NOT

66 16 7
                                    

Bazen kör olmak gerekir. Bize yapılan kötülükleri görmemek için. . Ama eger kaderimizde buda varsa çekmek gerekir. Mutluluğa ulaşmak için. ..
......
Elimdeki nota bakarken korkuyordum. Gerçekten rüzgar hala kötülük düşünüyor muydu? Bu sorularla cebelesmeyi bırakıp notu
açmaya başladım.
Rüzgardan
Hapise gireli 2 hafta olmuştu. Hapiste aslı yı düşünüyordum. Ahmeti değil. Benim amacim aslı ile evlenmek . Ahmeti ise bitirmek. Hedeflerimin peşinden koşacagim. Aslı benim ona karşı kötü davrandığımı düşünüyor. Ama yanılıyordu. Keşke karşısına çıkıp ellerinden tutup onu alsam uzaklara gitsek. Ama bunun en yakın zamanda olacağını biliyorum. Çünkü aslı da beni Seviyor... sevenler her zaman kavuşur.
Aslı ya gönderdiğim nota hersey yazıyor. Beni anlamasini bekliyorum. Aslım la kavusacagimiz günleri bekliyordum.
Aslıdan
Rüzgardan gelen notu açtım.
"Aslım. . Dünya güzelim. Sana bu mektubu yazarken beni anlamanı bekliyorum. Yanında suan ahmet varsa ki umrumda değil oda bu notu okusun ve seni onun elinden alacağımı bilsin.
Aslım seni sevdiğimi biliyorsun. Ve hala o pic ahmetle olmaya devam ediyorsun ama sana göstereceğim ahmeti değil beni sevdiğini..
Seni sevmeye devam edeceğim. Sende lütfen beni bırakma.. güzel günlerimizi bekle. En kısa zamanda buradan çıkacağım 2 haftam kaldı. Sabret aslım. Sen sabretmeyi seversin ... ;)
Rüzgar. ..
Bunları okuduktan sonra deliye dönmüştüm. Nasıl böyle birşeye kalkışa bilirdi ve benim onu sevdigime kendini nasıl ikna edebilirdi. Bu ne cüret ti.
Elimdeki notu hızla katlayip cebime koydum ve temiz havanın iyi geldiğini bildiğim için derin derin nefes aldım. Burnumda içeri giren bu temiz hava beni biran başka dünya ya sevk etti sanki ama tabiki kısa sürelik bir rahatlamaydı bu.asıl rahat edeceğim günler rüzgardan kurtulup ahmetle yaşayacağım güzel günlerdi.
Cemre den
Ahmeti ve aslı yı gormeyeli epey uzun zaman olmuştu. En son aslı ile ahmetin buralardan rüzgardan kurtulmak için gittiğini duymuştum.. Rüzgar benim ahmeti sevdiğimi söylüyordu ama ben ahmeti değil rüzgarı seviyordum. Ona kaç kere aslının peşini bırakması ni sevenlerin ayrilmayacagini söyledim ama beni dinlemedi. Kurallarına göre dediği herseyi yapacak ti. Ama bunu yine basaramayacakti. Biliyordum aslı gibi kaç kişiyi sevmişti ve hepside rüzgarla mücadele edip bir çırpıda koparmislardi peşlerinden rüzgarı.
ama rüzgar bunu hala kabullenmiyor. Kendisinin terk ettiğini söylüyordu . Rüzgar gerçekten ne yaptığını bilmeyen biriydi. Ama ben onu sevmiştim nasıl oldu bende anlamıyorum ama sevmiştim işte hala da seviyordum. Rüzgarın hapisten çıkmasını bekliyor biran önce onu aslı dan vazgecirtmek istiyorum.
....
Aslıdan
Kahvaltıya gittiğimde Ahmet benim yüzündeki durgunluğu anladı ve bana baktı. Bende ahmete bakıp göz devirdikten sonra kahvaltıya oturdum.
"Günaydın .
Hepsi bana baktıktan sonra "Günaydın " dediler ve kahvaltıya başladık. Diğerlerinin arasında geçen konuşmaya katılmadan tabağımda duran zeytin ve peyniri Çatalimla oynarken birandan da ahmete rüzgarın gonderdigi notu söylemek ve söylememek arasında kararsizdim. İçimden bir ses söyleme diyordu. Siz birbirinizi seviyorsunuz bu küçük notlar la moralini bozma diyordu ama ne yapacağım konusunda kararsizdim.
Biran "aslı "diye beni çağıran ses duydum. Bu sesin alev hanima ait olduğunu anlayınca elimdeki çatalı bırakıp biraz geveleyerek;
"E efendim alev hanim.
"Aslı birsey mi var kızım kötü görünüyorsun.
"Hayır . Şey. . Iıı yok bişeyim iyiyim.
"Sevindim canım bizde diyorduk ki artık düğün tarihlerine karar versek mi?
Biran şaşırdım ne ara konuşulmustu bunlar?
"Bilmem. Dedim sadece.
Ahmet bana bakıp kulağıma egilerek;
"Sana birsey olmuş. Dedi.
"Hayır ahmet birsey olmadı.
"Yalan söylüyorsun .
Sustum çünkü yalan söylüyordum.
Ahmet Kollarımdan tutup beni kahvaltıdan kaldırdı ve masadakilere;
"Siz devam edin. Birazdan geliyoruz dedi ve kolumdan tutup odaya girdirdi. Kapıyı kapattiginda;
"Neler oluyor aslı.
Biran o kadar bagirmisti ki korkup olduğum yerde sıçramistim.
Kendiside benim korktuğumu farkettiginde yanıma gelip ellerimden tuttu ve ;
"Korkutmak istememistim Özür dilerim.
Hiç cevap vermemiştim. Çünkü aklım o kadar karışikti ki ne diyeceğimi de bilemiyordum.
"Birsey olmuş sana aslı.
"Yok birsey dedim ya.
"Bende var diyorum.
"İyi sen öyle de o zaman.
"Aslı neler olduğunu bana anlatacak misin?
Ahmetin yüzüne baktığımda benim bu halimden korkmus ve benden çıkacak sözcüklerin benim ve onun için iyi olacağını söylüyordu.
"Ahmet.
"Söyle.
"Rüzgar bir not göndermiş.
"Ne?
"Evet postacidan gelen rüzgarın bize gonderdigi not tu.
Ahmet sinirli bir şekilde elini yumruk şeklinde yapmış odanın içinde dolaşıyor du.
"Ne yazıyordu not ta.
Cebimdeki notu çıkarıp verdim.
Ahmet okumaya başladı.
.......
Bölüm sonu
Selam canlar yb geldi nasıl buldunuz umarım Beğendiniz yorumlarını eksik etmeyin. Çünkü yorumlarınız bnm için değerli.;)
Gelecek bölümde neler olabilir bununla ilgili düşünceleriniz i yazarsaniz sevinirim. Artık bölümler haftada bir kere olmak üzere cuma cumartesi pazar gelebilir bölümler hazır olduğunda daha fazla geçikmez arkadaşlarınıza önermeyi unutmayınız. .sizleri seviyorum ;) Hoscakalin ❤❤❤❤

DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin