Mano širdis nukrito į kulnus, kai išgirdau šį klausimą. Paskubėk Arielle, paskubėk ir ką nors sugalvok!
"Aš....uhm, pargriuvau."
"Kur tu pargriuvai, kad atsirado tokia mėlynė?" Paklausė Doniya, pakeldama mano marškinėlius.
"Nukritau nuo laiptų." Greitai pasakiau, ją sustabdydama. "Kada tu tai pamatei?"
"Kai tu pasilenkusi ėmei savo krepšį, tavo marškinėliai pasikėlė." Tarė Doniya. "Kaip tu..."
"Skubėdama bėgau laiptais paimti telefono, kadangi jis skambėjo ir paslydusi nugara trenkiausi į laiptus." Paaiškinau.
"Tikrai..." Ji pagalvojo apie kažką. "Zayn!"
"K...kodėl tu jį kvieti?" Pašokau supanikavusi.
"Taip." Vos išgirdau, kai jis lėtai atėjo.
"Kodėl tu taip bijai?" Paklausė ji prieš atsisukdama į Zayn.
"Nebijau." Sumurmėjau.
"Ar žinojai, kad ant Arielle's nugaros yra mėlynė?"
"Ne." Tyliai pasakė jis.
"Na pažiūrėk..."
"Doniyah, eik lauk." Pasakė susierzinęs.
"Tu turėtum žinoti, kad ant jos nugaros yra mėlynė. Ji tavo mergina."
"Gerai. Mes apie tai pasikalbėsim. Eik. Lauk." Išspjovė jis.
"Gerai, bet mama sakė, kad rytoj po pietų nori visus matyti restorane. Nevėluokit."
Doniya išėjo iš kambario ir Zayn vėl į mane pažiūrėjo.
"Aš jai nesakiau." Drebėdama sušnibždėjau.
"Kas nutiko?" Paklausė jis.
"Pasakiau, kas pargriuvau."
"Parodyk." Tarė Zayn ir apsukęs mane, pakėlė marškinėlius.
Žinau, kad turėjau apsivilkti megztinį, kad taip nenutiktų, bet čia per karšta.
"Ar tai aš?" Paklausė jis, nuleisdamas mano marškinėlius ir aš linktelėjau.
"Pameni, kai sakei, kad pasikeisi...tu nepasikeitei."
"Oh." Tai buvo viskas ką jis pasakė. "Turėtumėm eiti miegoti. jau vėlu."
Pasitaisiau marškinėlius ir nuėjusi iš bambukinės spintos pasiėmiau kelias antklodes. Puiku tai, kad viešbučiai turi rankšluosčių, paklodžių ir visko ko tik tau reikia. Vienintelis dalykas, ką tu turi turėti, tai savo drabužius. Iš pradžių pasiėmiau vieną prabangią antklodę, bet supratusi, kur man teks miegoti, pasiėmiau dar kelias. Zayn jau buvo susisukęs lovoje. Nusišypsojau ir padėjusi antklodes ant grindų, atsiguliau ir apsiklojusi kitomis antklodėmis užmigau.
***
Pabudau, kai pajutau porą stiprių rankų, pakeliančių mane nuo antklodžių lovos, kurią pasidariau ant grindų.
"Užeikit." Išgirdau balsą, po to kai buvau paguldyta ant tikrai patogios lovos ir apklota.
"Jūs žinote susitarimą, tiesa?" Paklausė moters balsas.
"Taip, Doniya mums vakar pasakė."
Atmerkiau akis ir supratau, kad esu susirangiusi prie Zayn nuogos krūtinės, kai tuo metu jo mama stovėjo prie durų.
"Nevėluokit, kartoju, nevėluokit."
"Gerai, jeigu išeisi, mes susiruošim ir tada nepavėluosim." Išspjovė jis.
YOU ARE READING
Wicked Games
FanfictionJi jį mylėjo, bet jis....nebuvo tikras dėl savo jausmų. Nuolatiniai pažeminimai, skausmas ir nuo kūno nedingstančios mėlynės. Tai - Arielle kasdienybė. Ji kenčia vis labiau stiprėjančius savo vaikino Zayn smūgius, tačiau jam atleidžia, tikėdamasi, k...