O gün sabaha kadar ahmetin koynunda evlenecegimiz günleri ve çocuklarımızı düşündük. Ahmet;
"3 tane çocugumuz olsun.
"Yok artık. 2 tane yeter.
"2 tane az aşkım ya.
"3 tane de fazla. Hem bunları evlenince konuşuruz.
"Evet. Bu arada nişan yakın gibi görünüyor.
"Evet annen hazırlıklara başladı bile.
"Nerde istersin nişanı.
"Nasıl yani dışarıda mi olacak?
"Evde mi istiyorsun.
"Ya ne biliyim ben hep evde nisan gördüm.
"Dışarıda görmeye de hazır ol o zaman.
"Vav.. benim aşkım. . Yine sürprizlerle dolu.
"Evet. Her şey senin için.
"Hersey birbirimiz için dedim. Bakarak. Ve yanağına öpücük kondurdum.
Bizim hizmetlinin gelen sesiyle dogruldum. Kapıya vurup girdikten sonra bende derin bir nefes aldım.
"Buyrun Hayriye hanim.
"Aslı hanim ve ahmet bey asagida sizi Aileniz bekliyor.
"Tamam geliyoruz.
Hayriye hanim kapıdan çıktıktan sonra ahmetin koluna vurdum.
"Indigimizde hersey icin acele yapma.
"Mesela?
"Aman nolacak hayatım nisan 2 gün sonra olsun! Diyerek.
Bunları komik bir ses tonuyla yaptığım için gülmustu.
"Tamam.
Dedi ve beraber aşağıya indik.
Aşağıda herkes oturmuş beklerken hakan bey ayakta dolaşıyordu.
"Selam.
"Hah. Çocuklar gelin süper bir haberim var.
Ben merak ederek hakan beyin karşısına geçtim. Ahmetle ne söyleyeceğini merak ederek bakıyorduk.
"Rüzgar...
Bir an kötü birsey söyleyecek sandım. Ama en başta süper bir haber demişti.
"Rüzgar a dün akşam araba çarpmis ve sabaha karşı hayatını kaybetmiş.
"Ne?
Hep beraber bunu söylerken ben biran sendeledim. Ahmet beni tuttu. Ve kucağına alıp döndürmeye başladı .
"Kurtulduk sevgilim. Diyerek bağırdı .
Ben Sevincim den konusamazken kollarımı açarak.
"KURTULDUK. diye bağırdım.
Ahmet beni kucağından yavaşça indirirken ben ise anneme babama alev hanima ve Hakan beye sarıldım. Gerçekten çok şanslı bir ailedeydim.
"Sonunda kurtulduk .. dedi babam.
"Çok şükür babacığım. Artık bitti. Rüzgar bitti. Belasını buldu. O çarpan kişiye de binlerce Teşekkürler. Dedim.
Hakan bey;
"Yalnız vuran kişi müebbet ceza almış.
"Üzüldüm. Dedi Ahmet.
Biran derin bir nefes aldım. Tuttum nefesimi hiç bırakmadım. Bırakacağım nefes den sonra rüzgar siz bir hayat olacaktı. Onu düşünmediğimiz onun yapacağı kötülükleri düşünmediğimiz bir hayat.
Ve aldigim nefesi verdim. Artık yeni bir başlangıç a hazırdim.
Kardeşim mustafa gelerek;
"İlk defa ölmüş biri için seviniyoruz. Dedi.
Gerçekten de öyleydi. Asla bir ölü için sevinmemistim. Şimdiye kadar.
"Yaptığı o kötülüklerden sonra ölüsüne üzülesim bile gelmedi.
Dedim ardından ahmet "aynen" dedikten sonra annem yanıma gelerek;
"Artık hersey bitti. Rüzgar siz bir hayat yok. Alev hanim la düşündük de nişanı yapalım artık.
Dedi başımı okşayarak.
Ahmete baktım. O "ben karışmam dercesine bakıyordu. Bende artık daha fazla uzatmaya gerek olmadığını düşündüm ve nişanı yapmaya karar verdim.
"Tamam. Yapalım nişanı.
Ahmet bana şaşkın gözlerle bakarken bende ona bakıp masum ca güldüm.
"Süper o zaman dedi. Alev hanim. Hemen hazırlıklara başlayalım.
Koşarak masanın üzerinde duran leptopu getirdi ve dış mekan nisan yapılan yerlere baktı. Dışarıda olmasını alev hanim da istiyordu demek.
Ahmet;
"Şey onu ben ayarlasam.
Alev hanim ahmete baktıktan sonra;
"Aaa en zevkli yerini sen yapıyorsun ama.
Ahmet güldükten sonra ;
"O işi en güzel ben yaparım dedi.
Güldüm. Zevkli sevgilim benim. Gerçekten zevki çok güzeldi.
Alev hanim nisan elbiselerini açınca biran durakladım. Çünkü bana göre en zor seçimdi.
"Nisan elbisesini internet üzerinden mi alacaz dedi annem.
"Ah evet malesef. Buraya yakın abiye ci yok. Birde disardakiler basit modeller artık. Burada daha çok çeşit var.
"Peki. Dedi annem. Ve bakmaya başladık gerçekten çok güzel elbiseler vardı. Ve fazlasıyla kararsız kalmıştim. Ahmete sormaya karar verdim.
"Aşkım sence hangisi daha güzel.
"Sen. Dedi.
Güldüm.
"Ciddi olalım.
"Immm bence suradaki.
Gösterdiği elbise güzeldi.
"Tamam dedi alev hanim. Bu olsun gerçekten de güzel hemen siparis ediyorum.
Alev hanim sipariş ettikten sonra leptopu kapatıp hizmetlimiz Hayriye hanımı çağırdı.
Hayriye hanim geldikten sonra.
"Hayriye hanim 3 gün sonra nisan olacak . Temizlikler hazırlıklar başlasin.
Hayriye hanim tamam dedikten sonra gitti.
Bende ahmete bakarken Ahmet ise telefonuyla uğraşıyor du.
"Şeyy alev hanim nişan 3 gün sonra mı?
"Evet. Daha fazla uzatmaya gerek yok bence. Dedi.
Bencede gerek yoktu olsun artık. Ahmeti mle artık nişanlı olmalıydım.
"Tamam . Dedim. Gülerek ahmet bana bakıp güldükten sonra. Hakan bey ve babam ciftlige gittiler annem namazını kılmaya giderken . Ahmet ise elimden tutmuş beni bahçeye doğru götürüyordu.
Bahçeye geldiğimizde yeşillikler üzerine kendini attı. Ve kolunu açarak beni de yanına aldı.
Gerçekten huzur vericiydi. İnsana pozitif enerjiler veriyordu. Çimenlerin üzerine uzanmak.
"Seninle çok mutlu olacağım. Her sabah seninle kalkmak. Uyanmak. Beraber başbaşa kahvaltı yapmak . Akşam işten döndüğümde evde yemek kokuları kapıda sen o güzel yüzünle beni gülerek karşılamak yanağıma öpücük kondurmak.
Seninle yaşamak.
Huzur...
Güven. ..
Aşk. .
Güldüm. Seninle de aynı dedim.
"Benim olman. Benimle olman. Sarılman. Güven vermen. Ayrıca kocam olman dedim. Güldü. Ve başıma öpücük kondurdu.
"Gökyüzündeki bulut gibisin saf ve guzel doğaya güzellik veren. Bana huzur veren.
Gökyüzündeki güneş gibisin. Aydınlık ve ısıtıcı.
Gülüşün benim huzurum. Güneş gibi parlaksin. Neşe veren.
Isıtıcısı n gülün ce bin kat daha aşık eden.
Sımsıkı sarıldım. Ve bende şunları söyledim.
"Ay gibisin. O karanlık gecede çıkan bembeyaz safliginla ve duruşunla aşık bırakan.
Sımsıkı Sarıldik birbirimize.
Huzur Veren aşkıma. .
......BÖLÜM SONU....
SELAM CANLAR!
Yb geldi umarım Beğendiniz. Uzun süre oldu ama zamanlama Süper oldu. Rüzgar öldü. Bayrama sevinçle girebilirsiniz. KURTULDUK. ... :)
aslının nisan elbisesini diğer bölümde yyainlayacagim mekanı falan takipte kalın sizleri seviyorum.iyi bayramlar.
Seninle aşk adlı kitabıma da bakarsanız sevinirim.
Hoscakalin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
General FictionSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...