Evden çıkmam ile hüngür hüngür ağladım. Olduğum yere çökerek neden ? Diye düşündüm "neden?
Belki bunu rüzgardan değil ahmetten daha önce duysaydim anlayışla karşıladım ama ahmetle tam tamına 2 sene beraberdik neden hiç dememiş ti ki. Neden bunları rüzgardan duyuyordum neden?
Kafamdaki karmakarışık sorularla cebelesmeyi bırakıp ayağa güçlükle kalktim ve yürümeye başladım......
Ahmet' ten;
Aslıya çok güzel bir surpriz hazırlamıştım. Ta ki rüzgar gelen e kadar onu gördüğümde çok şaşırmıştım. Aslının onu evin bahçesinde gördüğünde inanmamıştım. Ama rüzgar hapisten çıkmıştı.
Evet rüzgar gelmeseydi aslıya evlenme teklifi edecektim.
Neden hersey bu kadar saçma. 2 sene önce olmuş bir aşk için neden hersey bu kadar çabuk gelişmişti. Ben aslıya daha önce dememiş tim. Belki deseydim böyle olmayacaktı. Rüzgar anlattığında herseyi bilmiş olurdu. Ve bu kadar tepki vermezdi.
Güçlükle yürüyerek mutfağa geçtim ve su içtim. Ardından masada yanan mumlar i teker teker söndürdüm. Ve masaya baktım. Evet 1 saat önce burada aslıyla mutlu bir şekilde yemek yiyorduk. Lanet olsun!
Ellerimi örtüye geçirmem ile masadaki herseyi yere devirmistim.
Ve daha fazla dayanamayarak kapıdan çıktım ve o ıssız sokakta koşmaya başladım.
....
Aslı ' dan
Hemen bir taksi çevirerek bir otel tarif ettim.taksi tarif ettiğim yere sürerken başımı cama yaslayarak gözümden gelen yaşları elimin tersiyle sildim.
Taksicinin geldik demesiyle taksi den indim ve çantami koluma geçirerek otele doğru yürümeye başladım.
Telefonumu n çalmasıyla çantama yöneldim ve arayan a baktım.
"Ömrümün miladı. .. arıyor. ..
Ahmet in aradığını görünce hemen meşgul e attım. Ve çantama koyacakken tekrar telefonum çaldı.
"Ne var ahmet ya hangi yüzle arıyorsun " derken arayan a baktığımda annemin aradığını farkettim. . Annem sonuçta daha fazla telaslandirmamak için telefonu açtım.
"Efendim anne.
"Kızım neredesin?
"Dışarıda.
"Ahmet Nerede peki??
Bu soruyu sorunca birden içime korku düştü. Kulübe de olabilir miydi?
"Bilmiyorum.
"Kızım nasıl bilmiyorsun. O senin sevgilin.
"Anne ben ahmetin bekçisi miyim sanki? Dedim boguk çıkan sesimle.
"Bana bak git o çocuğu bul!buraya geldi ve çekmeceden silah i alıp gitti. Nereye gittiğini bilmiyoruz alev hanim hakan beyler korku içindeler. Çabuk ahmeti bulmaya çalış. Bulunca bize haber ver.
Telefonum un dit dit diye kapandı haberini vermesiyle Ahmet!! Diye bağırdım ve hızla koşmaya başladım. Koşarken önümde duran küçük taşlara çarpıyor ve biraz sendeliyordum. Ama en önemlisi ise ahmete birsey olmamasıydı. Koşarken sürekli allaha yalvarıyor ahmetin kendine birsey yapmaması için dua ediyordum.
Koşarken çarptığım kişiyle durdum.ve nefes nefese kalmış şekilde başımı kaldırdım.
Karsimda ahmet duruyordu.
Kollarımı açarak sımsıkı sarıldım.
"Çok korktum.
Beni kollarının arasından çekti ve dudakları m dudaklariyla buluştu. Ben zaten nefes nefese kalmış nefes al amazken ahmetin dudakları yla kaskatı kesilmiştim. Kollarımı omzuna dayayarak ittirmeye çalıştım ama itmiyordu. daha fazla dayanamayarak bayilmis numarasi yapmaya karar verdim ve zorda olsa bayilmis numarasi yaptım. Ahmet beni kucağına almış arabasına bindirirken ben ise gözlerimi yarı açarak ahmete bakıyordum ahmet telaşlı şekilde arabayi sürüyor ışıkları geçiyordu . Fazla ceza almasından korktuğum için;
"Yeter!! Diye bağırdım ahmet arabayi aniden durdurarak arkasını döndü.
"Yeter! Fazla ışık geçtin. Ceza yiyeceksin.
Ahmet şaşkın gözlerle beni izlerken ben ise doğrulup üstümü düzelttim ve çantami aldım arabadan inerek yürümeye başladım.
Ahmet arkamdan gelerek kolumdan tuttu ve kendine doğru çevirdi. Gözlerim gözleriyle bulusurken en iyi yapabildigim göz devirmek ti ve bende aynısını yaptım. Gözlerimi üzerinden çektim.
"Yapma bana böyle öldürürüm kendimi şimdi.
Hıiiii allah korusun dedim içimden.
"Ahmet yeter!1 saat öncekiler i unuttun herhalde..
"Hmm Hayır unutmadım.
Dedi ve Kollarımdan tutup arabaya götürdü ben kollarımı çekmeye çalışırken çok sıkı tutmuş bırakmiyordu.
Arabanın on koltuğuna bindirdikten sonra kafasını eğerek emniyet kemerinin oraya doğru götürdü. O boynundan gelen koku beni benden almıştı. Bu çocuk bu parfümü nereden buluyordu acaba gözlerimi kapatmış kokuyu çekerken boynunu çekerek ve kollarını beline koyarak;
"Gözlerini aç.
Ne? Olamaz anlamıştı. Gözlerimi hemen açarak emniyet kemeri ne uzandım çıkarmak için o ise arabayi çarpıp hemen yanıma oturduktan sonra;
"Biliyorsun parfumumum markasını evlenince vereceğim.
Yandan bir bakış atarak;
"Cemre biliyordur dimi.
"Offf. Taktık takıldık yani anlaşılan k üstün bana ve ben bunu biliyorum tamam o zaman in arabadan..
Ne?inemezdim hava karariyordu insem altıma yapardım herhalde bu ormanlık yerde.
"Seyy"
"Noldu küçük hanim! Keyfiniz yerinizde galiba.
"Iiiii.
Derken telefonum çaldı ve telefonu çantadan cikararak arayan a baktım annem arıyordu.
"Efendim anne.
"Kız buldun mu ahmeti.
Ben bulmamistim o beni bulmuştu aslında.
"I şey evet buldum.
"Aferin sana kız. Müge anlidan bile iyi oldun. (Yuhh).
"Tamam anne kapatmam lazım.
Telefonu kapattıktan sonra çantama koydum ve;
"Eve gidelim. Merak ediyorlar.
"Tamam gideceğiz ama konuşmamız lazım .
"Hayır. Gerek yok. Ben öğreneceğimi öğrendim.
"Hayır öğrenmedin aslı. Beni neden dinlemeden hemen gittin. Rüzgara guvenilmeyecegini biliyordun . Ama rüzgar anlatır anlatmaz inandın keşke beni dinleseydin.
"Ahmet. Biz seninle 2 yıldır beraberiz ve herseyi mizi biliyoruz. Peki ben bunu neden bilmiyorum ha. Ogrenseydim emin ol ki normal karşılardim. Ama bunu senin yerine rüzgardan öğrenmek beni yıktı . Keşke bunu bana yapmasaydin. Anlatsaydin. Rüzgar in her cümlesinde içim yandı. O an sanki ölmüş tüm.
Rüzgarı istesem sustururdum. Ama istemedim çünkü bilmek istedim. Senin benden önce olan ilişkilerini bilmek istedim. Anlıyor musun?
"Evet anlamıyorum aslı. Bende seni öğrenmek istiyorum benden önce hiç sevgilin oldu mu?
Başımı kaldırarak gözlerimi gözlerine sabitledim.
"Hayır. Olmadı. Olmuyacak tida çünkü sen benim ilk ve son aşkımsin.
Ahmet ellerini yanaklarıma götürerek yanaklarımda gezdirdi.
"Biliyormusun. Küçükken bana Teyzeler sorarlardi nasıl bir esin olsun diye. Ben elimdeki arabanın tekerlekleriyle oynar. Ve söyle derdim;
Bilmem ... her insanın dediği gibi ilk ve son olsun derdim...
Teyzeler başımı oksar. Yanaklarımdan aferin diyerek operlerdi. Bende sanardim çok iyi birsey söyledim ama biliyor musun? Şimdi düşünüyorumda çok güzel demişim ilk ve son. Sadece ben . Sadece sen ... sadece biz. Gerisi yalan geçmiş ise mazi.
Ahmetin sözleriyle çok etkilenmiştim. Evet. Geçmişte olmuş birsey sonuçta bu kadar abartmaya gerek yoktu. Gözlerine baktım ve sözlerini tekrarladım.
Sadece ben. Sadece sen. Sadece biz. Gerisi yalan geçmiş ise mazi.
Dudaklarımi öperken bende karşılık verdim.
.......
Eve geldiğimizde bizi bekleyen koskocaman aile vardı. Alev hanim ve Hakan bey ler hemen oğlunun yanına giderken annem ve babam ise benim yanıma geldi.annem;
"Nereden buldun ahmeti.
"Sokakta .
"Kız yalan söyleme elinde silahla sokakta mi gezecek.
"Annem ben çok yorgunum . Sana sonra anlatırım.
Annem olumlu şekilde başını salladiktan sonra babam da bana iyi geceler öpücüğü kondurduktan sonra odama çıkacakken. Hakan beyin ahmete kızmasın i isitttim.
"Her sinirlendiginde bu silahı alıp gidersen başına bela alırsın ki emin ol ben bile kurtaramam.
Hakan bey ahmet e silah yüzünden kızıyordu haklıydida.
"Bu silaha asla birdaha elini surmeyeceksin.
Ahmet in Özür dilemesini duyduktan sonra odama çıktım.
Odama geldiğimde duş almak için hazırlandım. Ve dustan çıktıktan sonra pijamalarimi giyindim. Ardından yatmak için hazırlanırken kapı tıklandı.
"Gel.
Gelen ahmet ti. Koşarak yanıma geldi ve belimde n tuttuğu gibi kendine çekti. Benim gözlerim yüzüne odaklanirken kendisi ise diğer eliyle boynuma götürüyordu. Boynumdan tutarak dudaklarına götürdü ve dudaklarından boynumu öperken bende elimle itiyordum. Bu çok farklı bir duyguydu ve ilk defa yaşıyordum onun için yeter diye fisildadim.
Dudaklarıni çekerken bende derin bir nefes aldım.
"Yatma vakti geldi. İyi geceler.
"Sanada . Dedi ve ekledi.
"Sadece ben . Sadece sen. Sadece biz. Gerisi yalan geçmiş ise mazi.
Bende tekrarladım.
"Sadece ben. Sadece sen. Sadece biz. Gerisi yalan geçmiş ise mazi.
Birbirimize bakıp güldükten sonra odadan çıktı ben ise kendimi yatağa bıraktım ve ışığı kapatıp gözlerimi yumdum. Bugün gerçekten yorulmustum. Herşeyden. Ama ahmet yetti bana. Şimdi dinlenme vakti.
...
🕛🕧🕐🕑🕝🕒🕞🕓🕟🕔🕠🕕🕡🕖🕢
Selam canlar. Yb upuzun bölümüyle geldi ben sözümde durdum. Sizde beni bölüm ile ilgili yorumlarınızı yaparak mutlu edin. Sizleri seviyorum. Hoscakalin.
❤❤❤❤❤👏👏👏👏✋✋✋✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
General FictionSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...