"Zayn, prašau." Maldavau, kai vaizdas tapo neryškus nuo ašarų.
Sumirksėjau ir kelios ašaros iškrito iš akių. Zayn stovėjo ir ramiai žiūrėjo, kaip ašaros tekėjo mano veidu.
"Aš neverkiu." Pasakiau jam. "Aš ne..."
"Meluoji, nes tu verki tiesiai prieš mane."
"Aš žinau,bet..." Nutilau ir pažiūrėjau į savo pėdas.
"Nusiprausk." Šiurkščiai tarė jis. "Nedrįsk nulipti žemyn su tokiomis akimis."
Zayn išlėkė pro duris, jas užtrenkdamas. Parkritau ant lovos ir susiriečiau į kamuoliuką, bet staiga išgirdau beldimą į duris ir nusivaliau ašaras.
"Užeik."
Durys atsidarė ir už jų pamačiau Safaa.
"Nagi, jie ruošiasi mums pasakyti staigmeną!" Nekantriai sušuko, patempdama man už rankos.
Ji tempė mane visą kelią laiptais žemyn kur visi buvo. Kai pažiūrėjau į Zayn, jo žandikaulis susispaudė ir jis papurtė galvą. Ką dabar padariau? Mano pirštai iš baimės suspaudė Safaa.
"Ouch, Arielle." Sušnibždėjo ji, kai jos tėvai su popieriais rankose atėjo į svetainę.
"Oh, atleisk." Atsiprašiau, paglostydama jos mažus pirštelius.
"Gerai!" Yaser suplojo rankomis.
"Taigi siurprizas, kurio visi laukė yra..."
"Mes važiuojam atostogų!" Tricia ir Yaser pasakė kartu.
Aš negaliu važiuoti atostogauti su Zayn ir jo šeima. Ne todėl, kad jie man nepatiktų, nes aš juos myliu. Vienintelė problema yra Zayn.
"Ne." Pasakiau garsiau, nei norėjau.
"Ką?" Paklausė Tricia.
"Na neturėjau to omenyje, uhm... Aš turiu daug namų darbų ir dar reikia parašyti esė..."
"Arielle, užsičiaupk." Grubiai pasakė Zayn.
Visi atsisuko į jį ir tada aš paleidau Safos ranką.
"Ji perdeda, mes važiuosim."
Pradėjau kramtyti viršutinę lūpą ir užsikišau sruogą už ausies.
"Kur mes važiuosim?" Paklausė Doniya.
"Į Bahamus."
"Kas yra Bahamai?" Kai paklausiau šio klausimo visi į mane pažiūrėjo lyg būčiau pamišusi.
"Ar tu nesutelkei dėmesio mokykloje?" Palinkdamas paklausė Zayn.
"Viskas gerai, jeigu nežinai kas yra Bahamai. Tu tikriausiai daug nekeliavai, kai buvai jaunesnė." Pasakė man Tricia.
"Sužinosi kas yra Bahamai, kai ten nuvyksim, gerai?" Nuramino Yaser. "Išvykstam rytoj anksti ryte."
"Rytoj? Ir jūs tik dabar mums tai pasakot?!" Pradėjo rėkti Zayn.
"Koks tavo tonas, Zayn. Ir taip tai yra to dalis. Turėtų būti smagu."
"Taigi grįšim namo, susipakuosim daiktus ir rytoj susitiksim oro uoste." Zayn save nuramino. "Keliausiu į šitą šeimos atostogas vien todėl, nes greitai turėsiu didelį turą. Arielle."
Pakėliau galvą ir nusekusi jį iki durų, apsiaviau batus.
"Ačiū. Buvo smagu." Nusišypsojau Tricai. "Susitiksim rytoj ryte."
***
Įsimečiau vieną vynuogę į burną, sėdėdama ant sofos. Oh, kaip aš mėgstu vynuoges.
YOU ARE READING
Wicked Games
FanfictionJi jį mylėjo, bet jis....nebuvo tikras dėl savo jausmų. Nuolatiniai pažeminimai, skausmas ir nuo kūno nedingstančios mėlynės. Tai - Arielle kasdienybė. Ji kenčia vis labiau stiprėjančius savo vaikino Zayn smūgius, tačiau jam atleidžia, tikėdamasi, k...