnu. Jeg gik stille ud mod gangen da det var der lyden kom fra. Tereza fulgte efter mig. Jeg tændte lyset i gangen og der blev vi begge forskrækket.

Vi stod bare og kiggede på Zayn og Calum som gjorde det samme. "Såh hvad vil i!?" Spørger jeg hårdt. "Altså vi kom faktisk efter jer" svarer Zayn mens han klør sig i nakken. "Men vi havde ikke regnet med at du havde et våben eller du i det hele taget var vågen" siger Calum. "Kan i ikke bare fuck af igen? Eller jeg bruger battet!" Råber jeg vredt. Pis nu vækkede jeg sikkert drengene og ja det gjorde jeg fordi at de kom her ud til os. "Zayn og Calum? Hvad fuck laver i her!?" Spørger Michael vredt og tager fat rundt om min hofte. "De kom for at tage os" svarer Tereza med hendes arme over kors. Ashton holdet rundt om hende og det var det første han gjorde da de kom her ud. "Af hvad for noget!?" Kom det vredt fra Harry. Han gik over mod Zayn og Calum. Det så ret sjovt ud fordi at Harry er højere end dem så de kigger jo nærmest op på ham. "I to holder jer langt væk fra vores piger, er det fucking forstået ellers kan jeg love jer for at i ligger på skadestuen på 0,5!" Råbte Harry ad dem. "Hør her Hazza. Jeg er ligeglad med hvad du siger. Du er en slapsvans" kom det flabet fra Zayn. "Du skal ikke kalde mig Hazza efter det du gjorde din fucking idiot" råbte Harry igen.

Zayn og Harry stod bare og gav hinanden onde blikke. "Hazza jeg kalder dig lige det jeg vil!" Råber Zayn. "Okay nu stopper i to!" Råber jeg irriteret og stiller mig i mellem dem. "Nej se nu går Tessa med mig pga dig Hazza!" Siger Zayn flabet. "Og hvem har sagt det Zayn!?" Spørger jeg vredt. "Du står med ryggen til mig hvilket betyder at du er imod Hazza" svarede han. "Hør her Zayn jeg ville heller snave en abe end at holde med dig!" Svarede jeg vredt. "Kan i ikke bare skride og lade os være!? Vi er trætte og vi gider heller ikke at se på jer!" Råber Tereza op. "Okay kom Zayn. Det er bedst hvis vi går nu fordi lige om lidt får vi et bat i hovedet" siger Calum og trækker Zayn med ud.

Vi sad inde i stuen igen. Jeg lå op af Michael og Tereza lå op af Ashton. Jeg lukkede øjnene i og nød at Michael nussede mig på armen og kyssede mig i håret. Jeg kunne ikke holde mig vågen mere så jeg faldt i søvn.

Hjælp mig væk 5sos/1DDonde viven las historias. Descúbrelo ahora