nişan hazırlığı.

36 5 1
                                    

çimenlerin bize verdiği enerjiyle birbirimize yaptığımız iltifatlardan sonra ahmet beni kollarının arasına aldı ve birbirimize sımsıkı sarılarak sabaha kadar orada uyuduk.

sabah yüzüme doğan güneşle yüzümü iğrenç bir ifadeyle buruştursam da Ahmet elleriye başımı kendisine çevirerek beni bu durumdan kurtarmış oldu.

''sabah güneşi güzele doğarmış. dedi Ahmet.

''öyle mi?

''öyle.

'' günaydın.

''günaydın.

yanağına kondurduğum öpücükle bana en masum gülüşünü gönderirken aşağıdan annemin ''kahvaltı hazır'' sesiyle Ahmet in kollundan yavaşça çekildim.

''birazcık yalnız bırakmıyorlar ki.

''bugün hiç yalnız kalamayacağız dedim üzerimi giyinirken.. nişan hazırlığı var.

Ahmet elini başına götürerek;

''oww.. dedi.

'' sevinmelisin aşkım.

yataktan kalkarak yanıma geldi ve belimi sıkıca kavrayarak kendine çekti.

''seviniyorum zaten ama bugün başbaşa kalamayacağımız için üzülüyorum.,

''sadece bir güncük. dedim

''o bir günde neler yapılır biliyor musun?

kendimi bu durumdan kurtarmak için ''kahvaltı.. '' dedim . ''bekliyorlar''.

Ahmet bana gülerken bende Ahmet in elinden kurtuldum ve kahvaltıya indim.

kahvaltı sessizliğini korurkenbirkaç dakika sonra hizmetlimiz Hayriye hanımın gelmesiyle sessizlik bozuldu.

''alev hanım araba hazır sizde hazırsanız şöfor sizi bekliyor.

''tamam canım geliyoruz.

Hayriye hanımın gitmesiyle alev hanım bana dönerek;

''aslı kızım. hazırsan gidelim.

başımı olumlu anlamda salladıktan sonra masadan alev hanım ben ve annem kalktık alev hanım eşinin yanağından öptükten sonra annemde babama güle güle dedi. Ahmet bana bakıyordu benden de bir şey bekliyordu. göz işaretiyle gelmesini söyledim. masadan kalkarak beni takip etti ve bahçeye çıktık.

''hoşcakal sevgilim. dedim.

''öpücük.

dudaklarımı yanağına doğru götürecekken yön değiştirip dudaklarını öptüm. bu duruma şaşırmış bana bakarken bende ''görüşürüz''diyerek oradan ayrıldım.

eğer bu durumda işim olmasaydı biliyordum kaçma şansım yoktu. :)

....................

araba durduğunda hepimizde indik geldiğimiz AVM gerçekten çok büyüktü.alev hanım annemle önden yürürken bende arkalarından yürüyordum avm ye girdiğimizde bir genç bayan alev hanımı tanıyormuş gibi ismiyle hitap ederek biryerlere yönlendirdi. yönlerndirdiği yer ise nişan elbiselerinin olduğu bölümdü genç bayan bana bedenimi sorduktan sonra bedenimle ilişkin bütün nişan elbiselerini önüme koydu. birinden başlayarak denemeye başladım. birkaç elbise denedikten sonra birinde karar vermiştim.

 birkaç  elbise denedikten sonra birinde karar  vermiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin