AT ÇİFTLİĞİ

73 20 10
                                    

Sabah ahmetin kucağında uyanmıştım. Gözlerimi zorda olsa açmıştım. başımı ahmetin omzundan kaldırırken omzundaki ıslaklığı hissetmiştim. neden ıslaktiki.... tabi yaa dün akşam ahmetle ağlayarak uyumuştuk. gözyaşları benim başıma süzülürken benimkide onun omzuna süzülmüştü.

biran duygulandım. ahmete baktım.. o kadar temiz,masum du ki bakmaya doyamıyordum.gözlerimden süzülen bir damla yaşı silerken Ahmet uyandı. başını bana doğru çevirdi.

''günaydın güzellik''

gülümsedim.

''sanada yakışıklı..

güldü güldüm..

''ağladın mı sen?

şaşırmıştım.. nerden anladı ki...

''anlarım ben..

şimdi bin kat daha şaşırdım.benim içimimi okuyordu.

''ııı şeyyy..

yattığı yerden doğruldu ve yanağımı sıktı kollarının arasına aldı.

''bu kadar şaşırma insan sevdiğinin içinide okur..

güldüm..herşeyi de bilmessen olmaz..

''tabi kızım..

aşağıdan alev hanımın sesi geliyordu.

''çocuklar üstünüze sıkı şeyler giyinin ve çıkın..

ahmetle birbirimize bakıştık. yataktan kalktım ve hızlı bir şekilde ahmetin yanına gittim ve kollarından tutum kaldırdım.

''napıyorsun kızım.

''annen çağırıyor kalk.

''allahım sen bana sabır ver. ne var bunda.

''olsun geç kalmayalım.

yatağa hızla toplamaya başladım. ve dolaba koşup birkaç bişey aldım üzerime geçirdikten sonra ahmete döndüm.

''hazır mıyız?

''gömleğimin düğmelerinide yapıyım tamam dır..

''off

ahmetin yanına gidip ellerini çektim ve gömleğini idiklemeye başladım. gömleğini idiklerken gözlerimi yukarıya kaldırarak baktım. bana bakıyordu.

''oyy yesinler seni..

güldüm..

benim sevgilim şimdiden bana hizmet görürmüş ama ben kıyamam ki..

sadece gülüyordum. çünkü konuşması hoşuma gidiyordu.
.....
Aşağıya indiğimizde alev hanim bizi karşıladı. Yüzünde sıcacık gülümsemesiyle..
"Çok şükür geldiniz çocuklar.
Ahmetle birbirimize bakışıp güldük.
"Size iyi bir haberim var. Bugün taşınıyoruz.
Eve göz gezdirdigimde eşyaların yarısı toplanmıştı. Ben şaşkınlığı mi gizleyemeyerek;
"Bu kadar çabuk mu?
"Evet öyle oldu aslı cim burayı sattık.
Ha bu arada sizin evde boşaldı sayılır. Baban suan son hazırlıklarını yapıyordur eminim.
Sevincim den Alev hanımın boynuna sarıldım.
"O kada iyisin..."
"Aa aslı cim hadi ama ağlamanin sırası değil. Mutfakta kahvaltı hazır onları yedikten sonra sizi burada bekliyor olacağım.
Alev hanim, mütevazıligi ve saygılı,kibar bir hanımefendiydi. Giyimine özen gösteren, yeşil gözleri ve uzun boyu geniş omuzu vardı. Giydikleri elbise ile fizigini Belli eden güzel bir hanimefendiydi. Açıkçası böyle bir kaynanam olacağı için sansliydim :)
Kahvaltımızı yaptıktan sonra ahmetle salona geçtik ve evin son haline göz gezdirdik. Herşey toparlanmis ev gerçekten bosalmisti.
"Hadi bakalım çıkıyoruz.
Alev hanımın sesiyle ahmetle birlikte çıktık ve şoförün koltuğuna geçmesi ve bizimde arabanın arka tarafına oturmamizla birlikte alev hanim da benim tam karşıma oturmuştu. Elinde duran şık çantasını nazik bir şekilde tutarak bize gulumsuyor. Ahmete ise anne şefkat ile öpücük ler gönderiyordu.
"Hersey güzel olacak merak etmeyin!
İçimden inşallah dedim . Çünkü bu mutluluk denen şeyi o kadar çok tatmak istiyordum ki sanki ahmetle yaşayacağımız yıllar için kedersiz ve neşeli bir hayat istiyordum.
Peki bu olacak mıydı?
.....
Yaklaşık 2-3 saat sonra at ciftligi ne gelmiştik. Şoförün kapı yi açması ile öncelikle alev hanim ve ardından ben ve ahmet inmistik.
Alev hanim derin nefes alırken;
"Buranin temiz havasına bayılıyorum. Burada nefes almak bir insan için mucize olsa gerek"
Alev hanımın dediğine katılıyordum. Çünkü gerçekten saf ve temiz havası vardı bende alev hanim la beraber nefes alıp verirken önümüzde bir araba durdu.
İçinde annem babam ve kardeşim inerken bende onlara seslendim.
"Heyy buradayız.
Annem bana bakarak alnini güneşin vermiş olduğu sicaklik ile kiristirarak bana güldü ve yanıma geldi.
"Kızım
Bana bir tutkuyla sarıldı. Çünkü beni özlemişti bende onu çok özlemiştim.
Sarıldik.
....
Çiftliği gezdikten sonra mustafa şükran dolu teşekkürlerini bana gönderiyordu. Çünkü ona böyle kocaman ve guzel bir ev sunmuştum.
Aslında ben değil ahmetin sayesindeydi. Onla tanıştığım dan itibaren birçok şey güzel olmustu. Hayatımıza rüzgar girmeden önce. .
.....
Çiftlikte atların yaşadığı bölüme gitmiştik harikaydı.

Ahmetle atları konuşurken ve onları oksarken mustafa;"Abla bir tane binsene

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahmetle atları konuşurken ve onları oksarken mustafa;
"Abla bir tane binsene. ..
Daha önce hiç denememistim.
"Şeyy bilmem ki.
Ahmet;
"Korkuyor musun sevgilim?
"Hayır ne münasebet.
"O zaman bin.
Ahmet içeriye gitti ve bir at getirdi. Atı gördüğümde şok olmuştum harika guzellikteydi.

"Evet bu senin atın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Evet bu senin atın.
Şaşkınlık tan konusamiyordum.
"Bu bu çok gu-zel.
"Evet bunu daha yavruyken aldık ben gormeyeli epey büyümüş . Hadi bin aşkım.
Ata bakarken bir yandan seviyor bir yandan da korkuyordum. Çünkü daha önce hiç ata binmemistim.
....

Yb geldi arkadaşlar .. nasıl buldunuz umarım Beğendiniz. Bu benim gerçekten içime sinen bir bölüm oldu. Yorumlarınızı ve vote lerin izi eksik etmezseniz sevinirim .Bu arada artık yb 6-7 gün geçikebilir sınav haftasindayim ve cok yoğunum sınavlara çalışmaktan kendime zaman ayıramiyorum onun için anlayışlı olursaniz sevinirim sınavlar bittiğinde yine eski gun aralığına başlayacağım.
Bu arada üçüncü kıtabimi bu hikaye bittikten sonra yazacağım ama üçüncü kitabımı yazdıktan sonra kitap yaptırabilirim roman türü olacak ve kitap olmasını çok isterim. Eğer böyle bir şey olursa nasıl olur söyler misiniz kafam çok karışık becerebilir miyim? Düşüncelerinizi bildirirseniz sevinirim. Cansiniz by :)

DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin