Ahmet bedenime sarılmış sımsıkı kollarını daha sıkı sariyordu yalnız beni bogmak üzereydi.
".."ahmet birazdaha sıkarsan burada can vereceğim .
Kollarını Çektiğinde bende bir ohh çekerek derin derin nefes aldım .
".." can vermek mi birdaha duymuyorum bunu. Sen ölürsen ben ne yaparım .
Küçük bir gülümseme yaydim yüzüme.
".."bilmem ben ölürsem belki başka bir kız bulursun.
".."aaa kızıyorum ama aslı... dedi kaslarını catarak...
Bende büyük kahkalarimla tamam sustum diyerek işime koyuldum .
".."hadi arkadaşlar minibüs geldi.. Dışarıdan gelen sesle ahmete baktım çünkü hala esyalarımızı toplamamistik. .
".."ahmet çabuk topla ..
".."ne bu acele yaa..
".."minibüs geldi yetisemeyecegiz. ..
".."yetisiriz ...
Ahmete kızgın bir şekilde bakıp hızlıca bavullara yerleştirdim eşyaları ...
......
Çadırdan çıktığımızda son uyarı yapılıyordu çabuk olun kalkiyoruz. .. Ahmete baktığımda çadırı toplamış yanıma gelmişti...
".."hadi sevgilim gidelim
".."Bakıyorum da cabuksun. ..
".."eee bizde bu kas olduktan sonra ..
Yüzümde oluşan gülümsemeyle minibüse yürüdük ..
Bavullarimizi bagaj a yerleştirdikten sonra iki kişilik koltuğa cam kenarına ben ve yanıma ahmet olmak üzere oturduk.
Herkes yerlestikten sonra Kalkiyoruz dendi ve yolculuğa başlandı ..
Rüzgar ve cemre onlar da en arka da oturuyorlardi ve fısır fısır konusuyorlardı . Ahmete bakarak;
".."cemre ve rüzgar ne konuşuyorlar ...
".."nerden biliyim aşkım. ..
Doğru yaa benim bilmediğim şeyi ahmet nasıl bilecekti. .
Merakımı gizleyerek başımı ahmetin omzuna koydum gözlerimi kapadım .
.....
Okulun önüne geldiğimizde herkes minibüsden indi ve bavullarimizi aldık cemre yanıma gelerek;
".." aslı biraz gelsene. ..
Ahmet e bakarak hemen geliyorum dedim ve Cemre yle yürümeye başladım bir ağacın altına gelmiştik.
".."aslı nasılsın. .
Şaşırmıştım bu soruya çünkü cemre direk konusacakların dan söze başlar ve hiç nasılsın diye sormazdı .
".."iyi cemre sen?
".."bende iyiyim...
Bir süre bekledikten sonra;
".."hayırdır birsey mi var cemre? Dedim.
Gözlerini üzerimde gezdirerek;
".."Şeyy aslı ben bişey demek istiyorum sana...
".."evet dinliyorum .
".."ahmet le aranda birsey var mı?
".."nasıl?
".."yani sevgili durumu gibi..
Ne diyeceğimi bilemiyordum.
".."aslı cevap vermeyecek misin??
".."cemre neden sordun ki ...
".."ne biliyim bu aralar çok yakınsiniz da birbirinize....
".."arkadaşız biz. Dedim sadece. .
".."bak aslı bunu sana sormam ın nedeni rüzgarın size birsey yapmasından korkmam.
".."cemre rüzgar bize asla bişey yapamaz. Kendini ne sanıyor! Eğer bize bişey yapacak olursa rüzgarı mahvederim tamam mı mah-ve-de-rim. Yüksek çıkmış sesimle ve konuştuklarımla cemre nin yüz ifadesi değişti sanki benden böyle birşey beklemiyordu.
".."tamam aslı ne bagiriyorsun. .
İçimden büyük bir kahkaha atmak geldi ama kendimi zor tuttum. Kahkaha atmak istemem in sebebi ise cemre nin konuştuklarımdan korkmus olması ..
".."sizde zorla bagirtirmayin.. neymiş rüzgar bey bize neler yapacakmis... Hicbirsey yapamaz tamam mı istersen bunu rüzgara da söyle. ..
".."tamam anladım ama ahmeti neden koruma altına aldın..
".."sanane arkadaşım değil mi?
Cemre bana şaşkın şaşkın bakarken bende yandan bir bakış atarak cemre nin yanından uzaklaştı m.
....
Ahmetin beni eve bırakması ndan sonra kapıyı çaldım ve kardeşim mustafa açtı.
".."aa sende kimsin? Dedi kardeşim. .ama yine yaptığı sakalardan olduğunu bildiğim için.
".."off mustafa Cekil önümden.
".."hanımefendi sizde kimsiniz?
Anlayacağın bu saka devam edecek bende hemen bağırdım.
".."anne!!
Annem içerden gelerek;
".."ahh yavrum benim.. diyerek kollarını kocaman açtı ve sarıldı aynısını bende ona yaptım.
".."gel içeri geç yavrum.
Ayakabilarimi çıkarıp içeri geçtikten sonra annemden yanıma oturmuştu.
".."seni nasıl özledim bir bilsen..
".."bende seni annem..
Annem tekrar bana sarılmış tı.
Kıskanç kardeşim gelerek;
".."yaş benide yanınıza alın.
Annem kollarını koskocaman açarak ona da yer açtı ve ücümüz sımsıkı birbirimize sarılmış tık birbirimizin kokusunu çekmiştik. Bu kardeşim den bazen gıcık kapıyorum ama sevimli...
Yaa ailemle mutluluk bir başka ....
.... ..
Selam canlar yb geldi nasıl buldunuz?
Size birsey sormak istiyorum aslının kardeşi mustafanın yaptığı şakalar hoşunuza gidiyor mu bilmek istedim çünkü hikaye ye guleceginiz bir karakter kattım en başta ve bu soruyu hep sormak istedim nasıl iyi buluyor musunuz mustafa karakterini ve bölümü nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum
Sevgiler. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
Ficción GeneralSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...