Kapitel 9

946 22 1
                                    

Tessa's synsvinkel
Vi blev smidt ind i et rum hvorefter de låste døren. Vi gik over til vinduerne men de var sømmet fast. Fedt. "Hvad skal vi gøre Tessa?" Spurgte Tereza grædende. "Jeg ved det ikke. Hvordan kan vi overhovedet give drengene besked?" Spurgte jeg fortabt. "Vi kan da sende en besked via tankerne" svarede hun. "Vi kan prøve" svarede jeg.

Michael kan du høre mig? Tænk ja hvis du kan

Ja det kan jeg. Hvor er i? Hvad er der sket? Hvad har de gjordt ved jer!?

Rolig nu Michael. Vi er okay og vil du vide hvor dumme de er?

Ja det vil jeg gerne.

De er i vores sommerhus eller nok jeres. Hvor dum kan man være?

Vi kommer efter jer så

Nej ik nu jeg giver besked til jer når i kan komme. Ellers finder de bare ud af at vi kommunikere med jer.

Okay men hvor lang tid? Fordi jeg vil ikke have at der sker jer noget ondt.

1 uge eller 2 bare så de ikke mistænker noget. Så de tror at i har ledt andre steder end her.

Okay. Men vi kan godt snakke igennem her hver dag?

Ja det kan vi godt medmindre der sker noget som måske at blive voldtaget eller sådan noget.

Har de tænk sig at voldtage jer?

Ja de sagde at vi nu var deres sex slaver.

Kan i virkelig hold det ud i 1 til 2 uger?

Ja Michael det kan vi ellers kontakter vi jer måske nok tidligere

Okay smukke men pas nu på Zayn er slem

Rolig Michael må smutte nu. Zayn er lige kommet ind.

Okay ses så

"Hvad vil du mester pink?" Vrissede jeg ad ham. "Ville bare se hvad i lavede og måske hygge lidt med dig for du er sgu fræk når du er vred" svarede han perverst. "Skrid med dig dit perverse svin" vrissede Tereza ad ham. "Oh du er også sådan det sgu frækt nok smukke" svarede han med et sultent blik. "Zayn hvis du er sulten så gå ned og tag noget mad medmindre du er kannibal" svarede jeg ham flabet. "Calum!" Råbte Zayn og op kom Calum. "Ja Zayn?" Svarede han. "Hvad siger du til vi ordner dem nu og i aften?" Spurgte han ham. "Den er jeg med på. Har sådan savnet at være inde i dig Tereza" svarede han perverst og kiggede over på Tereza med et sultent blik.

Michael de skal til at gøre det nu!

Du sagde i kunne holde ud

Ja det kan vi også men Zayn jagter mig

Oh er han hurtig?

Han er hurtigere end dig og du er den hurtigste

Oh bare prøv at holde ud okay. Jeg elsker dig så meget

Jeg elsker også dig

Han fangede mig og han holder hårdt fast i mig. Det gør ondt

Er du i sengen med ham nu?

Nej han fangede mig nede i stuen

Hold ud min prinsesse. Bare sig til hvis vi skal komme okay?

Ja det skal jeg nok

Zayn smed mig i sengen ved siden af den Tereza ligger i med Calum. Han er allerede inde i hende. Hun græder meget. Hun kan ikke lide det. Zayn begynder tage mit tøj af langsomt. Kan han ikke bare gøre det hurtigere? "Sig mig er du en snegl eller hvad? Kom nu bare i gang så jeg ikke skal se på dit grimme fjæs!" Råbte jeg vredt ad ham. Okay han er ikke grim men det virker bare rigtigt at sige. Han rev tøjet af mig og kom op i mig.  Okay Michael er større men det gør ondt. Jeg stønner ikke, det er ikke det værd. "Hvorfor stønner du ikke smukke?" Spørg han stønnende. "Fordi du er lille" svare jeg flabet. Han stikker sig længere op og der kom et ufrivilligt støn ud. "Se du elsker det" svare han stønnende. "Som om" svarede jeg ham flabet.

Mickey du er meget større end Zayn

Er jeg det? Hvad mener du?

Din pik er større end hans. Den er en lille regnorm der bare gør ondt

Gør det ondt?

Ja fordi han har ikke gjordt mig 'våd' også presser han sig ind og din er større og bedre

Tak for at høre det smukke. Er i færdige?

Nej egentlig ikke. Han tror at jeg har en orgasme fordi at jeg stønner og det gjorde jeg ikke før men de er også fake

Wtf han er da så dårlig?

Dig, Luke, Ashton, Harry, Niall, Louis og Liam er meget bedre

Tak mus

Smutter nu jeg skal lige lade som om at jeg er kommet

Okay ses smukke

"Jeg kommer, jeg kommer" råber Zayn og kommer lidt efter. Jeg lader som om at jeg også gjorde selvom jeg ikke gjorde. "Du er fandme god du er smukke" sagde han og begyndte at snave mig. Jeg snavede ikke med. "Er der noget galt?" Spurgte han. "Ja og det er at du er pisse ringe, din pik er for lille, Michael Clifford er bedre end dig, mine støn var fake og du er ikke så sej som du tror du er!" Svarede jeg ham vredt.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now