Ahmet 'in yüksek sesle bağırarak konuşması;
_rüzgar..rüzgar..rüzgar... farkında mısın aslı?rüzgar bey hayatımıza girdi gireli hiçbirşey doğru düzgün gitmiyor. heryerde o var. ve herzaman senin yanında olarak aramızı açıyor. ama sen bunu farketmiyorsun ve hala rüzgar beyin yanında sın üstelik yanında olmayı bıraktık çadırındasın. aslı sen farkında mısın?rüzgar hayatını altüst etti.arkadaşlarını kaybettin özelllikle beni o gün sana hastanede çıkarken benim kalbim bin kere acıdı seninki bir kere acısa çok mu demiştim. o gün sen benden o cümleleri duyduktan sonra yıkıldın kendine gelemedin ben ne yaptım bu kadar kalbini acıtacak dedin. dedin demi sende farkındasın dimi?
sesinin yüksek çıkmasıyla yerimde sıçradım.
_aslı biliyor musun?hala kalbim acıyor hatta acımakla kalmıyor sanki içinde ateş yakmışlar gibi. ilk defa bu duyguyu hissediyorum.nedeni ni de biliyorum ama sen bilmiyorsun.
ahmetin gözleri dolmuştu.her an gözlerinden yaşlar düşebilirdi.
_Ahmet ben...
_hep sen aslı hep sen .. sen ne yaptığını bilmeyen bır kızsın. evet yanlış duymadın sen karşındakinin ne hissetiğini bilmeyen bir kızsın
ahmetin sözleri kalbime öyle dokunmuştu ki...
_keşke aslı şuan kalbimde sana karşı neler var bilsen...
biliyorum Ahmet beni sevdiğini biliyorum ama..
_aslı ben seni...
ahmetin gözlerine gözlerimi odaklamıştım. ne diyeceğini tahmin ediyordum ama diyecek mi bilmiyordum.
_aslı ben seni seviyorum!
ağzımdan çıkan küçük bir fısıltı şeklinde ne? ..
_aslı anla beni seni rüzgarın yanında görmek istemiyorum. çünkü sana deliler gibi aşığım ben şimdiye kadar hiç böyle sevmemiştim bir kızı.çünkü seveceğime inanmamıştım.sevemem sanmıştım.veya karşıma senin gibi biri çıkmadığı için sevememiştim. ama ben seni tanıdıktan sonra herşey değişti aslı ben seni seviyorum. gel beraber olalım rüzgarı aramızdan çıkaralım.
_ben..
_aslı lütfen!
_Ahmet ben bunu yapamam. seninle sevgili olamam.
_neden?
_çünkü....
_evet...
_sana karşı bir şey hissetmiyorum. sana senin beni sevidğin gibi aşık değilim sen sadece gözümde benim arkadaşımsın.
Ahmet duyduklarıyla ne yapacağını bilememişti. çok üzgündüm ona bu durumu yaşattığım için çok üzgünüm ama ben ahmeti sevmiyordum.
_aslı senn...
_Ahmet bak....
_aslı sen beni değil rüzgarı seviyorsun..
ne diyeceğimi bilemememiştim.
-lütfen böyle düşünme.ruzgar da benim gözümde aynı senin gibi oda benim arkadaşım .
-yalan soyluyorsun evet evet yalan söylüyorsun sen rüzgarı seviyorsun. Daha dünkü tanıştığın rüzgarı seviyorsun.
Sesim yüksek bir sekilde;
-Hayır böyle düşünme ahmet dediğim gibi rüzgar benim arkadaşım .birdaha aklından böyle birşey geçirme lütfen!
Ahmet birdenbire alkislayarak;
-Tebrikler aslı hanim sonunda başardiniz rüzgar beye aşık oldunuz tebrikler!
Ahmet in beni anla maması sinirimi bozmuştu.
-ahmet geç oldu artık çadır a dönelim hadi.
-aslı biliyor musun?eğer ileride rüzgarla evlenirsen beni unutur musun?
-kes artık ahmet şu Saçmalığı.
-YA UNUTURSAN ASLİ!
Ahmet in içinden çıkan ya UNUTURSAN aslı cümleleri o kadar içten gelmişti ki...
Gozyaslarima hakim olamamistim.
Ahmet yanıma gelerek eliyle gözyaşlarımı sildi ve;
-merak etme unutmayacağini bende biliyorum. Çünkü ben senin hep yanında olacağım.selam yb geldi umarım beğenmişsinizdir. Çünkü bu bölümü sadece aslı ve ahmet e ayırdım. Ha bundan önceki bölümde heyecanlı yerinde bıraktığım için bana kızmıştınız bende hemen yazıp paylaşıyım dedim. sizcede iyi yapmamış mıyım? sizi merakta bırakmadım.
Soru1 :aslı sizce gerçekten ahmet te n hoslanmiyormu yoksa rüzgarı mi seviyor?
_soru2:rüzgar sizce aslı yı seviyor mu?
bybyyy sorular yanıtlanırsa mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
Fiksi UmumSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...