AKŞAM

80 23 3
                                    

Okuldan geldiğimde herseyi annem e anlattım tabi herseyi derken bu ahmetle planimizi değil sadece ahmetin ailesinin akşam bize geleceğini dedim.annem eline terligi alarak;
".."kız bana neden haber vermedin.
".."dedim işte. .
".."daha önce...ben şimdi nasıl yapıyım hazırlıkları.
".."annem zaten ahmet bana bugün haber verdi.
Annem elindeki terligi bırakarak;
".."yaa öylemi...
".."öyle tabi.. bak boşa sinirlendin.
".."tamam hadi gel hazırlıkları yapalım.
Odama geçip üzerime rahat birseyler giymek için dolabımı açtım. özenle katlanmış olan eşorfmanımı alıp üzerime geçirdim zilin çalmasıyla dolabımın kapağını kapatıp kapıya yöneldim.

kapıyı açmamla şok geçirmem bir oldu. mustafa elindeki ayicik üzerindeki çiçeği bana uzatıyordu. ee de bu çocuk çiçeği nerden buldu?

''..''mustafa bu ..

''..''off abla kör müsün çiçek..

''..''kim ver-

''..''Ahmet abi verdi off ağaç oldum al şunu..

çiçeği üzerime atmasıyla yanımdan jet hızıyla geçmesine sinir oldum. uyuz daha fazla bilgi verse ne olur sanki...

kapıyı kapatıp salona geçtim annemin hadi aslı nerde kaldın demesine geçiştirerek çiçeğin üzerindeki kartı okudum.

Seni seviyorum çiçeğim. ...

Ahmet...

yüzümde oluşan küçük gülümsemeyle annemin yanına koştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yüzümde oluşan küçük gülümsemeyle annemin yanına koştum.

''..''anniş...
Annem yapmış olduğu pastayla uğraşırken bana bakmadan cevap veriyordu.
".."yine ne var?
".."bak..
Annem başını kaldırmış Elimdeki ne baktığında bende onun yüz ifadesine bakıyordum .
Hayranlık ve birazda şaşkınlık içinde bakıyordu.
".."kız bu nerden çıktı?
".."ahmet göndermiş.
Annem işini bırakıp yanıma geldikten sonra karşısında durup inceledi.
".." kız yoksa siz...
".."anne...
".."yoksa düşündükleri doğru mu?
Annemin düşüncelerinin ne olduğunu biliyordum ahmetle aranızda yoksa birseyler mi var.
".."evet anne biz ahmetle birbirimizi seviyoruz.
Annem şaşkınlık içerisinde bana bakarken bende bunu anneme söylememin iyi olduğunu düşünerek annemin ne diyeceğini merak ediyordum.
".."anne birsey demeyecek misin?
Annem unlu elleriyle beni bogarcasina sarıldı ben nefessiz bir şekilde annemin şefkat dolu ama bir o kadarda beni olduresiye sıkan kollarından kurtulmaya çalışıyordum.
".."anne beni bırakmassan öleceğim dedim kisik ve anlaşılmayan sesimle. ..
Annem kollarını üzerimden cektiginde bende derin derin nefes aldım.
".."kız bilsen suan ne kadar mutluyum.
Nasıl yani annem ahmetle olmama sevinmiş miydi?
".."anne sen..
".."o gün ahmetle tanıştıklarını sonra babanla bir içimiz ısındı bilsen. Her gece yatmadan önce senin kaderini ahmete yazması için allahım a dua ettim. Sonunda kabul oldu dualarim.
Annemin anlattıklarını zevkle dinledim. Şimdide ben ona kocaman sarıldım. Mustafa aramıza girerek;
".."bizde unutulduk yaa bundan sonra ölsem de gam yemem.
Annemle mustafanın dediklerine gülerek yanına gidip sulu bir öpücük kondurduk ve ücümüz birbirimize sımsıkı kenetlendik.
.......
Akşam olduğunda hersey hazırdı. (aslının giydikleri. resimde.. :)

DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin