Tessa's synsvinkel
Vi var nu kommet hjem og vi sad og så film. Den var ikke så spændende som jeg havde troet så jeg faldt i søvn op af Liam. Det sidste jeg så var Tereza der lå op af Louis og derefter lukkede mine øjne i.
Jeg vågnede ved at der lød et kæmpe brag. Jeg fløj nærmest op af sofaen og løb ud i køkkenet og der stod Michael, Liam, Louis, Niall, Harry Ashton og Luke og kiggede forskrækket over på mig fordi at de ved at de ikke skal larme hvis jeg eller Tereza sov. "Hvad sker der så her?" Spurgte jeg lumsk. "Jo ser du.... Øhm vi ville lave aftensmad og vi kom sådan lidt op og slås om det og da der var nogle gryder der var ved at falde ned gik vi i panik fordi at vi ville jo ikke larme" svarede Luke og kløede sig i nakken. "Omg i så dumme nogle gange" svarede jeg grinende. "Men hvor er Tereza?" Spurgte jeg forvirret. "Var hun ikke inde ved dig i stuen?" Spurgte Niall lidt usikkert. "Nej fordi så ville hun have stået her ved siden af mig" svarede jeg nervøst.
Vi stod og lyttede lidt da vi til sidst kunne høre toilettet skylle ud. Vi kunne høre nogle trin og Tereza kom frem. "Hvad er der? Har jeg en bums eller sådan noget?" Spurgte hun og var ved at gå i panik. "Øhm nej det har du ikke..... Vi troede bare at du var væk" svarede Ashton.
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.