2 ay boyunca çok güzel bir nişanlılık geçirmiştik. evimizi halletmiştik ve cemrenin de nişanında bulunmuştuk. evet cemre nişanlanmıştı. çok güzel bir nişanı olmuştu. ve şimdi de benim şahidim olacaktı.
Bazen gecmiste olanlar için geleceği mahvetmek iyi birşey değil evet cemre geçmişte çok şey yasatmisti ama sonuçta bazen onlar bile mazide kalabiliyordu.....
herşey tamamlandığında Ahmet elimi kavradı ve hazır misin? Dedi.
İçeriden gelen seslerle daha heyecanliyken evet hazırım dedim.
Gelen müzikle beraber bizim ismimiz geçti ve salona davet edildik. Ahmetin koluna girdim ve beraber salona girdik.
Salona girmemizle beraber büyük bir alkış ve ıslık eslik etti. Salondakilerin yarisindan cogu ayakta alkışlıyordu ben heyecandan bayilmamak için ahmetin kolunu daha siki kavrarken ahmet ise benden gözünü ayirmiyordu.
Dans müziğinin başlamasıyla ahmet belimi kavrarken bende omzuna koydum ellerimi .
Dugunumuz açık hava da olduğu için biz dans ederken havai fişekler atiliyordu.
Etrafımızda dizilmiş olan insanlar ise fotoğraf çekiyordu. Birden gözüm annemi aradı neredeydi? Ahmete dönerek;
"Aşkım annem nerede?
Ahmet gözleriyle arkami gösterdiginde arkama bakmamla çok kotu olmuştum. Annem agliyordu.
Kiyamazdim ona ben ondan bir parcaydim. O sadece bir anne değil ayni zamanda arkadaşım olmuştu.annemi oyle gordukten sonra akan ik damla gözyaşlarimi elimjn tersiyle sildim ve nikah merasimi icin yerlerimizi aldık .
Nikah memuru geldiğinde şahidim cemre ve ahmetin şahidi en yakin dostu mehmet yerlerini aldı.
"Evet sayın asli yildiz' in ve ahmet cesur un nikahinda bulunmaktayız .
"Siz şevket kızı asli yıldız sayın ahmet cesur u bir omur boyu hastalıkta sağlıkta eş olarak kabul ediyor musunuz?
Ahmet e baktım ve önümde duran küçük mikrofona 'bir omur boyu evet. Dedim.
Ardından büyük alkışlar eslik ederken sıra ahmrte gelmişti.
Siz kaan cesur oğlu ahmet cesur sayın asli yıldızı bir omur boyu hastalıkta sağlıkta es olarak kabuk ediyor musunuz?
Ahmet yuksek bir sesle ''sonsuza kadar evet'' dedi.
Ardından şahitler de evet dedikten sonra memur bey aile cuzdani ni bana verdi ve hepimiz ayağa kalktik ve ahmete doğru dönerek;
-iyi ki varsın bana aşkı öğreten adam . ahmet alnimdan optukten sonra bana;
" sen benim helalimsin" dedi. Bunun vermiş olduğu mutlulukla tekrar dans ettik ve 2 saate kadar eglendik.
.......
2 SENE SONRA
Ahmet bak tekme attı. Bak yine attı.
Ahmet mutfaktan kahvelerimizi almis gelirken kızım melis ise kulağını karnıma dayamış dinliyordu. Anne ne zaman doğacak ne zaman?
Ahmet kahveyi uzattiginda melisin yanagina buse kondurduktan sonra çok az kaldı kızım dedi saçlarını sivazlarken.
2 sene boyunca çok mutlu bir şekilde evlligimiz olmuştu. Kızım melis 1 yaşındaydı ve karnımdaki oğlumuz ise 1 ay sonra dogacakti.
Gecen sene babamı kalp krizinden kaybetmiştik. Annem ise emekli maaşıyla geçinirken ahmetin ailesi de gayet iyiydi.
......
Kucağıma aldığım oglumun kokusunu içime çekerken ahmet taburcu olabilecegimizi söyledi. Annem ve ahmetin ailesiyle birlikte hastaneden çıktıktan sonra kucağımdaki oglumla birlikte evin yolunu tuttuk.
Oğlumun adini babamın adi olan kemal koydum. Keşke oda yanımda olabilseydi.
......
Ben daha 5 yıl öncesine kadar fakirlikten yakiniyordum. Ben sukretmeyi bilmiyordum. Mutluluğu arıyor dum. Hayat kısa arkadaşlar. Elinizden geldiğince güzel geçirin. Doğru aşkı ariyin tıpkı ahmet ile asli gibi. Seyirlik değil omurluk olun. Doğru insanlar doğru kişiler secin .
Ask güzeldir evet ama yasayabilene..
Hayat güzeldir evet ama tadını cikarabilene.
Ben bana gelen aşkla mutlu oldum.
Bu hikaye de ben sunu anlatmak istedim aslında hayatta istersek mutlu olabiliriz güzel bir aşkla ve bardağa pozitif tarafla bakmakla ;)
Neden bana dogmuyorsun güneşim o sıcacık isini sevkatini neden vermiyorsun sen benim doğmayan güneşim sin. Dediğim zamanlari hatırlayarak simdide kucağımda oglumla yanı basımda duran kizimla ve yeniden baba olmanın zevkini yaşamış bir tanecik aşkım la birlikte bize yansıyan güneşe tekrar döndüm ve.
'' sen benim hic dogmazken hayatıma en güzel neşe katan ışık sin.
...SON...
Selam arkadaşlar çok uzun zamandan sonra yb geldi. Bu kitabımda bitirdim ve seninle ask adli kitabima devam edeceğim sizleri seviyorum şimdiye kadar destek olan herkese teşekkürler hoşçakalın diğer kitaplarima da bakarsanız sevinirim mutluluk sizinle olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞMAYAN GÜNEŞİM
Fiksi UmumSizin üzerinize hiç güneş doğdu mu? yüzünüze sıcak bir ışık yaydı mı? güneşle birlikte gülümsediniz mi? çığlık atıp; ısıt beni mutlu et DOĞMAYAN GÜNEŞİM dediniz mi? peki bu güneşin bir aileye doğmadığını düşünün.. Güneşle ısınamadığını güneşle birl...