KORKU

107 45 14
                                    

Doğruluk mu?cesaretlik mi?oyunumuzun ardından herkes in birbirlerine iyi geceler demesiyle çadırlarına doğru yürüdüler bizde çadırımıza doğru yürüdük.çadıra geldiğimizde Ahmet feneri yaktı ve yanıma oturdu.birkaç dakika sessiz kaldıktan sonra bir gök gürlemesi geldi. hemen korkarak ahmetin yanına yaklaştım.ahmet bu durumdan zevk almış olacak ki elleriyle omzumu ovarak;

_korkma dedi.

_korkmamak elde mi baksana nasıl şimşek çakıyor.

_aslıcım şuan bakamıyorum çadırdayız.

yaa öylemi diyerek geçiştirmiştim fakat sanki ben korktukça daha çok şimşek çakıyor hava gürlüyor gibiydi.

birden çadırın karanlığa kaplamasıyla ahmete bağırarak sımsıkı sarılmıştım.ahmet ;

_ne korkakmışsın kızım ya..

başımı ahmetin omzundan çekerek;

_evet korkuyoruz ne var bunda.

Ahmet yüzünde küçük bir gülümsemesiyle;

_yok bunda bişey.

_o zaman bidaha korkak deme.

_tamam demem.

ahmete baktıktan sonra üzerime battaniye yi çekerek;

_biran önce buradan gitmemiz lazım.

_neden?

_farkındaysan Ahmet ormandayız ve burada ne olacağı belli değil. biran önce gitmek iyi olacak.


..................

sabah uyandığımda çadırın üstünden gelen güneş ışınlarının yüzüme gülümsemesiyle uyandım. Yüzümde oluşan küçük gülümsemeyle yan tarafımda horlayarak uyuyan ahmeti gördüm ahmetin kulağına eğilerek;
-kalk uykucu ne kadar çok uyuyorsun. bide horluyorsun.

_yaa 5 dakika daha...

yüzümde küçük bir gülümseme yayarak çadırdan çıktım ve nefes alıp vermeye başladım fakat omzuma bir el dokunmasıyla gözlerimi açarak omzuma dokunan elin sahibine baktım. cemre.

-günaydın aslı dedi yüzüne küçük bir gülümseme yayarak.

_günaydın cemre hayırdır bişey mi vardı.

_yok canım ne olacak seni görmeye geldim. biraz yürüyelim mi?

cemreye süzdükten sonra peki diyerek yürümeye başladım.

_aslı.

_efendim cemre.

_rüzgar..

_ne olmuş rüzgara..

_sana neden yakın bu kadar hiç düşündün mü?

yürümemi bırakarak cemre nin yüzüne baktım.

_ne demeye çalışıyorsun?

_bak aslı rüzgar senle tanışalı daha 4 gün oldu ve sana çok yakın. bence bu biraz fazla değil mi?

_ne demeye çalışıyorsun cemre.

_aslı artık gözlerini aç biraz etrafa bak rüzgar a bu kadar yakın olma.çünkü..

_çünkü ne cemre..

_rüzgar...........................?

evet bir bölümün daha sonuna geldik ve en heyecanlı yerinde bitirdim.ama şuan bana kızıyorsun ne deseniz haklısınız ama böyle yapmak zorundaydım bu aralar o kdar çok doluyum ki bu bölümü yazdığıma bile şükrediyorum.fakat cemre nin aslıya söyleyeceği konuşunda ipucu verebilirim.cemre rüzgarla ilgili aslıya rüzgar ın nasıl biri olduğunu ve neden aslının yanında olduğunu anlatacak.. umarım bu kadar ipucu yeter. bu arada okuyup gerçekten oy verenlere tşk ederim yalnız ilk okuyucular şimdiki bölümde yoklar oy fln da yok anlamıyorum yani bir hatamı yapıyorum da oy fln vermiyorsunuz veya okumuyorsunuz herzaman dediğim gibi oy benim için önemli değil 25 kişi okuyucum olsun ama hepside gerçekten içinden gelerek okusun yeter ben sadece bunu istiyorum karşılıklı vote istediğim kişilerde okumadan veriyor ve bu anlaşılıyor anlıyorum yani ama ben onlarınkini gerçekten okuyarak veriyorum ve kütüphaneye ekliyorum. her neyse burdan herkes beni anlamıştır gerçek okuyucularıma tşk ediyorum.seviliyorsunuz...

bölüm ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum oyuda içinizden gelerek verin bölümü sevmediyseniz vermeyin............

DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin