Chapter 31

1.6K 78 0
                                    

Mane pažadino Luanne verksmas. Neturiu jokio supratimo kiek dabar valandų, bet esu tikra, kad dabar tikrai tikrai ankstus rytas. Ant savo nuogo kūno užsidėjau šilkinį, purpurinės spalvos chalatą ir patraukiau į jos kambarį. Jos verksmas buvo tylus taigi pamaniau, kad turiu pakeisti tik jos sauskelnes. Tai buvo lyg rutina. Kai ji naktį pravirksta, viską ką turiu padaryti tai ją pervystyti.

Kai baigiau, nuslinkau atgal į kambarį ir susirangiau prie Zayn. Pakišau savo ranką po jo ir galėjau girdėti jo lengvą knarkimą. Apkabinau jį stipriau, kadangi nesijaučiau patogiai tai darydama, kai jis pabudęs.Įkvėpiau Zayn kvapo.Jis kvepėjo mėtomis, cigaretėmis ir brangiu odekolonu.

Staiga Zayn pabudęs nusižiovavo ir paglostęs mano ranką, atsisuko į mane, todėl greitai užmerkiau akis, apsimesdama, kad miegu.

"Žinau, kad nemiegi." Pasakė jis apsimiegojusiu balsu.

"Tiesą sakant miegu." Tariau vis dar užmerktomis akimis.

"Wow. Tada tu tikriausiai kalbi per miegu." Paerzino jis.

"Užsičiaupk." Sukikenau, atmerkdama akis.

"Kodėl pabudai?"

"Luanne verkė."

"Žinoma." Atsiduso jis.

"Nieko negaliu padaryti."

"Eik miegoti." Pasakė Zayn, suveldamas mano plaukus.

Sukikenau taip jam atsakydama ir prisislinkau prie jo arčiau taigi galėjau jausti jo kūno šilumą ir tada užmigau.

***

Kai pabudau buvo tylu. Tikėjausi išgirsti Luanne verksmą ir visus Tony klausimus, bet neišgirdau. Zayn prie manęs nebegulėjo. Vienintelis atsakymas buvo, kad Zayn nuvežė Tony į mokyklą arba nutiko kažkas blogo.

Nusprendžiau nusimaudyti duše, kol visi yra išėję. Pasinaudodama laiko pranašumu, duše prabuvau 45 minutes.

Jau apsirengusi buvau apačioje ir laukiau kol išdžius mano plaukai. Man visada patiko, kad plaukus išdžiovina oras, nes kažkas sakė, kad tai sveika tavo plaukams.

"Ateini, nevykele?" Savo gražiu balsu paerzino Zayn.

Atsisukau ir pamačiau jį stovintį prie durų su vežimėliu.

"Nuvedžiau Tony į mokyklą kadangi lauke gražu."

"Kur mes eisim?"

"Į parką."

Buvo saulėta dieną. Parke tikrai ramino girdimi vaikų balsai, nežinau kodėl. Aš ir Zayn ėjom takeliu kartu su Luanne, kuri miegojo vežimėlyje.

"Kaip laikaisi?"

Jo klausimas mane nustebino. Ką jis turi omenyje?

"Ką?"

"Na... ar tau viskas gerai?" Atsakė jis.

"Taip, gerai. Tau?"

"Iš tiesų visai gerai, ačiū, kad klausi."

Akimirka tarp mūsų buvo tyla.

"Ar manei, kad bus taip sunku prižiūrėti vaikus?" Paklausiau nutraukdama tylą.

"Tony aš jau pažinojau. Plius kažkada rūpinausi savo seserimis. Iš pradžių maniau, kad tai bus siaubinga. Vaikai elgiasi kitaip, kai išvyksta jų tėvai."

Zayn prisimerkęs nuo saulės ir tingiai stumdamas vežimėlį, pažiūrėjo į savo rankas. Vieną dieną jis bus puikus tėvas. Aš ne kartą galvojau apie tai ir noriu, kad jis būtų mano vaiko tėvas. Bet turiu sau priminti, kad tikriausiai esu išprotėjusi, nes jis niekada nenorės su manimi vaikų. Zayn pusiau kilstelėjo savo lūpas ir atsiduso.

Wicked GamesWhere stories live. Discover now