Dankwoord

312 31 9
                                    

Hoi! Ik zou graag even een paar dingetjes willen vertellen.

Ten eerste wil ik even iets duidelijk maken.

Het leven is niet altijd zo perfect zoals in dit boek of zoals in de films. Ik ben een fan van fictieve Romans maar ik ben mezelf bewust dat het in het echte leven niet altijd zo perfect gaat, je weet wel.. rozengeur en maneschijn.
Zo'n verhaaltjes zijn leuk om te lezen en schrijven want zo kan ik eventjes leven in een wereld waar het niet altijd gaat om problemen wat betreft terreur en racisme tegenover een geloof, een huidskleur etc.
Maar! Dat wil niet zeggen dat je ondanks alles niet mag genieten van het leven. Probeer er het beste van te maken en kijk niet steeds achterom zoals Noor dat deed in het verhaal. Jezelf steeds aan het verleden herinneren, maakt jouw toekomst er niet beter op. Als je niet tevreden bent met hoe je leven er nu uitziet, verander dan iets. Doe iets waarvan je beter wordt. Kleine dingetjes helpen meestal, zoals uw kamer opruimen en/of herinrichten. Maar het belangrijkste van al, ondanks de tegenslagen mag je de moed niet opgeven.

I believe in you! & Mijn mail staat ook altijd open.

Ten tweede wil ik graag even alle lezers bedanken. De lezers die gereageerd hebben, de lezers die gestemd hebben maar ook gewoon de lezers die moeite gedaan hebben om het verhaal te lezen in stilte.
Ook de supporters die mij via mail hebben bereikt wil ik nogmaals bedanken! Jullie zijn één voor één toppers!

Dankzij jullie allemaal heeft dit verhaal 1K behaald en stond het een lange tijd in de Top 20! Echt bedankt!

Tenslotte wil ik iets aankondigen.
Ik ben al een tijdje bezig met een iets realistischer verhaal te schrijven; 'Verkeerd'. Alhoewel, ik ben nog niet zeker wat de titel zal zijn.
De bedoeling is dat ik die ook ga gooien op Wattpad dus ik hoop dat jullie even geëngageerd zullen zijn als bij dit boek. Het verhaal gaat over een meisje die enorm veel bezig is met haar geloof maar zij wordt steeds keer op keer op de proef gesteld.

Ik heb ook de vraag gekregen of ik kortverhalen zal schrijven.. Ik heb daar eigenlijk wel eens over nagedacht maar een kortverhaal moet kort zijn uiteraard en krachtig. Mij kennende, als ik schrijf dan kan ik niet stoppen maar ik zal er zeker nog eens over nadenken.

NOGMAALS BEDANKT!!!

Liefss, Sabrine ♥

Mijn pad.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu