BAŞARI :)

60 21 7
                                    

multideki şarkıyı çok seviyorum dinlerseniz sevinirim. bu arada şarkıdaki klip kore klibi ve ben kore kliberine bayılıyorum. basbahar .. adlı kişinin dinlemesini tavsiye ederim bölümü basbahar zynp_hsyn ve sevvalilhan adlı kişiye ithaf ediyorum..

iyi okumalar

Ahmet atı piste çıkardıktan sonra bana gülerek;
"hadi bakalım aşkısı.."
"Ahmet. Ben daha önce hiç ata binmedim ki.
Mustafa arkamdan siritarak;
"Korkak . Korkak diye bağırıyordu. Başımı çevirdiğimde ona kötü bir bakış atarak ahmete doğru ilerledim.
Ve yanına gidip elini tuttum.
"Aşkım binmesem olmaz mı?
"Hmm dur bir düşünüyüm... Hayır olmaz. Madem benimle burada yaşayacaksın at binme sinde öğrenmelisin ki her sabah kalktığımizda seninle beraber burada at a binmenin keyfini çıkaralım.
İçimden bir öf çekerek ati suzdum aslında çok güzel bir at'ti . Ve sevimli duruyordu ama bu benim ata binme korkum yüzünden bir türlü cesaret edip de ata binemiyordum. Lanet olsun!
Bir anda kendimi bir kollarda hissetmem ile ahmetin beni ata bindirmesi bir olmuştu. .bir an kendimi atın üstünde görünce bağırdım.
"Aaa"
Ahmet kafama birsey takmaya çalışırken bende. Korku dolu gözlerle ahmete bakıyordum.
"A-ah.
"Aşkım bu kadar korkmana ne gerek vardı.
Ahmete kötü bakışlarımı göndererek önüme döndüm. Atın üzerindeki ipe benzer şeyi tutarak atın sırtına vurdum at büyük bir kisnemeyle hızlı bir şekilde koşmaya başladı.
Mustafa;
"Sırtına o kadar hızlı vurursan seni böyle uçurur işte diyerek kahkahalari bastı.
Ben bir yandan bagirirken bir yandan da bağırmama ya çalışıyordum. Çünkü bu halim benim daha korkak ve cesaretsiz olduğumu gösteriyordu.

atı sakinleştirmemin çözüm yolunu ararken birden aklıma atı okşamak geldi. elimi korkarak atın üzerindeki ipten çektim ve atın başını okşamaya başladım.. ve sonundaaa.....

at biraz daha yavaşlayarak sakin adımlarla gitmeye başladı ben buna sevinirken Ahmet te;

''kara kızın sakinleşmesi için başını okşamayı nerden öğrendin.

ahmete şaşkın şaşkın bakarken. Ahmet elimden tutup indirdi. ve başımdaki kasketi çıkarmaya başladı.

''nasıl yani?

''şöyle oluyor aslıcım kara kız böyle sinirlendiği anda başını okşuyunca yumuşuyordu. seninde bu taktiği yaptığını görünce.. dedim ki benim hayatımın anlamı bunu nereden öğrendi.

'' hmm bir yerden öğrenmedim aşkım ... hani benim süper zekam varya ..

''onu kim demiş peki?

''denmesine gerek var mı özel insanların özel yetenekleri olur.

Ahmet biran bana öylece bakakaldı.

''noldu niye öyle bakıyorsun.

''seni çok sevmemden olabilir mi..

güldüm ben bu çocuğu gerçekten seviyordum. o masum yüzü gülünce kısılan gözler ve gamzeli yanaklar beni benden alıyordu.

Ahmet bana öylece bakarken birden dudakları dudaklarımla buluştu ben ellerimle ahmeti iterken o ise diğer elleriyle ellerimi tutuyordu. uzaktan annemin sesini duydum;

''aslı Ahmet hadi kuzularım kahvaltı hazır.

ben annemin sesiyle irkilirken Ahmeti üzerimden çektim ve;

''iyice sapıklaştın ama..

Ahmet kıs kıs gülerken bende ellerinden tutup kahvaltıya götürdüm.

kahvaltıya gideken bir postaci kapıdan içeri girdi.

ben postacıya bakarken Ahmet ise posta cı ya doğru gitti.

''Ahmet sen kahvaltıya git ben bakarım.

''olmaz aşkım beraber bakarız işte.

''Ahmet lütfen merak etmesinler bizi şimdi sen git ben gelirim.

''tamam ama gecikme.

''tamam .

Ahmet giderken bende postacıya gittim.

''buyrun ne vardı.

''aslı hanım ve Ahmet bey ikinize küçük bir not var. acaba siz misiniz?

''ben aslı Ahmet şuan yok.

'' şu notu cezaevinden rüzgar polat diye biri göndermiş.

ne?

postacının elindeki notu alırken korku dolu gözlerle nota baktım.

rüzgar polat

aslı ve Ahmet e

nota korku dolu gözlerle bakarken notu açtım ve okumaya başladım

................

selam canlar yb geldi umarım beğendiniz.en heyecanlı yerinde bıraktım. ama üzülmeyin en kısa sürede gelir yb.. sizce not ta neler yazıyor düşüncelerinizi beklerim bu arada facede bir grup açtım wattpad ezgi 38288 diye eğer gruba katılırsanız konuşuruz.. hepinizi seviyorum hoşcakalın! :)


DOĞMAYAN GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin