Kapitel 13

835 20 1
                                    

Tessa's synsvinkel

Der er nu gået nogle måneder og vi har ikke haft nogle problemer. Tereza og jeg bliver stadig brugt som sex slaver. Her på det sidste har jeg kastet op om morgenen og jeg tror at jeg er gravid, da det er noget tid siden jeg havde det røde. Jeg havde fortalt det til Tereza og hun sagde at jeg skulle prøve at tage til lægen. Så jeg har tænkt mig at sige det til drengene at jeg har brug for at tage til lægen.

"Michael??" Spurgte jeg ham imedens han sad og spiste et æble. "Ja smukke?" Svarede han og kiggede på mig. "Kan jeg måske få en tid hos lægen i dag?" Spurgte jeg nervøst. "Hvorfor? Er der noget galt?" Spurgte han lidt bekymret. "Altså det ved jeg ikke, men det er bare at min menstruation ikke har været her i noget tid nu" svarede jeg ham og bed mig nervøst i læben. "Okay kom, du skal med ud i bilen" svarede han og smed æblet ud i skraldespanden. "ASHTON OG JER ANDRE KOM HER NED" råbte han. Med et stod alle hernede. "Vi skal en tur til lægen med Tessa" sagde han og de nikkede. Vi satte os ud i bilen også kørte vi.

Vi var nu ved lægen. Mit navn blev kaldt op og jeg fulgte så med lægen. "Nåh hvad er der så galt med dig?" Spurgte den kvindelige læge. "Øhm... Jeg tror at jeg er gravid da min menses ikke har været her i nogen uger nu" svarede jeg. "Okay.. Lad os så tage testen så får vi at se" svarede hun med et smil og bad mig om at ligge mig på sengen og så gik hun i gang.

Svarene fra prøven var kommet tilbage og jeg turde ikke høre hvad den var. "Tillykke Tessa du er gravid og du er 2 måneder henne" svarede hun med et smil. "Ved i hvem der er faren?" Spurgte jeg. "Øhh.... Nej men vi kan tage en dna test af de drenge der var derude sammen med dig hvis det er" svarede hun med et smil. "Det må du meget gerne" svarede jeg med smil tilbage. Fuck fuck fuck jeg er gravid! Hvad vil de andre ikke tænke??

"Så Tessa... Jeg har svarene på hvem det er og det viser sig at være Michael Gordon Clifford der er faren til dit barn" svarede hun med et smil. "Okay mange tak for din tid" svarede jeg og gav hende i hånden. "Det var så lidt og held og lykke med barnet" smilede hun og jeg forlod lokalet.

Da jeg kom ud til de andre kiggede de spændt på mig. "Er du så gravid siden vi skulle afgive vores dna?" Spurgte en spændt Michael. "Ja det er jeg..." Svarede jeg lidt tøvende. "Er der noget galt?" Spurgte Luke. "Nej det er der ikke.... Det er helt fantastisk" svarede jeg med et kæmpe smil. "Hvem er så faren?" Spurgte Harry spændt. "Ja... Det er ikke godt at vide" svarede jeg med et smørret smil. "Kom nu Tessa sig hvem det er" sagde Liam lidt utålmodig. Han er så sød. "Ja lad mig se..... Han er 20 år..... Han har kort hår..... Han har ikke en læbepiercing.... Han er lys i huden...... Han har lidt skæg.... Han er med i 5sos..... Har i gættet det?" Spurgte jeg grinende. "Jeg kan ikke tro det..... Jeg skal være far!!" Råbte Michael glad. (De er i bilen) "hvem har sagt at det er dig?" Svarede Luke og Ashton i munden på hinanden. "Nok fordi at det er det" svarede jeg smilende. Michael blev endnu mere hyper over det så han lige frem krammede alt luften ud af mig og ja vi sidder ved siden af hinanden.

Hjælp mig væk 5sos/1DDonde viven las historias. Descúbrelo ahora