Sürpriz ❤

72 15 12
                                    

Ahmet notu açıp okumaya başlamıştı. Okuduğu her satırda mimikleri oynuyordu. Bunu ben sinirine vermiştim.
Ahmet notu okuduktan sonra ellerini yumruk şeklinde yaparak duvara sert bir yumruk attı. Ben yerimde sıçrarken ahmet korktuğumu anlayıp yanıma yaklaştı;
"Korkma....
Bu sözlerle biraz daha sakinlesip ahmete baktım.
"Ne yapacaz şimdi.
"O.... bizim Peşimizden ayrilmayacak aslı!! Hapisten çıkmasına çok az gün kaldı! Böyle elimiz kolumuz bağlı bekleyemeyiz.
"Rüzgar Peşimizi bırakmayacak. Birseyler yapmalıyız . Ama ne?
"Bilmiyorum aslı bilmiyorum ... O pic herifi yok etmenin yolunu bilmiyorum. Öldürüp katil olamam herhalde. ..
"Tabiki Hayır.
Ahmet odanın içinde dolaşırken bende camın önüne geçip hem dışarıyi seyre daldım hemde düşünmeye başladım. Düşünürken dışarıda kapının orada birinin olduğunu fark ettim. Cama biraz daha yaklaşarak o kişinin kim olduğunu daha iyi görmeye çalıştım ama malesef kapının orada gizlenmiş ve simsiyah a bürünmüş şekilde ortalığı gözetiyordu. Biran yüzüne örtmus olduğu siyah beze benzer şeyi kaldırdı. Bu sefer yüzünü daha iyi gorebiliyordum. Ve bu rüzgar di.. evet evet yanlış görmüyordum bu rüzgardı .
Ahmete dönüp ;
"Ahmet koş.
Ahmet hızlı bir şekilde yanıma gelerek;
"Ne oldu aslı!
"Bak ..
Elimle rüzgarı gösteriyordum ki. Orada yoktu.
Şaşırarak ahmete döndüm ve buradaydi dedim.
"Aslı kim buradaydi.
"Rüzgar. . Ahmet az onca buradaydi. Rüzgar buradaydi.
"Yanlış görmüsündür hayatım. Daha hapisten çıkmasına 10 gün var.
"Ya ahm0et rüzgardı diyorum sana .
"Hani? ben neden göremiyorum.
Ahmete kötü bir bakış atip;
"Tamam madem inanmıyorsun.
Ahmet yanıma gelip yüzümü ellerinin arasına aldı ve;
"Özür dilerim. Sana inanıyorum sadece biran şaşırdım rüzgar madem buralarda eninde sonunda görünür bize.
Ahmete baktığımda yüzünde pismanlik vardı.
"Ya erken çıkardılar sa hapisten.
"Sanmıyorum . Çünkü babama avukatı 1 ay demiş daha az sürmez bence.
Birbirimize sevgi dolu gözlerle baktıktan sonra ahmet beni kollariyle sımsıkı sardı.
"Bu kadar üzüntü yeter artık.
Dedi ve sımsıkı sarmış olduğu kollarını birakarak;
"1 saate hazırlan gidiyoruz.
"Nereye ?
"Aslı hanim rica etsem oda bende kalabilir mi?
Yüzümde ki gülümsemeyle başımı salladim. Ahmet ise odadan çıkmıştı. Bende dolabın yanına gidip giysileri me teker teker baktım. Ama malesef bunlar eskimişti . Ne yapacağımı bilemezken masanın üzerindeki laptop u gördüm hemen gidip laptop u aldım ve yatağın üzerine oturdum.
Daha önceden okulda bilgisayarla ilgili birkaç şey ogretiklerinden dolayi birazda olsa biliyordum. Onun için internete basıp kendime uygun bir elbise seçmeye karar verdim.
Sonunda istediğim elbiseyi bulduğumda hemen siparis ettim.
( aslının giydiği elbise)

Sipariş ettiğim elbisenin gelmesine yarım  saat vardı  ahmetin bana verdi gi süre 1 saatti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sipariş ettiğim elbisenin gelmesine yarım saat vardı ahmetin bana verdi gi süre 1 saatti. Ve elbise gelene kadar bende kısa bir duşa girip aynanın karşısına geçtim alev hanımı n bana hediye etmiş olduğu makyaj setinde n kırmızı bir Ruj sürdum ardından koyu bir eyeliner ve diğer eksiklerimide tamamlayıp saçımida tarayıp kurutuktan sonra dalgalı şekilde yaptım. (Resimde var :) ardından kapının açılmasıyla çiftlikte çalışan hizmetli lerden biri elindeki kutuyu getirerek;
"Efendim bu sizin için geldi.
Kutuyu açıp baktığımda siparis etmiş olduğum elbiseyi gördüm.
"Tamam Hayriye hanim dedim ve ücretini vererek hizmetlinin odadan çıkmasını bekledim. Odadan çıktıktan sonra kutuyu açtım ve özenle katlanmış olan elbiseyi çıkardım gerçekten yakından daha da şık duruyordu. Hemen elbiseyi üzerime denedim ve aynanın karşısında kendime baktım gerçekten çok şık duruyordum.
Elime telefonu alıp ahmeti aramak için rehbere bastım ama kapının tiklanmasiyla telefonu bıraktım.
"Gel.
İçeriye Hayriye hanim girdi ve ;
"Aslı hanim sizi bir araba bekliyor dedi.
Ben olumlu şekilde başımı salladiktan sonra;
"Tamam Hayriye hanim tsk ederim dedim.
Odadan çıktıktan sonra telefonuma mesaj geldi.
Gelen: ömrümün miladı.
"Aşkım seni bekleyen bir araba var ona bin.
Hemen elime çantami alıp içine Ruj umu attım ne olur ne olmaz belki silinirse tazelerdim . Ardından telefonumu da içine attıktan sonra son kez aynaya bakıp küçük bir gülümsedim.
......
Dışarıda duran araba ya bindikten sonra beni hiç bilmediğim bir yere getirmişti. Hemen arabadan indim ve önümde duran küçük eve benzer kulübe ye baktım ardından bir adım attım. Adım atmamla evin etrafına döşenmiş led ışıklar yandı birkaç adım attıktan sonra slow bir müzik ile önüme not düştü. Düşen nota baktığımda;
"İçeride seni bekliyor olacağım " yazıyordu.
Hemen eve girdikten sonra mum ışığı gözüme çarptı sadece sol tarafımda mum ışığıyla düzenlenmiş bir masa diğer tarafımda çıtır çıtır odun sesiyle yanan şömine bu görüntüye hayran kalmıştım. Hemen birazdaha ilerleyerek;
"Ahmet neredesin"
Karsimda duran merdivenden ahmet inmisti. Çok yakışıklı olmuştu. Siyah bir takım elbise ve saçları dağınık şekilde gerçekten çok yakışıklıydı.
"Buradayım " dedi.
Bende büyük hayranlıkla bakarken;
"Kiskaniyorum ama"dedim
Yanıma gelerek yanağıma bir öpücük kondurdu ve;
"Bende sana kızıyorum ama dedi.
"Niye mis?
"Sende çok güzel olmuşun ben senin yanında-
"Tamam.dedim ve sımsıkı sarıldım.
Elleri belimde dolanirken;
"Seni seviyorum.
Dedi . Bende dedim ve dudakları dudaklarimla buluştu. Küçük opusmemizin ardından beni ellerimden tutup masanın başına götürdü ve sandalyemi çekerek oturmami sağladı oturduktan sonra kendiside karşıma oturdu.
"E hadi başla.
Önümde duran yemeklerden tabağıma alırken bir yandan da ahmeti suzuyordum. Çünkü gerçekten çok yakışıklı ve romantikti. Böyle bir adamla evlenecegim için çok mutluydum.
......
Yemek faslı bittikten sonra bir kemanci geldi ve güzel bir dans müziği çaldı.
Ahmet elimden tutarak beni kaldırdı ve dans etmeye başladık.
Dans ederken birbirimize sürekli sevdiğimizi söylüyor . Sımsıkı sarılıp kokumuzu içimize çektik.
Ardından şöminenin karşısına geçip oturduk. Ve göğsüne başımı haşlayıp kalp atışları ni dinledim.
"Kalp atışını dinlemek çok güzel dedim.
"O kalp senin için attıktan sonra tabi güzel olur dedi .
Gülümseyerek yanağına öpücük kondurdum.
Ben bu yakışıklıya aşktan çok. .. immm. ..
Sanırım tarif edemiyorum. .. ❤❤❤😂
......
Bölüm sonu...
Yb geldi umarım Beğendiniz bu bölüm yazarken gerçekten diğer bölümlere göre daha çok zevk aldım sanırım bu ahmet ile aslının mutlu olmasına bağlı.
Sizleri seviyorum yorumlarınızı eksik etmeyin aslının kıyafeti sizce nasıldı? Yorumda belirtmeyi unutmayın.
İremçlk aslının elbisesini seçti kendisine çok teşekkür ederim. Zevki gerçekten güzel. ..
;)

DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin