Sabah uyandığımda yanımda ahmetin uyuduğunu gördüm. ne ara gelmişti yanıma hatırlamıyordum. ama yanımda olması beni mutlu etmişti. bugün onunla uyumak bana iyi gelmişti. annem ile babamın bizi görmemesi içi ahmeti o güzel uykusundan uyandırdım.''Ahmet kalk hadi.
Ahmet başını yastıkta cirit attırırken bende dürtmeye devam ediyordum.
''piştt kalksana yaa.
''saat kaç?
yanımda duran komidine baktığımda saatin 09.00 olduğunu gördüm.
''saat 9.
''daha var aşkım.
''yaa bak son kez diyorum kalk yoksa giyinirim giderim.
''gitme.
''kalktım bile.
yataktan kalkarak gardırobumun yanına geçtim 2 gün önce sipariş etmiş olduğum çiçekli elbisemi giydim. bugün hava çok güzeldi. bu elbise de çok yakışırdı.
(aslının giydiği elbise)
elbiseyi giydiğimde biraz kısa olduğunu fark ettim ama üstüme çok yakışmıştı. en iyisi ahmetin fikrini almaktı.
arkamı döndüğümde Ahmet bana şaşkınlıkla bakıyordu ben utancımdan yerin dibine girmiştim .
''sen beni mi izledin?
''evet ne olmuş yani yakında hayatımın anlamı olacaksın. alışmalısın.
''diyosun.
''hıhıı...
''tamam bana baktığın için ceza sana bu elbiseyi giymicem.
Ahmet az önce zor uyandırmakta olduğum yataktan koşarak bana geldi.
''hayır kalsın.. tamam özür dilerim.
''birdaha olmasın.
''tamam.
Ahmet te üstüne birşeyler geçirdikten sonra aşağıya indik. kahvaltı hazırlanmıştı. küçükken en büyük hayalimdi. hazır bir kahvaltı olması ve herşey gerçekleşmişti. herşey ahmetin sayesindeydi.
kahvaltı masasına oturduktan sonra herkese bir günaydın dedik ve kahvaltımızı yemeye başladık.bir süre sonra alev hanım küçük bir öksürdü ve Ahmet ile bana baktı.
''çocuklar size söylemem gereken şeyler var.
biz ahmetle bakıştıktan sonra Ahmet tabi dedi ve alev hanım konuşmaya başladı.
''artık uzun zaman oldu rüzgar da peşinizi bıraktı.
ben zorla yutkunarak ''hıhı peşimizi çok güzel bıraktı diyecektim ama alev hanımı dinlemeyi tercih ettim.
''artık yazda geliyor. en kısa zamanda nişanımızı yapsak mı uzun süre oldu sözleneli..
ben gözlerimi kocaman açmış ahmete bakarken Ahmet de bana bakarak gülüyordu.
''şeyy Ahmet bir mutfağa gelsene.
Ahmet müsaade isteyerek kalktı arkamdan geldi ve mutfağa geçtik. bir dizi vardı çocuklar duymasın diye ona döndük valla ..
ahmeti kolundan tutarak duvara yapıştırdım.
'' ne yapacaz yaa.
''nişanlanacaz.
''rüzgar hala peşimizi bırakmadı Ahmet. ilk önce onu atlatmamız lazım.
''ilk önce nişan.
''yaa hayır.
ellerini dudaklarıma götürdü.
''yeter artık benim ol. rüzgar diye biri yok say tamam mı?
''tağam elllinniiii çeğkkğğ
zorla söyleyebildiğim cümlelerle söz mü dedi. başımı olumlu anlamda sallayarak söz dedim. elini çektiğinde derin derin nefes aldım.
''ölmemi mi istiyorsun.
''asla..
''o zaman birdaha yapma.. ölüyodum.
''hahahah.. neyse şimdi içeri geçiyoz ve anneme tamam diyoruz anlaştık mı?
''hayır..
elini ağzıma götürecekken tamam dedim. yüzüne masum bir sırıtış geçirdi ve elimden tutarak içeri geçtik. masadaki herkesin gözü bizim üzerimizde geziyordu. ne diyeceklerimizi merak ediyorlardı.
''ee ahmetcim ne diyosunuz bu konuyla ilgili..
''tamam annecim ne zaman isterseniz o zaman olur nişan.
alev hanım çok mutlu olmuştu.
''tamam o zaman 2 gün sonra olur mu?
''ne?
Ahmet eliyle beni dürttükten sonra;
''süper olur. dedi.
çok sinirlenmiştim. ne ki şimdi bu neden benim düşüncelerim önemsenmiyor. rüzgar hala peşimizde ve nişanlandıktan sonra bize daha da fazla kötülük yapabilir. ahmete sinirli gözlerle baktıktan sonra masadan müsaade isteyerek kalktım. annem arkamdan ;
''kızım yeseydin. dedi.
''yok annecim yemiyeceğim. dedim ve odama çıktım. arkamdan ahmetin geldiğini farkettim. odama çıkarak kapıyı sert bir şekilde kapattım ve yatağıma yatarak ağladım.
içeriye giren Ahmet yanıma oturarak kolumdan tuttu.
''bırak kolumu Ahmet.
''kaldır başını.
''git.
''aslı kaldır başını dedim.
kafamı kaldırdığımdan bana bakan bir çift gözlerle karşılaştım.
''ne var niye geldin benim fikrim sorulmadan karar veriyordun ya yine versene.
''bu mu şimdi sorunumuz.
''evet. bu. ben sana rüzgarı atlatalım ondan sonra olsun herşey diyorum sen hala kararından vazgeçmiyorsun. Rüzgar hayatımızda olduktan sonra hicbirsey güzel olmayacak.
"Neden hep rüzgar? Onsuz neden mutlu olunmuyor acaba? Mutlu olmak rüzgarın elinde değil bizim elimizde. Unutalim artık rüzgarı aslı. Yeter. Bıktım artık sürekli rüzgarla uğraşmaktan bıktım . Artık kendi hayatımıza bakalım. Nisanimizi yapalım ki artık rüzgar ciddiyeti mizi anlasın. Elimiz kolumuz bağlı bekleyemeyiz. Yeter artık gerçekten yeter!!
Ahmet dediklerin de haklıydı. Ama benim hep bir köşeye sinmiş olan korkum yüzünden ne yapacağımı bilemiyordum. Evet artık bundan sonra rüzgar değil sadece ikimiz i dusunmeliydik.
"Tamam . Yapalım 2 gun sonra Nisanimizi. Dedim.
Beni yataktan alarak kucağında döndürmeye başladı. Bende sımsıkı sarılarak kokusunu içime çektim. Canım sevgilim yaa.... daha doğrusu nişanlı m ondan sonra eşim. Ne güzel terimler bunlar. Hepsi sana ait . Ahmet sadece bana ait.
"Seni seviyorum.
"Ne kadar.
"Bu soru küçük çocuklara soruluyor.
Güldü. Olsun sende cevapla.
"Tamam ahmet. Şen bu kadaaa seviyom. Dedim çocukça ses cikararak ve kollarımı kocaman açıp gülerek.
"Aferin benim sevgilime . Dedi ve alnima küçük bir buse kondurdu.
"Yarın benimsin.
"Sende benim.
"Biz birbirimiziz. Dedik aynı anda söyleyerek ve birbirimize sımsıkı Sarıldik. .
......MUTLU SON.........
Selam canlar yb geldi. Ama pek fazla gelişmeler olmadı diye düşünüyorum ama 2 sonra nisan var. Elbisenizi seçin. Aslı ve ahmetin nisanina sizde davetlisiniz.
Yb de görüşmek dileğiyle .
Hoscakalin.
Seninle aşk kitabıma da devam edeceğim. . Takipte kalın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
General FictionSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...