„Zayn ką man daryti?" Prispaudžiau rankas prie skruostų.
Jis patrūkčiojo pečiais toliau junginėdamas kanalus.
„Padėk man!" Mano žvilgsnis buvo įsmeigtas į jį.
„Aš nežinau, ką tau pasakyti," Jis buvo susikoncentravęs į tai ką rodė per televizorių. „Viskas, ką galiu tau pasakyt, pereiti tai, padaryk tai su savo grupe ir pažiūrėk kas bus."
„Ar žinai kaip kvailai aš atrodysiu?"
Jis vėl truktelėjo pečiais.
„Zayn, aš negaliu..."
„Šššš.." Jis uždėjo savo rankas man ant veido.
„Bet Zayn..."
„Šššš.." Jis pakartojo ir pradėjo mosikuoti savo rankomis man prieš veidą.
Aš patraukia jas ir jis uždėjo savo ranką aplink mano kaklą kai mes nukritome ant grindų.
Sukikenau ir bandžiau išsilaisvinti iš jo gniaužtų, o mano kelnės buvo gana didelės, todėl raičiausi jose. Šliaužiau aplink sofą, bandydama surasti Zayn, kuris atėjo iš kitos pusės. Jis paėmė mane ir atsargiai aukštyn kojom nunešė į lovą.
Jis numetė mane ant nepaklotos lovos, priversdamas šiek tiek atšokti ir užsiropštė ant manęs, kai aš rankomis suėmiau jo veidą ir pabučiavau.
Štai ką jis dabar daro? Jei gerai suprantu, jis bando mane išblaškyti nuo streso?
Zayn apvertė mus ir apgaubė kreminės spalvos antklode. Tai buvo tobula. Jaučiausi taip, lyg visame pasaulyje būtumėm tik mes. Lyg būtumėm kur nors, kur mūsų niekas negalėtų rasti.
Zayn nagrinėjo mano veidą, kai po antklode buvome vienas priešais kitą. Jis sukikeno ir šiek tiek pasilenkė. „Jei kas nors pasakytų, kad yra laimingiausias vyras pasaulyje, galėčiau įrodyti, kad jis neteisus."
Jaučiau, kad jis ieško mano rankos, tad ją jam daviau.
„Tu esi stipresnė nei manai, Arielle," Nusišypsojo jis. „Pagalvok apie visus dalykus, kurie nutiko. Tu tokia stipri, niekam neleisk tavęs vadinti silpna."
Tai man suteikė motyvacijos dalyvauti atrankoje net ir su gipsu. Aš stipri, aš ne silpna.
„Gerai," Pradėjau kandžioti lūpą. „Labai pasiilgau Rome," Susiraukiau.
„Mes galim padaryti FaceTime su Waliyah ir paprašyti, kad atvestų mums Saf ir Romeo."
„Taip, padaykim tai," Nutraukiau nuo mūsų antklodę, kol Zayn pasiėmė telefoną.
Praėjo kelios minutės ir tada išgirdau Waliyah. Atsisėdau šalia Zayn ir Waliyah susiraukimas peraugo į šypseną.
„Sveika, Arielle," Tarė ji. „Kodėl tu man nepaskambini?"
„Neturiu tavo numerio," Informavau ją.
„Zayn, įvesk mano numerį į jos telefoną!"
„Ne. Nueik pas Saf ir pasakyk, kad atvestų Romeo," Šiurkščiai atsakė savo seserei.
Paglosčiau Zayn ranką nusišypsodama ir taip užtikrindama, kad jis nepraras kantrybės dėl tokio mažo dalyko. Jis nusiramino ir tada išgirdau savo mėgstamiausia lojimą.
Safaa nerūpestingai laikė Romeo, kad jis galėtų matyti Zayn ir mane.
„Safaa, atsargiau su juo," Subarė Zayn.
„Kada ruošiatės grįšti?" Sušuko ji.
Ji tokia žavinga.
„Po dviejų dienų," Atsakė Zayn ir tada solojo Rome pajudindamas telefoną.
YOU ARE READING
Wicked Games
FanfictionJi jį mylėjo, bet jis....nebuvo tikras dėl savo jausmų. Nuolatiniai pažeminimai, skausmas ir nuo kūno nedingstančios mėlynės. Tai - Arielle kasdienybė. Ji kenčia vis labiau stiprėjančius savo vaikino Zayn smūgius, tačiau jam atleidžia, tikėdamasi, k...