Pravėriau akis ir pasirąžiau ant pūkuotos baltos patalynės. Nusižiovaudama, apsižvalgiau aplinkui ir pamačiau, kur buvau, bei supratau, ką padariau. Nusikeikiau ir greitai išlipau iš lovos. Susiraukiau dėl jaučiamo kūno skausmo. O Dieve, ką po velnių aš dariau, kad man taip skauda visą kūną?!
Ieškojau savo apatinių, bet tiesiog niekaip negalėjau jų surasti. Mūsų drabužiai buvo visur išmėtyti, bet pamačiau savo džinsus ir skubiai juos užsivilkau. Kur mano marškinėliai? Mano akys klaidžiojo aplinkui, tikėdamasi, kad juos surasiu ir mano laimei tai padariau. Nevilkėjau liemenėlės bei kelnaičių ir tai man šiek tiek trukdė.
"Nagi, nagi, nagi..." Kai nulipau žemyn, pasisveikino Zayn, rankoje laikydamas dubenėlį javainių ir pabučiuodamas man į skruostą. "Kaip jautiesi?"
"Gerai." Patrūkčiojau pečiais .
"Jokios liemenėlės?"
"Na, kažkas numetė ją į tam tikrą vietą, kur negaliu jos surasti."
"Negaliu patikėti, kad mes padarėm tris raundus ir tris skirtingas pozas. Arielle, po velnių mažute, tu buvai gera." Pagyrė jis. "Kaip jauteisi pirmą kartą po oralinio sekso?"
Praėjusią naktį pirmą kartą leidau Zayn pabučiuoti mane ten, kur jis visada norėjo. Jausmas geras, nuostabus, bet galbūt aš per drovi.
"Jausmas geras."
"Džiaugiuosi, kad jis toks buvo." Zayn nužvelgė mano kūną.
"Turiu eiti...."
Šūdas! Pamiršau apie tėtį Būsiu didelioje bėdoje.
"Gerai, bet ar manai, kad galėtumėm vėl kartais tai padaryti?"
"Žinoma, aš tiesiog tikrai turiu eiti."
"Iki, mažyte, myliu tave." Nusišypsojo silpna šypsena, tikėdamasis, kad taip pat pasakysiu, kad jį myliu.
"Pasimatysim." Droviai nusišypsojau, palikdama jo namą.
***
"Tėti, labai atsiprašau." Pradėjau atsiprašinėti, kai pamačiau jį atsistojantį nuo sofos. "Zayn ir aš turėjom mažytį pokalbį."
"Pokalbį, kuris truko visą naktį?"
"Na, aš ten užmigau ir jis sakė, kad nenorėjo manęs žadinti."
"Atrodai kitokia, Essy." Pakreipė galvą. "Atrodai švytinti."
Susiraukiau, kai mano skruostai tapo raudoni. "Tėti!"
"Taigi kur daiktai, kuriuos tau reikėjo pasiimti iš jo namų?"
"Oh, neradau jų."
"Žinau, ką judu darėt, tiesiog neleisk to sužinoti savo mamai, ji pasius." Įspėjo tėtis. "Nors ir kaip man nepatinka, kad mano devyniolikmetė Essy užsiima seksu, bet tu suaugai ir tai gyvenimo dalis."
Neprašiau gyvenimo pamokėlės.
"Ar neturėtum būti darbe?"
"Taip, aš labai, labai vėluoju."
Kai mano prižiūrėtojas išėjo, suskambėjo mano telefonas, parodydamas, kad tai Zayn. Ko jis nori?! Nesupratau, kaip man skaudą kūną, kol neatsisėdau ant sofos ir atsiliepiau.
"Taip?"
"Tiesiog skambinu įsitikinti, kad tau viskas gerai."
"Taip, Zayn, man viskas gerai. Ar galiu dabar padėti ragelį? Turiu kai kur būti."
YOU ARE READING
Wicked Games
FanfictionJi jį mylėjo, bet jis....nebuvo tikras dėl savo jausmų. Nuolatiniai pažeminimai, skausmas ir nuo kūno nedingstančios mėlynės. Tai - Arielle kasdienybė. Ji kenčia vis labiau stiprėjančius savo vaikino Zayn smūgius, tačiau jam atleidžia, tikėdamasi, k...