şüpheli !!

55 21 7
                                    

Ahmetin sesiyle irkildim telefonu kulağıma yakinlastirarak ahmet diye bağırdım. Ahmetin uzaktan gelen sesi bırakın!! Demesi olmuştu.
Çantami kaptigim gibi bir taksi çevirerek ahmetin evine gittim. Kapıyı açan hizmetçi ye ahmetin annesini sordum beni bir odaya yönlendirdi ve gitti.
Dergilere göz gezdirdigini ve beni fark etmemiş olduğunu görünce küçük bir öksürdum.
".."öhöhöö.
Alev hanim elindeki dergiyi bırakarak benim yanıma geldi ve;
".."aslı hoşgeldin kızım.
".."alev hanim ahmet!!!
".."ne olmuş ahmete...
".."ne olmuş ahmete!?
"Telefonda konuşurken aslı beni kurtar diye bağırıyordu. "
".."ahmet..
".."alev hanim ahmeti kaçırdılar.
Ahmetin annesi alev hanim fenalasmisti. Bende hemen hizmetli yi çağırarak yardım istedim. Hizmetli eline kolaanya sürerken ben ise alev hanımın ellerini ovaliyordum.
".."aslı bulalım onu...
Bir hışımla kalkıp eline telefonu aldı ve Hakan beyi aradı.
.....

Evde herkes vardı annem babam hakan beyler ve polisler hepimiz ahmet için uğraşıyor. Başına birsey gelmeden bulunmasını istiyorduk. Polisler birden benim telefonumu istedi. Nedeni ni sorduğumda telefonumdan belki ahmetin yerini tespit edebileceklerini söylediler.
Hemen telefonumu verdim.
Birkaç dakika telefonum la ugrastilar ve ;
".."sakin olun lütfen ahmet beyin yerini tespit ettik.
Alev hanim hemen gidelim diye ayaklandı ama polisler izin vermedi iyi olmadığını ve dinlenmesi gerektiğini söyledi.
Alev hanim ısrar etmedi sapasaglim bulunmasını istedi.
Polisler beni ve ahmetin babası hakan beyi aldıktan sonra evden çıktık ve ahmeti bulmak için yola koyulduk.
......
Birkaç dakika sonra ormanlık bir yere geldik polis ler bize birkaç adım uzaklarda olan kulübe yi göstererek ;
".."ahmet bey sanırım burada.
İçime biran korku hissi kapıldı. Ya ahmete bişey olduysa...
Polisler bizim arabada kalmamizi söyledi ve ellerinde silahlarla kulübenin etrafını sardı. Anons edilerek ahmetin bırakması söylendi ama içerden ses gelmiyordu. Biran sinirlenerek elimi arabanın koluna attım .
Hakan bey;
".."aslı kızım dur!..
Hakan beyin kolumu tutup engellemesiyle kolumu çektim.
Birkaç dakika sonra polisler kulübenin kapısını kırarak içeri girdiler. Ve içerden. ...
Ahmet çıktı ağzında bant ve elleri bağlı olarak arabadan çıkıp koşar adımlarla yanına gittim ve sarıldım. Ahmet te aynısını karşılık verdi ve;
".."seni seviyorum ... Ahmet le sarılirken yüzüm kulübenin kapısına dönüktu. İçeriden ahmeti Kaçıran çıktı ama bu olamaz ...
Ne yani ahmeti kaçıran rüzgar mıydı? ??
Ahmetin boynundan Kollarımı çekip rüzgara doğru koştum ve yüzüne tükürdum. "Aşağılık herif" .
Ahmet ve babası da gelip rüzgara yumruk attılar. Özellikle babası oğluma yapılarının hesabını ödeyeceksin diyerek... polisler babasını uyarirken ben ise rüzgara;
".."bizim mutluluğumuz senin ecelin olacak.bunu böyle bil!!
Bu demek oluyordu ki biz ahmetle mutlu olurken sen aşkından Öleceksin. ..
.....
Polisler rüzgarı 4 ay boyunca adam kacirmaktan hapse Attılar.
Biz ise kısa sürede olsa rüzgardan kurtulduğumuza sevindik. Ahmetin evine gittiğimizde annesi ahmete sarılıp;
".."bugünün şerefine bir yemek yiyelim.
O akşam hersey sahaneydi. Yemekler süper ve biz süper.
Çünkü yarın buralardan gidiyorduk yeni bir eve mutlu olacağımız bir yuvaya...
.....
Selam canlar yb geldi umarım Beğendiniz diğer bölüm final olacak . Final süper olacak beklemede kalın .... hepinizi seviyorum finalde görüşmek üzere Hoscakalin yorum yapmayı unutmayın. 🌟⭐🌟🌟❤❤❤ 💭💭💭

DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin