sabah en erken saatlerde kalkıp horul horul uyuyan ahmeti de uyandırdım.
''aşkım kalk artık. bugün nişan var özellikle ben varım. bugün mutlu gün kalk.
Ahmet başını bana döndererek kızgın bir şekilde bana bakıyordu. ne var dercesine baktım.
''saat kaç aslı?
saate baktığımda 07.10 olduğunu gördüm. yanımda duran küçük şirin saati alarak ahmete gösterdim.
''pes pes pes. bu ne yaa uyanıp bunları söylediğime şükret aslı. yoksa 10 dan önce uyanmam biliyosun. dedi ve arkasına dönüp uyumaya devam etti.
''of Ahmet ya. bugün nişan aşağıdan annenin hazırlık sesleri bile geliyor. hazırlanmamız lazım.
Ahmet uyuyamayacağını anladığı için kalkıp yatakta doğruldu.yanağına öpücük kondurduktan sonra günaydın dedim. dolabıma giderek günlük şeyler giyindim çünkü bugün zaten nişan elbisemi giyinecektim. kendimi hazırladıktan sonra daha ayıkamayan ahmetin önünede kıyafetlerini koydum.
''çabuk giyin ve aşağı gel.
başını olumlu anlamda salladıktan sonra bende aşağıya indim. alev hanım ordan oraya koşuşturup duruyordu beni görünce olduğu yerde kaldı.
''uyandırdım mı?
''hayır yok. ben kendim uyandım. malum bugün nişan var.
''ahh evet fazlasıyla yoruldum şimdiden ama tatlı yorgunluk diyelim.
Alev anneme gülerken yukarıdan mustafa ,annem ve babam geldi.
''günaydın. diyerek başladı mustafa.
''sanada cnm.
''abla benim kıyafetimi sipariş ettirdin mi?
ahh gerçekten unutmuştum. Çünkü dün akşam mustafanın kıyafeti yerine nisan mekanın a odaklanmıştık. Ama mustafa üzülmesin diye ona aldığımı soyleyecektim ve internetten hemen siparis edip 2 saat sonra getirttirecektim.
''evet cnm 2 saat sonra gelecek.
Mustafa sevinçle kahvaltıya otururken ahmet ise ben görmeden çoktan kahvaltısına yapmıştı.
Alev hanim;
"Aslı kızım sende kahvaltını Yap ve nişan elbiseni alıp kuaföre gidebilirsin yanında tabiki annenle.
Başımı olumlu anlamda salladiktan sonra elime sadece puaca aldım. Hizmetlimiz Hayriye hanim ada yukarıdan elbisemi getirmesini söylemiştim. Ahmet ise yanağıma öpücük kondurup kapıda bekleyen arkadaşlar i ile evden çıktı. Oda berber e gidecekti. Elbise m gelene kadar bende mustafanın takımını siparis ettim. Ve kendisine beklemesini söyledim . Mustafa dışarıda atlar la ilgilenirken Hayriye hanımın getirdiği elbise yi alıp annemle çıktık alev hanim ise evde hazırlanıp mekana öyle gelecekti.
....
Kuaföre geldiğimizde birkaç kişi benle ilgileniyordu. Bu güzel günde güzel olmam lazımdı. Herşey tamam
Olduğunda gerçek ten çok güzel olmuştum ama ahmet nasıl olmuştu onu merak ediyordum.
(Aslının saçları ve kıyafeti )Kuaförden çıktığımızda arabanın önünde beni bekleyen ahmeti gördüm. Ve görür görmez hayran oldum. Gerçekten çok yakışıklı olmuştu.
(Ahmetin giydiği takım )Ahmet bana doğru gelirken bende ona hala hayranlikla bakmaya devam ediyordum. Bu arada annem damadı ni suzdukten sonra begenircesine baktı ve arabaya bindi. Ahmet yanıma geldiğinde ellerimden tutup çok güzel olmuşsun dedi .
"Sen de çok yakışıklı.
"bugünden sonra artık bizi asla mutsuz gün beklemeyecek. hani diyordun ya şu ışığını,ısısını herkese veren güneş bana neden vermiyor diye. sana söz veriyorum o ışık ile ısıyı sana vereceğim.ahmete sevdiğime sımsıkı sarıldım. misafirleri daha fazla bekletmemek için kenetlenmiş kollarımızı birbirimizden ayırdık ve arabaya bindik.
.............
(ve işte o nişan mekanı)
nişan mekanına geldiğimizde biz direk odamıza çekildik. çünkü hala gelecek misafirler vardı. onlar gelene kadar fotoğrafçı bizim fotolarımızdan birkaç tane çekti..
misafirler tamam olduğunda nişan mekanına giriş için hazırlandık. güzel ve hoş bir melodinin ardından mekana girdik ve büyük bir alkış koptu. ardından gelen dans şarkısıyla ahmetle ellerimiz kenetlendi ve dans etmeye başladık.
1 saate yakın eğlendikten sonra yüzüklerimizi takmak için büyüğümüz olan babam geldi. ardından tepsinin içinde duran yüzükleri parmağımıza geçirdikten sonra bize bir omür boyu mutluluklar dileyip kurdeleyi kesti ardından tekrar bir şiddetli alkış koptu.
Ahmet bana dönerek alnımdan öptü ve ellerimi kavrayarak çalan müzikle dans etmeye başladık. ardından misafirlerde bize eşlik etti. bu mutlu gün bize aslında çok şey katmıştı.
1.ahmeti.
2.mutluluğu.
3.bize doğacak sıcak masum güneşi.
....................
selam canlar yb geldi. çok güzel gelişmeler oldu diye düşünüyorum. sizce?
bu arada şuna değinmek istiyorum diğer bölüm uzun bir final olacak. eğer çok uzun olursa bir bölüm olarak da ayırabilirim bakacağız. sizleri seviyorum yorumlarınızı eksik etmeyiniz.
seninle aşk adlı kitabıma da bakarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
General FictionSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...