Kapitel 20

663 18 3
                                    

TESSA'S SYNSVINKEL

Tereza og jeg sidder og ser nyheder da vi får et chok. Damen i fjernsynet siger således:

Calum Thomas Hood og Zayn Javad Malik har for nyligt brudt ud af fængslet og forsvundet på stedet, politiet kigger nærmere på sagen og det de har fortalt os er at de sikkert leder efter nogle piger ved navn Tessa og Tereza, disse to piger er dem de sad i fængsel for da de brugte dem som sex slaver.

"Tessa? er du klar over hvad det her betyder?" kom det skræmt fra Tereza. "Jeg kan ikke fatte det, hvad skal vi gøre?" spurgte jeg skræmt. "Det ved jeg ikke" svarede hun med tårer i øjnene. "MICHAEL, ASHTON, LUKE, HARRY. LIAM, LOUIS OG NIALL!!" råbte jeg så det kunne høres i hele huset. Drengene kom styrtende ned. Michael og Ashton var kun iført håndklæder og de andre i underbukser da det jo er morgen. "Hvad er der smukke?" spurgte Michael skræmt. "Calum og Zayn er brudt ud af fængslet" svarede jeg og begyndte at græde. "Det kan ikke passe" kom det fra Luke der var virkelig overrasket. "Hende damen i nyhederne sagde det og at de var ligesom forsvundet" svarede Tereza grædefærdig. "Hvad er det de vil?" spurgte jeg og kiggede på drengene. "Det ved jeg ikke Tessa, men en ting der er sikkert de skal ikke komme i nærheden af vores piger og deres døtre, ikke så længe jeg lever" sagde Liam alvorligt. "Jeg er bange" kom det fra Tereza der hulkede. Ashton satte sig hen til hende og tog hende ind til sig i et kram. Nu når jeg tænker over det er det faktisk ret hot at Michael sidder kun iført håndklæde og med mig knyttet ind til sig, okay Tessa de tanker kan vente der er noget meget alvorligt der er i gang lige nu og så er du liderlig? tag dig sammen Tessa sagde en stemme inde i mit hoved og det er ikke Tereza's stemme men min egen stemme. "Okay piger? vi har faktisk forudset at dette ville ske så derfor har vi indstillet hele huset med nogle udstyr der sørger for at de ikke kan komme ind lige meget hvad, altså vi har sat deres DNA ind i det der udstyr så hvis de prøver at komme ind bliver de fanget i et bur lavet af jernstænger hvor der føres 200 volt strøm igennem, så vi har faktisk styr på det" kom det fra Niall som så lidt alvorlig ud og samtidig stolt. "Okay, men hvad hvis de kommer ind? hvad sker der så?" spurgte jeg forvirret. "Hvis det skulle ske at de kom ind ville de blive skud med bedøvelsespile så de ikke når så langt og pilene bliver kun affyret hvis det er dem der kommer ind da det er taget efter deres DNA og det" svarede Liam som om han var en videnskabsmand eller noget i den retning. "Okay, godt så" svarede Tereza og knyttede sig mere ind til Ashton.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now