Chapter 71

951 54 1
                                    

Kai išsiropščiau iš lovos, mano akys jau buvo pripratusios prie šviesos. Mano nuostabai Zayn išsijungęs gulėjo šalia manęs. Jo nugara buvo atsukta į mane, todėl prisiglaudžiau prie jos ir kai apkabinau Zayn, jis nusišypsojo.

"Žinau, kad jau pabudai. Labas rytas." Suspaudžiau jį dar stipriau tokiu būdu prisitraukdama jį arčiau.

Jis linktelėjo.

"Man skauda galvą." Vos girdimai sušnibždėjo Zayn.

"Žinau, kad skauda." Padėjau smakrą ant jo dilbio. "Juk sakiau, kad neitum."

"Bet tu atėjai ir mane išsivedei." Jo balso tikrai niekas negalėjo girdėti....bet aš girdėjau.

"Kelkis." Tariau šmaikščiai prieš išlipdama iš lovos.

Išsivaliau dantis ir iššukavau nepaklusnius savo plaukus. Nusprendusi pagaminti pusryčius, praėjau pro vis dar gulintį Zayn.

"Sakiau kelkis." Sumurmėjau praeidama.

Šį kartą išsikviečiau kambarių tarnybą, kuri atvyko po mažiau nei valandos.

Kai jie pasibeldė į duris, Zayn vis dar gulėjo lovoje, o aš žiūrėjau vaikiškus filmukus. Mintyse ruošiausi visą maistą suvalgyti pati, bet negalėjau, nes žinojau, kad Zayn labai alkanas. Po to, kai praėjusią naktį jį parsivedžiau iš baro, jis parūkė ir žinau, kad suvalgė kelis užkandžius, nes aš taip pat tai dariau. Rūkimas su Zayn nuramina mano mintis. Nežinau, kas vyksta mano galvoje, tiesiog ji ištuštėja ir viskas tampa taip linksma.

Kambarių tarnyba ant padėklo padėjo 5 maišelius 'Ranch Doritos' ir vaisius. Padėjau lėkštes ant blizgančio juodo stalo, kuris buvo mažoje virtuvėje ir indų žvangėjimas tikriausiai pabudino Zayn. Jis apėjo aplink sofą ir įėjo į virtuvę.

Na iš tiesų tai nėra virtuvė, nes gali sėdėti ant sofos, paeiti kelis žingsnius ir bam, tu jau prie šaldytuvo.

Zayn trindamasis akis, pasirąžė ir nusižiovavo. Jis turėjo apsivilkęs baltus marškinėlius ir jie buvo tokie balti, kad beveik galėjau per juos matyti jo visas tatuiruotes.

"Tik pažiūrėk į save." Zayn paerzino, apsikabindamas mane per liemenį. "Virtuvės šefė Arielle."

Sukikenau, kai Zayn stipriai suspaudė mano užpakalį. Jam tai buvo normalu, tad į tai net nesureagavau. Bet velnias...tai mane sujaudino. Kelnaitės ir marškinėliai buvo vieninteliai dalykai ant manęs.

Atsisukau į Zayn po to, kai išėmiau dešreles, ir šį kartą jau aš rankomis apsivijau aplink jo kūną.

"Gražus ginklas." Nusišypsojau, prie savęs prisispausdama Zayn prie savęs.

Jis suurzgė dėl tokios mūsų kūnų trinties, "Koks ginklas?" Zayn pramerkė akis ir po to vėl jas užmerkė.

Rankomis priliečiau tą vietą, kur buvo pistoleto tatuiruotė ir tada Zayn suprato.

"Oh, tau ji patinka?"

"Ne taip kaip 'Don't think I won't.'"

"Supratau, paslapčia tau patinka visos mano tatuiruotės."

"Taip, tik ne ta, kuri yra ant tavo kojos. Ji keista." Pripažinau. "Be to, tu dėl jos nusiskutai koją."

"Ugh, tu ir vėl apie tai." Atsiduso jis. "Man ji patinka, taigi ir tau turėtų."

Susiraukiau ir šiek tiek pamąsčiau. Jis teisus, ji graži, tad man turėtų ji patikti. "Gerai, man ji patinka." Pasidaviau.

"Kas pusryčiams?" Paklausė Zayn, kai apsisukau, kad baigčiau sudėti maistą į jo lėkštę.

Wicked GamesWhere stories live. Discover now