Chapter 62

1K 62 5
                                    

Maudžiau Romeo, kadangi jis vakar susižeidė, bet tai buvo sunku padaryti, nes jis suverčia viską bėgiodamas aplink namus ištisas valandas. Palikdamas šlapius pėdų antspaudus ant medinių grindų bei padarydamas Zayn nusivylusį ir piktą.

Šiandien mano perklausos diena ir esu labai susijaudinus. Vakar, kai pasiėmėme jį iš Zayn tėvų, Romeo buvo mielas ir prisirišęs todėl nusivedėme jį nusipirkti naujo šuns žaisliuko. Jis dievina juos.

„Dabar," pasakiau imdama Romeo iš vandens. „Šiandien neik į lauką."

Nemanau, kad jis suprato bet nežinau, ką daugiau daryti. Išdžiovinau jį su rankšluosčiu ir jis greit papurtė kailį, išgąsdindamas mane.

„Tau viskas gerai?" Zayn paklausė lipdamas laiptais su drėgnais plaukais.

Jis susiraukė, kai šukavo savo plaukus ir aš pasukau galvą lyg klausdama, kas nutiko.

„Tu per daug šiurkšti Arielle," jis nusijuokė, rodydamas į mane. „Atsargiau tampyk plaukus, mažyte."

Mano veidas paraudo, kai nuvaliau šlapias rankas į Romeo šlapią rankšluostį.

„Atleisk." Įkvėpiau, vis dar rausdama.

„Ar tu pasiruošus šiandieninei savo perklausai?"

„Taip, negaliu sulaukti." Nusišypsojau žiūrėdama į savo nagus.

„Atleisk mažute, bet negalėsiu tavęs ten nuvežti, susitiksiu su tavimi ten."

„Oh aš žinau, tiesiog pati nuvažiuosiu ten," jis atėjo prie manęs. „Kas yra Zayn?" paklausiau kai jis pasiekė mane.

„Nieko, aš tiesiog tave myliu."

Susiaurinau akis „Ką nori žinoti, Zayn?"

„Juk sakiau nieko." Jis pakėlė antakius. „Aš tikrai tave myliu, tikrai tikrai tave myliu, juk žinai tai?"

Wow jis sako tai man lyg aš ruoščiausi mirti.

„Nesvarbu kas nutiks ar nutiko, aš visada tave mylėsiu."

„Tu gąsdini mane, Zayn." Nervingai sukikenau. „Kas yra?"

„Aš ateisiu į tavo perklausą." Jis užsidėjo savo striukę kol Romeo kaip visada lojo ir lakstė aplink Zayn kojas. „Galbūt penkias minutes pavėluosiu."

Linktelėjau.

„Negaliu sulaukti kada pamatysiu tave, ar tu stovėsi su savo mama?" paklausiau. „Ji sakė kad ateis."

„Taip, paieškosiu jos." Nusišypsojo. „Pasimatysime."

Jis išėjo ir uždarė duris.

***

Dvi merginos prieš mane kalbėjo apie tai kokios jos susijaudinusios, padarydamos mane dar labiau nervingesnę negu esu dabar. Skaičius užrašytas ant mano nugaros yra 367, todėl jau kurį laiką čia laukiu. Nuolat trinu rankas nuo prakaito. Vieną iš merginų priešais mane pakvietė, tai reiškiasi jog liko vienas žmogus iki mano pasirodymo.

Po galais, aš taip bijau. Mano mintys pilnos nelaimingų atsitikimų, kurie gali nutikti per mano pasirodymą. Paslysti, parkristi, nualpti. Galbūt net mirti. Wow.

Skirtingai nuo manęs mergina, kurią minėjau atrodo pasitikinti savimi. Bandžiau save nuraminti galvodama, kad tai nėra didelis reikalas. Ji tikrai gera, kai žiūriu į ją dabar ir manau, kad ji padarys tai. Teisėjai atrodo velniškai pikti ir aš neturiu laiko neapdairumui.

Jos pasirodymas buvo trumpas, neturėjau daug laiko sudėti savo minčių į vietas. Sustingau, kai pakvietė mane.

Kai užlipau ant scenos, atsikosėjau taip stipriai, kad atrodė, jog paspringsiu. Mano akys negalėjo nieko matyti, viskas ką aš mačiau tai buvo lempa, šviečianti man į akis.

Wicked GamesWhere stories live. Discover now