MULTİ:KARAKTERLER
cemre nin yüzüne bakarak ne demeye çalıştığını hemen söylemesini istiyordum.
_şeyy aslı nasıl söylesem ki..
_cemre neyi nasıl söylesen ne demeye çalışıyorsun.
_bak aslı şimdiye kadar seni aşağılamış olabilirim nefret etmiş olabilirim ama şunu bilki seni hep iyi kız olarak bildim. ve sonradan anladım ki senin herşeysen çok mutlu bir kız olmanı..
cemre bir anda duraklamıştı. daha sonradan yüzüme bakarak konuşmasına devam etti.
_rüzgar! dedi istemesizce çıkan sesinden sanki bu ses rüzgar ile ilgili kötü çağırışımlar kurcalıyordu beynimde.
_ne varmış rüzgarda.
_rüzgar seni oynatıyor aslı sana büyük bir oyun oynuyor.
_ne? ağzımdan kısık bir şekilde çıkmış olan sesimi cemrede duymuştu.
_bak aslı bunları sana söylemek aslında hiç istemezdim ama senin iyi kalpli bir kız olduğunu farkedin-
cemre nin sözünü keserek;
_devam et cemre!
_rüzgar seni kazanacağını onunla sevgili olacağını hayal ediyor seni Ahmet ten alarak ahmete acı yaşatacağını sanıyordu. çünkü ahmetin seni sevdiğini çok iyi biliyor. ve ahmete sırf inat olsun diye seni Ahmet kadar sevmediği halde almak istiyor.
_ neden böyle bir şey yapıyorki?
_çünkü seni ahmetten alınca ahmete acı yaşatacağını ve senide kandırdığını düşünecek yani dediğim gibi seninle oyun oynayacak ve bu işten zevk alacak. çünkü rüzgar bu herkes biliyor ama bunu birtane sen farkedemedin.
_ rüzgar?
_ yani rüzgar tam bir oyunbaz herkesle oyun oynamayı sever acı yaşatmayı.. çünkü bunu banada yaptı bundan bir yıl önce aynı acıyı banada yaşattı. beni sevdiğimden aldı ve kendi oyunlarına karıştırdı beni. çünkü rüzgar bu zengin, kendini akıllı zanneden herşeyi yapacağını sanan ve insanlara acı yaşatmasını bilen biri sanıyor kendini.
_ anlamıyorum cemre rüzgar neden böyle bir şey yapar ki?oysa iyi biri gibi duruyor.
_ buda oyunun bir parçası yaa aslı! kendini iyi gibi gösterecek ve sonradan oyunlarına başlayacak tıpkı sana yaptığı oyun gibi sende şimdiden rüzgar ın iyi biri olduğunu sanmışın oysa çevrene hiç bakmamışın çünkü rüzgar dan daha iyi biri var oda Ahmet!
beynimde kurcalanan bu sözler bende cemre nin söyledikleri doğru mu çağrısı yapıyordu.
_sen nerden biliyodun ahmetin beni sevdiğini?
_ davranışlarından.
cemre nin gözlerine bakarak;
_rüzgar ın bana oynayacağı oyunları nerden biliyodun?
_rüzgardan kendisi anlattı bana hatta üstüne basarak dedi ki sana yaptığım oyunun tıpkısını uyguluyacağım aslıya!.
cemreden duyduğum bu sözlerle kendime gelemedim.
uzkatan bir ses toplanın diye bağırıyordu cemre bana dönerek;
_ bu dediklerimin rüzgarın asla haberi olmayacak aslı!çünkü duyarsa sana oynadığı oyun farklı bir şekilde bana dönebilir.
cemre önden yürüyordu bende sinir olmuş bir şekilde cemre nin arkasından bakıyordum.
......
herkesin toplanmış olduğu alana geldiğimde Ahmet te benim yanıma gelerek;
_sabah nerelerdeydin bakalım.
_yürümeye çıkmıştım. diye geçiştirdim sadece.
_ o zaman birdaha çıkarken bana demeden çıkma. dedi ciddi sesiyle..
ahmete bakarak;
_tamam dedim ve ahmetin gözlerine odakladım gözlerimi.
Gözlerinde sanki beni çeken birsey vardı o kadar masum o kadar sevecendiki ahmetin gerçekten güvenilir olduğunu sezdiriyordu bende.
-evet beyler bayanlar!
Gözlerimi ahmet in gözlerinden çekerek sesin geldiği yöne doğru döndüm.
-bugün hepimiz buradan gidiyoruz.
Herkesin ağzından aaa.. neden ama? Gibi cümleler çıkıyordu ben ise neden gideceğimiz konusunda konuşulmasını. ..
-herkes sakin olsun Müdürümüz bundan sonraki günler de ormanın hava durumunun kötü olacagini bildirdi ve Güvenliğimiz için Ormandan ayrilmamiz gerektiğini söyledi. Şimdiden hazırlanın ve 1 saat sonra burada bekleyin.
Herkes duyduklarıyla aralarında konuşurken ahmet bana donerek;
-eve dönüş başladı. Dedi gülümseyerek.
- zaten birazdaha burada kalsam kendim gidecektim.
-neden?
-bilmem burada kendimi güvenli hissetmiyorum. .
-merak etme ben varım.
Ahmet in söyledikleriyle kendimi sanki biran da güvende hissediyordum.
.....
Çadıra geldiğimizde toparlanmaya başladık. Ama çadırın kapısını açan rüzgarla elimizdekileri bırakıp rüzgara döndük. Ahmet kızgın bir şekilde.
-ne var?neden geldin?
- merak etme ahmet sana gelmedim aslı için geldim.
Ahmet kızgın bir şekilde bana bakıyordu. Rüzgar ise;
-aslı hanim biraz gelirmisiniz?
Gitmek ile gitmemek arasında kararsizdim.
-rüzgar isim var.
-beş dakika..
Ahmete bakarak;
-hemen geliyorum dedim.
-fazla uzaklaşma diyerek işine koyuldu.
Ben ise çadırdan çıkarak beni bekleyen rüzgara bakıp;
-ne var ne istiyorsun.
- hiçbişey sadece biraz konuşmak.
Rüzgara dinliyorum dercesine baktım o ise sözüne başladı.
-aslı benden çok uzaklaştı farkındasın değil mi?
Cevap vermeyerek yüzüne baktım.
-anlamıyorum sana bisey mi yaptım.
-rüzgar o gece...
-tamam biraz sana yakınlaşma istedim Özür dilerim.
İçimdeki ses bir tane bu mu cemre nin söyledikleri. ..
Rüzgara ondan nefret ederek bakıyordum.
-bana böyle bakma aslı! !
Rüzgarın yapmacık ses tonuyla ne kadar yalancı bir ses tonuyla söylediğini farkettim.
Hicbirsey demeyerek;
-isim var rüzgar. Diyerek çadıra doğru yöneldim.
Selam canlar.. yb geldi umarım Beğendiniz oy ve yorum vermeyi unutmayın.seviliyorsunuz!!
Bu arada leylaaa1903 adlı kişinin hikayesini okumanızı tavsiye ederim çünkü gerçekten muhteşem yazıyor. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
General FictionSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...