Kapitel 23

599 17 2
                                    

Michael's synsvinkel

Jeg så Tessa kyssede Luke, jeg blev lidt jaloux over det men Luke er også på en måde hendes kæreste. Altså det er vi alle sammen til hende og Tereza, men jeg følte bare at det kun er mig der må det. "Michael? Hallo? Er du der?" Spurgte Harry der stod og viftede sin hånd foran mit ansigt. "Øh, ja det er jeg, hvad nu?" Spurgte jeg og kiggede på ham. "Der er aftensmad nu" svarede han og lagde sin arm rundt om min skulder og vi begyndte at gå.

Efter vi havde spist gik Tessa og jeg ovenpå. Vi havde aftalt at vi skulle i seng sammen for det har vi ikke gjort i ret lang tid nu på grund af Eleanor, Tereza og Ashton havde også aftalt det så de andre "passer" de små.

Vi kom ind på værelset og vi begyndte at kysse ret heftigt. Jeg elsker hende så meget. Hun skubbede mig ned på sengen og smed sin kjole, hun havde ret frækt undertøj på.

Tessa's synsvinkel

Jeg smed Michael på sengen og tog min kjole af og satte mig på ham og kyssede ham. Jeg kunne høre i hans tanker at han synes mit undertøj var frækt. Han satte sig op og vi kyssede videre, jeg trak hans trøje af. Jeg er helt vild med hans mave, jeg bliver nærmest tændt hver gang jeg ser den. Han vendte os om så jeg var nederst, han tog sine bukser af og kyssede mig igen. Han begyndte at kysse mig på halsen, han ramte mit ømme punkt og der kom et lille støn. "Du er så dejlig" sagde han og kyssede videre. "Det er du også" svarede jeg og stønnede igen da han kyssede mig på mit ømme punkt igen. Han begyndte at gå ned af til han nåede mine bryster, han tog min bh af og masserede mine bryster. Jeg kunne ikke holde de små støn inde. Han gik længere ned og da han komme til trussekanten, rev han mine trusser af. "Du er allerede helt våd smukke" sagde han og stak to fingre op. Der kom nogle støn fra mig, han tog sine boxershorts af og han var helt stiv. Han kiggede på mig med et blik som spurgte om jeg var klar. Jeg nikkede desperat, med et var han inde i mig. Der kom mange høje støn fra mig, jeg har virkelig savnet det her. Vi stønnede om kap nærmest.

Han begyndte at presse sig længere ind i en langsom bevægelse, der kom mange støn fra mig nu. "Jeg elsker dig Tessa" sagde han og stønnede lidt. "Jeg elsker også Michael" svarede jeg og han kyssede mig som udviklede sig til snav, han fortsatte med at køre ind og ud.

Jeg kunne mærke at jeg næsten skulle til at komme, der gik knap nok 2 sekunder så kom vi begge. Michael trillede ned fra mig og lå på ryggen ved siden af mig. "Hvordan kan du være så god?" Spurgte han forpustet og kiggede på mig. "Jeg kunne spørge om det samme til dig skat" svarede jeg forpustet. "Ved du hvad klokken er?" Spurgte han. "Den er 21:00, hvorfor?" Svarede jeg. "Jeg håber drengene har lagt pigerne i seng" svarede han. "Det går jeg også ud fra de har" svarede jeg.

Vi lå og snakkede i et kvarter tror jeg, før vi besluttede os at gå ned til de andre. Jeg satte mig i sofaen mens Michael satte en film på. Han satte sig ned ved siden af mig, jeg lagde mit hovede på hans skulder. Han lagde sin arm rundt om mig, jeg følte mig tryk.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now