Chapter 21

1.8K 76 2
                                    

Mes gulėjome apie pusantros valandos ir aš vis verkiau įsikibusi į Zayn marškinėlius, kai jis tuo metu mane guodė. Mane nustebino tai, kad jis nepasityčiojo iš manęs dėl to.

"Neverk, mažute." Ramino mane Zayn,

"Kodėl tu mane muši taip stipriai?" Sukūkčiojau į jo marškinėlius.

"Nežinau, tiesiog aš būnu piktas."

"Atsiprašau."

"Neatsiprašinėk. Čia aš vienintelis turėčiau tavęs atsiprašyti."

Zayn patraukė nuo mūsų antklodę ir pažiūrėjo į mano patinusias akis.

"Einam, tau reikia nusiprausti." Patempė mane už rankos ir nuvedė į vonią. "Nebijok, mažyte." Sušnibždėjo man į ausį. Tada Zayn nuėjęs prie dušo atsuko vandenį ir vėl grįžo prie manęs. Jis nuvilko man marškinėlius ir šortus taigi dabar buvau tik su liemenėle ir kelnaitėmis.

"Ar galiu nuimti?" Paklausė Zayn, rankos mostu parodydamas į mano apatinius.

Linktelėjau ir jis su džiaugsmu nuėmė nuo manęs apatinius. Užsidengiau savo kūną jausdamasi šiek tiek nejaukiai.

"Tavo kūnas toks gražus." Tarė Zayn, plaštaka perbraukdamas per mano ranką. "Su randais ar be jų."

Nieko jam nepasakiusi nuėjau į dušo kabiną, pripildytą garų.

"Gal reikia pagalbos?"

"N... ne." Sumikčiojau, paimdama šampūną.

"Gerai, tada lauksiu tavęs apačioje."

***

Kai baigiau, nuėjau žemyn kur kaip ir sakė bus Zayn. Svetainėje ant stalo buvo padėtas krepšys ir gėlės. Kai visiškai įėjau į svetainę, pamačiau Zayn klupojantį ant vieno kelio ir nusiaunantį batus.

"Štai kur tu." Nusišypsojo jis. "Duše prabuvai apie valandą. Jau buvau pradėjęs jaudintis." Tarė Zayn ir aš nervingai sukikenau.

"Nupirkau tau gėlių ir šokolado." Padavė man krepšį. "Visi šokoladai, kokie tau tik patinka. Aš tikrai atsiprašau."

"Ačiū." Plačiai nusišypsojau. "Ir viskas gerai."

"Nori pažiūrėti filmą?" Paklausė Zayn.

"T.. taip, žinoma." Atsisėdau ant sofos ir netrukus jis prie manęs prisijungė.

"Žinai... galvojau, kad galėčiau rytoj tave pamokyti vairuoti."

"Tikrai? Ačiū Zayn."

"Bet kada, brangioji." Pasakė jis prieš mane pabučiuodamas. "Ir kai gausi vairuotojo pažymėjimą, aš tau nupirksiu naują automobilį, jeigu tik panorėsi."

"Oh, Zayn, tu neturi to daryti. Aš pasitaupysiu pinigų...."

"Baik, Ari. Aš tau jį nupirksiu." Nusišypsojo jis.

"Aš tik nenoriu jaustis taip, kad tu turi man nupirkti automobilį. Galiu vaikščioti pėsčiomis."

"Tu mane skaudini." Patempė lūpą. "Tiesiog leisk man tai padaryti dėl tavęs. Tu esi mano mergina ir turiu tave lepinti taip kaip niekas kitas."

"Gerai." Nežymiai nusišypsojau.

Tikrai nesiruošiau su juo ginčytis, nes žinau, ką jis gali man padaryti.

***

"Zayn, ar jau esi pasiruošęs?" Paklausiau.

"Taip, mažyte, tik apsiausiu batus." Atsakė jis.

Wicked GamesWhere stories live. Discover now