Multi:ahmetgilin at ciftligi)
Sabah annemin sesiyle uyandım. Aslında kendim uyanirdim ama herhalde bugün uykuyu biraz fazla kaçırdım. Anneme "off tamam kalkiyorum" dedim ve yataktan zorda olsa kalkıp rutin islerimi hallettim üzerime rahat birseyler giyindikten sonra mutfağa gittim.
".."Günaydın ...
Annem de sıcak bir Günaydın gönderdik ten sonra kahvaltıya hazırlamam için talimat verdi. Bende masayı kurarken babam uyanmış ve hepimize Günaydın dedikten sonra yanına koşan mustafa yı kollarının arasına aldı. Mustafa;
".."baba biz başka yere gidince ben okula gitmiyecek miyim?
".."tabiki gideceksin oğlum.
".."peki nereye.
".."bilmiyorum ama hakan amcanın bu işide halledecegini düşünüyorum.
......
Kahvaltımızı yaptıktan sonra ahmet beni aradı ve buluşmamiz gerektiğini söyledi. Bende üzerime birseyler geçirdikten sonra kapıda bekleyen ahmetin yanına koştum.
".."nasılsın bakalım güzelik.
".."iyiyim aşkım sen.
".."bende iyiyim.
Şoför koltuğuna ahmet geçtikten sonra yanına da ben oturdum.
".."nereye gidiyoruz.
".." rahat konusabilecegimiz yere.
Yol boyunca hiç konuşmadik ve ahmetim arabayi durdurmasiyla arabadan indik. Burası büyük bir ormanliga benzer bir alandi ve ahmet elimi kavradi biraz yürüdük ten sonra yeşil bir cimenligin üstüne oturduk.
".."hmm güzel bir yermiş.
".."evet. Buraya her canım sıkıldığında moralim bozulduğunda gelirim .
".."en son ne zaman gelmistin.
".."en son seni sevip de sana soyledigimde senin beni istemediğin gün.
Biran durakladim çünkü gerçekten ahmete çok şey yaşatmıştım.
".."hersey icin ozur diler-
Sesimi bölen ahmetin dudakları oldu. Biran ne yapacağımı bilemedim çünkü daha önce hiç opusmemistim. Ahmet karşılık vermemi beklerken ben kendimi çektim
Ahmet biran bozulmuş bir şekilde baktı.
".."ahmet ben henüz buna hazır değilim.
Ahmet beni anlamış gibi yüzüne bir gülüş yayarak;
".."merak etme alışacaksin. Dedi.
Başımı ahmetin kollarının arasına koydum.
".."bizim iş ne oldu.
".."babam konuştu temelli orada kalacağımizi söyledi. Ve çiftlikte hazırlıklar başladı. Bu arada mustafa içinde özel bir okul ayarladi.
".."bizim okul?
".."zaten üniversite sınavına girecez ve babam onuda ayarlayacak.
Yüzümde oluşan mutluluk gülümsemesiyle ahmetin yanağına bir öpücük kondurdum .
".."sen benim kahramanimsin.
......
O gün anneme ve babama ahmetin dediklerini anlattım ve onlarda herseyin yolunda gitmesine sevindiler.
".."sağolsun hakan bey çok iyi bir adam herseyi anlayışla karşıladı ve bize yardımcı oldu.
Babamı ve annemi iyi görmek beni mutlu ediyordu.
.......
Bugün okullar başlıyordu. Yani iki günlük tatil bitmişti. Lise sonda olduğum için okulumu pek aksatmiyor ders calismaya zamanım olmadığı içinde dersi iyi dinliyordum.
Okula gittiğimde gözüm ahmeti aradı ama ahmetten önce dikkatimi çeken rüzgar oldu.
Rüzgar beni fark ettiğinde elindeki kahvesini çöpe fırlattı ve yanıma geldi. Ben hiç takmayarak oradan uzaklaşmaya çalıştığımda kolumdan tutarak beni karşısına geçirdi.
"..''hayvan herif.... dedim ve yüzüne tükürdum. Çünkü bu iki günlük tatilde bana yapmadığını bırakmamisti. Tükürmem ile gözlerini yumdu ve dişlerini sıktı.
".."umarım ahmetten ayrıldın.
".." Hayır.
".."nasıl Hayır.
".."Hayır işte ayrılmadım. Hem sen senden korkup ahmetten ayrilacagimimi sandın.
".."kızım ben ne diyorsam o olac-
".."uff kes yaa sen kimsin ki??
Bunlari söylediğimde rüzgarın bana birsey yapmadan önce ahmetin gelmesini istiyordum.
Rüzgar sinirlenmis bir şekilde bana baktı. Ve uzaklaştı telefonuyla görüştükten sonra yönünü bana çevirip sınırlı bir şekilde başını salladı ve gitti.
Ahmetin okula gelmemesi beni tedirgin etmişti ve telefonum la hemen ahmeti aradım telefonu açan ahmet;
".."efendim hayatım.
".."ahmet nerde kaldın ders başlamak üzere.
".."uyuya kalmışım da yoldayım geliyorum.
".."tamam bekliyoru-
Arkadan gelen ahmetin sesiyle irkildim.
".."aslı.. yardım et!!!
....
Selam canlar yb geldi nasıl buldunuz? En heyecanlı yerinde bıraktığım için bana kızıyorsunuz ama böyle yapmak zorundayım çünkü sizi bekletmek istemiyordum ahmet in bagirmasinin sebebinin ne olacağı ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.
Hoscakalin. ... ❤💜💕💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
General FictionSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...