Chapter 49

1.4K 68 3
                                    

"Aš tavęs neapgaudinėju." Pasakė Zayn, iškeldamas rankas. "Tai įvyko prieš mums susitaikant, kai mes išsiskyrėm."

Bet jis sakė, kad manė, jog nepriėmiau rimtai jo pasiūlymo vėl būti kartu.

"Tu niekada neleidi man pabaigti." Nuleido rankas. "Ar tiki manimi, Ari? Niekada tavęs neapgaudinėčiau."

Jis pavadino mane Ari. Negaliu prisiminti paskutinio karto, kai jis mane taip vadino, bet puikiai pamenu, kodėl pradėjo vadinti Ari. Iš pradžių taip nutiko per klaidą ir Zayn žinojo, kaip to nekenčiu ir tada jam tai tapo įpročiu.

"Kodėl...kodėl turėčiau tavimi tikėti po to, kai tu man melavai tiek daug kartų?"

"Nes šį kartą tikrai sakau tiesą. Tiesiog grįžkim viršun, eisim miegoti ir ryte tave parvešiu namo, gerai?"

Nusišluosčiau akis ir ant sofos padėjau megztinį. Mano kojos nutempė mane ten, kur stovėjo Zayn ir jis paėmė mano ranką.

"Maniau, sakiau tau, kad viską išspręsiu." Tyliai pasakė jis. "Tiesiog mes seniai nesimylėjom ir net neverkšlenk ir nesakyk, kad man rūpi tik seksas. Kas jei aš noriu, jog pasijustum gerai? Kas jei aš tiesiog noriu išgirsti tave dejuojančia ir žinoti, kad tai aš priverčia tave tai daryti?"

"O kas jei dabar tam nesu pakankamai tvirta, Zayn?" Bandžiau skambėti ramiai.

"Tada tu to nedarysi ir aš lauksiu iki tol kol tu to norėsi." Pritariamai nusišypsojo jis. "Dabar einam viršun šiek tiek pamiegoti."

***

Pasitrynusi akis, nusižiovavau ir apsižvalgiusi aplinkui supratau, kad esu ne tėvų namuose. Vonioje girdėjau bėgantį dušą.

Mano pėdos pasiekė šaltas grindis po to, kai nuo savęs nusiėmiau antklodę. Suvokusi, kad Zayn man leido miegoti su jo marškinėliai, nusišypsojau pati sau. Net jei manau, kad susitaikymas po mūsų išsiskyrimo yra visko vėl pratęsimas, mes galim pabandyti. Zayn ir mano santykiai turėjo nuosmukių ir pakilimų. Ir kurį laiką mes buvome nuosmukyje.... labai ilgą laiką.

Patraukusi į pilną garų vonią, išgirdau kaip Zayn užsuko dušą.

"Arielle?" Paklausė jis.

"Taip, tiesiog turiu išsivalyti dantis." Atsakiau, atidarydama vonios spintelę.

Išsiėmiau savo dantų šepetėlį bei dantų pastą ir užtepiau ant šepetėlio mėtinės medžiagos. Įsidėjau jį į burną ir greitai pradėjau valyti dantis. Mano tikslas buvo išsivalyti dantis ir išeiti.

Mano mintys buvo nutrauktos, kai Zayn paprašė rankšluosčio. Suradusi ir paėmusi vieną nuo skalbinių dėžės, padaviau jam, esančiam už dušo užuolaidos.

Išspjoviau dantų pastą į kriauklę ir išsiskalavau burną. Protas man sakę, kad turiu išeiti iš vonios, prieš Zayn išeinant iš dušo, tad taip ir padariau. Nuėjau atgal į kambarį ir spintoje pradėjau ieškoti kitų drabužių. Kodėl man nepasiėmus visų drabužių į tėvų... oh. Nesvarbu.

"Šiandien turi dirbti?" Išgirdau sakantį Zayn ir atsisukusi pamačiau, kad jis rankšluosčiu trina plaukus.

"Taip ir manau pavėluosiu, nes ten turiu būti dešimtą." Sukikenau.

"Mes tikrai turėtumėm šiandien per vakarienę restorane supažindinti savo tėvus."

Norėjau jam pasakyti ne. Visą laiką bandžiau nukreipti Zayn mintis nuo mūsų tėvų susitikimo, bet kaip matau tai nelabai sekėsi. Jis vis dar nori juos supažindinti.

"Šiandien?"

"Taip, tikėjausi, kad šiandien."

"Koks restoranas?"

Wicked GamesWhere stories live. Discover now