"Veduosi tave kur nors.", Zayn pasakė mums bežiūrint televizorių.
"Man tinka likti čia, turiu omeny, yra daug skalbinių, kuriuos reikia sutvarkyti.." Atsakiau.
"Aš noriu tave išsivesti, noriu pasilinksminti. Leisk man nusivesti tave apsipirkti, palepinti ir padaryti tuos mergaitiškus dalykus."
"Gerai.. gerai." Pritariau jam. "Aš nusimaudysiu ir pasiruošiu, bet nesiskųsk jei užtruksiu.", perspėjau.
"Nesiskųsiu, bet neužtruk ilgai."
Tai iš esmės jo skundimasis.
Kai išsimaudžiau ir apsirengiau, Zayn nebuvo apačioje, kai nuėjau ten. Dėvėjau džinsus aukštu liemeniu ir paprastą baltą palaidinę. Mano plaukai buvo dar šiek tiek drėgni, bet aš leidau jiems patiems išdžiūti. Šukavau juos rankomis, beieškodama Zayn ir Romeo.
Romeo lojimas buvo girdimas lauke, tad nusijuokiau iš to. Durims atsidarius žiūrėjau, kaip Zayn numetė skraidančią lėkštę mano šuniui. Jis bėgo ir kovojo su juo.
"Ką darai mano šuniui?" Žaismingai pasakiau, kol Zayn gyrė jį su pagavimu.
"Kai ką, ką turėčiau daryti tau dėl ėjimo laukan su drėgnais plaukais" Zayn ėjo link manęs ir Romeo bėgo prie jo. "Tu gali taip susirgti." Pabučiavo mano žandą.
"Jie ne visi drėgni." Pakreipiau galvą. "Jie auga." Nusišypsojau jam besididžiuodama savimi.
"Negi? Tiesą sakant, maniau, baigei su tuo apsėdimu dėl leidimo augti plaukams iki kojų."
"Na aš bandau ir man pavyksta."
Nusisukau nuo jo stovėdama ant pirštų galiukų ir patraukdama plaukus atgal leisdama jam pamatyti kokie ilgi jie užaugo. Padėdama savo ranką prieš nugarą, pagriebiau galiukus ir parodžiau jam ilgį.
"Kur pirkai tas kelnes?" Paklausė pastumdamas mane link namo.
"Forever 21, niekada jų nedėvėjau. Nusipirkau jas prieš kurį laiką"
"Su jomis atrodai karštai" Linktelėjo jis apsukdamas mane ir dar kartą gerai pažiūrėdamas į mano užpakaliuką.
"Gerai, kur mane vediesi?"
"Tu man pasakyk."
"Nežinau."
"Pasakyk man, Arielle, aš nepatyręs šiuose dalykuose."
"Nenoriu nurodinėti, kur noriu eiti."
"Tai nenurodymas. Pasakyk man."
"Iš pradžių galim eiti apsipirkti į El mėgstamiausią parduotuvę."
Zayn šypsojosi man, tad nusisukau, nes man to buvo per daug.
"Nustok į mane taip žiopsoti." Nuraudau.
"Tiesiog manau, jog esi nuostabi." Pasakė man.
Negalėjau jo nepabučiuoti po jo pastebėjimo. Jis buvo labai mielas. Toks mielas. Jis kartais būna šiek tiek nedrąsus. Vakar bijojo mane paliesti, nuolat klausinėjo ar man viskas gerai.
***
Įėjome į milžinišką parduotuvę ir pamačiau daug galimybių. Tiek daug rūbų, kurių aš norėjau, bet žinojau, kad išeisiu su viena palaidine. Nekenčiu, kai Zayn man perka daiktus, net jei jis manęs to maldauja."Kas nors patraukė tavo akį?" Paklausė Zayn, kai ėjom gilyn.
"Tie žurnalistai, kurie štai ten slepiasi už drabužių." Parodžiau.
YOU ARE READING
Wicked Games
FanfictionJi jį mylėjo, bet jis....nebuvo tikras dėl savo jausmų. Nuolatiniai pažeminimai, skausmas ir nuo kūno nedingstančios mėlynės. Tai - Arielle kasdienybė. Ji kenčia vis labiau stiprėjančius savo vaikino Zayn smūgius, tačiau jam atleidžia, tikėdamasi, k...