Michael's synsvinkel
Jeg var lige kommet og det var Tereza også. Jeg må sige hun er god i sengen men Tessa er bedre. "Drenge og piger der er mad!" Bliver der råbt nede fra af Louis. "Kommer!" Råber Tessa så vi alle får et chok fordi at vi plejer ikke at råbe tilbage og det har Tessa heller ikke gjort før. "Hvad er der?" Spurgte hun forvirret mens hun tog tøj på. "Du plejer bare ikke at råbe Kommer når vi skal spise smukke" svarede jeg hende. "Nå okay" svarede hun med et sad face. "Kom her smukke" sagde jeg til hende. Hun kom over til mig. "Er der noget galt smukke?" Spurgte jeg bekymret. "Nej det er bare at vi har savnet jer helt vildt" svarede hun mens hun kiggede frem og tilbage på mig og Harry med tårer i øjnene. "Åh smukke du skal ikke græde. Kom vi skal ned at spise" sagde Harry mens han tog rundt om Tessa. "Kom Tessa" sagde han. Hun rejste sig og gik over til ham. Tereza var allerede styrtet nedenunder, hun elsker mad og det gør Tessa også.Vi sad nu og spiste. Tessa og Tereza sad helt stille og spiste. Jeg tror nok de har en privat samtale over tanker. Lige i det jeg tænker på Tessa popper hendes stemme op inde i mit hoved. 'Styr dine tanker. Du forstyrre mig Tereza's samtale din dumpap' grinte hun. 'Undskyld' tænkte jeg. "Hvad er det i snakker om?" Kommer det fra Harry som kigger over på pigerne. "Åh ikke noget Hazza" kommer det fra Tereza. "Sikker?" Spørger Luke forvirret. "Ja Lukey" svarer Tessa. "Okay, drenge stop med at nedstirre dem på den måde" siger Niall irriteret. "I forstyrre middagen" fortsætter han.
BẠN ĐANG ĐỌC
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.