Chapter 44

1.5K 86 1
                                    

"Aš išbadėjusi." Tarė Madison, kai išlipom iš lifto. "Ką manai apie pietus?"

"Girdėjau, kad maistai čia tikrai geras." Pasakė Harry. "Taigi, kad ir kas tai bebūtų, tai turėtų būti puiku."

"Draugužiai, stalas štai čia." Danielle pakvietė mus. "Argi čia negražu."

Apžiūrėjau kiekvieną detalę. Viskas buvo sudėliota tiesiog tobulai ir toji aplinka buvo raminanti.

"Kur Zayn ir Louis?" Apsižvalgydama aplinkui, paklausė Eleanor. "Jis sakė, kad trumpam eis pasimatyti su Zayn, bet maniau, kad jis jau bus nusileidęs žemyn."

"Kai išėjau, Zayn buvo duše."

"Oh, taigi viskas gerai, kad likai su juo tam pačiam kambary?"

"Ne, aš labai bijau." Ranka patryniau veidą ir garsiai įkvėpiau.

"Ko?" Sukikeno Eleanor, pažiūrėdama į mane ir Danielle.

"Nieko. Kur maistas?"

"Jau atkeliauja." Atsakė El ir nuskuodė į savo vietą šalia Danielles.

"Visi jau turėjo būti čia. Viską suplanavau taip, kad visi galėtumėm pavalgyti, bet kai kas iš mūsų turi polinkį daryti, ką nori." Dantimis sugriežė Danielle. "Kur Louis ir Zayn?! Liam, paskambink jiems!"

Ji atrodo pikta, kai jos neklauso ir jos geroji pusė dingsta.

"Parašiau jiems, kad nusileistų, jie jau pakeliu, mažute, nusiramink." Liam paglostė jos ranką.

"Tiesiog noriu pasakyti, kad vertinu visus žmones, kurie atėjo laiku ir iš tiesų klausėsi manęs ir žino, kad noriu, jog šios atostogos būtų tobulos." Įkvėpė ji taip save nuramindama.

"Dėl ko tas visas sambrūzdis." Įėjo Louis, pabučiuodamas Eleanor žandą. Ji pažiūrėjo į jį rimtu žvilgsniu ir tada šiurkščiai paėmusi jį už rankos, pažiūrėjo į jo pirštus. Kodėl?

"Negaliu patikėti."

"Mažute..."

"Tylėk, Louis."

Įtampa prie stalo, turėjo būti nutraukta. Apsižvalgiau aplinkui, kai Zayn atsisėdo priešais mane. Kai jis tai padarė, mano nosį perbraukė oro gūsis. Štai, nuostabusis tabako kvapas. Kvapas, kurio priverčiau save nekęsti.

Danielle atsistojo ir jos ranka buvo kumštyje "Tikiuosi, kad visi mėgausitės pietumis, kuriuos pati jums išrinkau." Tarė ir prispaudė ranką prie krūtinės. "Jie vadinami Pin Tostones Rellenos."

Padavėjas įėjo vidun ir prieš kiekvieną žmogų padėjo maistą, mano nuostabai Liam buvo pirmasis, kuris jo atsikando.

"Šie tikrai skanūs." Tarė Niall.

"Na kadangi per esam Puerto Rike, parinkau ispanišką maistą." Informavo Danielle.

Pažiūrėjau į Zayn, nes žinojau, kaip jis nekenčia krevečių ir jis tuo metu šakute žaidė su lėkšte.

"Nevalgai?" Sumirksėjo Danielle.

"Nah, aš tiesiog nealkanas." Zayn gūžtelėjo pečiais.

Minutę pažiūrėjom vienas į kitą ir mano širdis nukrito į kulnus. Pasiilgau jo rudų akių, žiūrinčių į mane taip lyg jis mane mylėtų. Bet turiu apie visa tai pamiršti. Papurčiau galvą, lėtai šakute į burną įsidėdama maisto ir, kai tai padariau, Zayn akys žiūrėjo tiesiai man į lūpas.

"Manau aš, uh....aš einu į tualetą, greitai grįšiu." Pasakė Zayn ir nuskubėjo tolyn.

"Taigi..." Prabilo Madison. Ji kalba. Madison. Ji beveik nekalba. "Ką veiksim vėliau, vakare?"

Wicked GamesWhere stories live. Discover now