Ahmet karşımda öylece duruyordu.
_Ahmet sana bir soru sordum.
_duydum.
_doğru mu?
_anlıyamıyorum seni aslı!
_neden?
_iki dakika cemre nin yanında durdun ve aklına neler sokmuş.
_ben sana doğru mu diye sormuştum.
_demek ki cemrenin sözüne bile kandın.
ahmetin beni umursamadan dinlemesi sinirimi bozmuştu.
_ben cemre nin sözüne kanmadım.Okuldaki herkes böyle düşünüyormuş.
_ya yeter aslı!biz arkadaşız .
_bende öyle düşünüyordum ama okulun düşünceleri farklı.
_okul burası herseyi düşünürler.
-ahmet bu kadar arkadaşlık yeter bence!
Ahmet biran susmuştu. Suskunluğun un nedeni ni anlıyorum. Ama bunu yapmak mecburiyetindey dim. Şimdiden bunu düşünen okul ileride neler düşünürdü.
- hoşçakal!
Ahmet in yanından ağır ağır ilerlerken burnundan soludugu havayı sezmistim.
...
Okul çıkışı eve doğru ilerliyor dum.
Karanlıktan korktuğumu söylüyorum bilirim. Ta ki pis sapıklar bana bulaşana kadar ondan sonra karanlıktan korkmaya başladım. Tabi ahmet beni eve bırakırken değil.
-duttt.
Yanımdan üstü açık spor bir arabanın geçtiğini gördüm. Ama nasıl geçmeydi yaa ödüm kopmustu.
-ohaa bee nasıl geçme o beni mi ezeceksin.
ileride arabanın durduğunu gördüm.
Ağır adımlarla bana ilerleyen bir genç gördüm.
Dağınık saçlı esmer siyah gözlü boyu uzun ve yürüyüşü ile dikkat çeken bir gençti.
Benim yanıma doğru ilerleyerek;
-Merhaba!
Uzatılmış olan elin karşılık beklenmesini bekleyen gence elimi uzatmıyarak yanından hızlı bir şekilde gecmistim.
Koşar adımlarla eve doğru ilerliyor dum. Arkamdan bağıran genc;
-lütfen dur benden zarar gelmez.
Ciddi sesiyle iyi bir genç olduğunu sezdikten sonra yanıma gelen gence;
-ne istiyorsunuz.
-Hayır hayır birsey istemiyorum. Özür dilerim.
-mühim değil.
-hadi gelin evinize bırakıyim.
-Teşekkürler. Gerek yok.
-lütfen ama yaptığım hatayi düzeltmeme izin verin.
Gencin gözlerine baktığımda gerçekten temiz yürekli bir çocuk olduğunu gördüm.
-peki.
Bunu neden kabul ettim bilmiyorum ama içimdeki ses arabaya binme mi söyledi.
-Çok teşekkür ederim buyrun!
Uzatılan elle önden yol aldım.
...
Arabadan indiğim de eve girmeden önce gencin yakisikliligi sempatikligi aklıma geldi. Aklıma geldikçe de Yüzümde küçük gülümsemeler oluşuyordu . Bu düşüncelerin sebebini anliyamiyordum. Noluyor du bu hisler yoksa..
SLM CANLAR UMARİM YENİ BÖLÜMÜ BEGENMİSSİNİDİR. BÖLÜM İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN!
BYBYY :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
General FictionSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...