Następnego dnia zostałam ''napadnięta'' przez Sophie. Zaczęła wypytywać mnie o Niall'a i jak zawsze nakrzyczała na mnie, że spędziłam dzień z Irlandczykiem.
- Sophia, daj już spokój. - powiedziałam.
- Mercy, nie chcę, żebyś miała złamane serce. - odparła.
- Dobra, powiesz mi prawdę? - spytałam i skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej.
- O co Ci chodzi? - odpowiedziała pytaniem na pytanie.
- Co zrobił Ci Niall? - zapytałam. Dziewczyna zamknęła oczy i odetchnęła głęboko.
- Kiedyś się w nim zakochałam, a on...nie chcę o tym mówić. - wyznała.
- Wykorzystał Cię? - spytałam, a ona przytaknęła głową.
- Spokojnie, będę ostrożna. - zapewniłam ją.
Chociaż sama w to nie wierzyłam.
***
- Dobrze, posłuchajcie mnie chwilę! - krzyknęła pani Black. - Za niedługo odbędzie się tydzień tańca w naszej szkole. Przyjadą do nas grupy z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Nowego Jorku oraz z Francji. Musimy się przygotować, by wypaść jak najlepiej. - powiedziała i spojrzała na mnie oraz Matt'a. - A wy musicie postarać się najbardziej.
- Tak jest. - powiedział Matt i zasalutował. Nauczycielka się zaśmiała i pokręciła głową.
- Dobrze, macie pięć minut przerwy. - zarządziła. Zeskoczyłam ze seny i uśmiechnęłam się w stronę Niall'a. Odwzajemnił uśmiech i wstał ze swojego miejsca. Chwyciłam butelkę z wodą i wzięłam z niej długi łyk. Blondyn stanął przede mną i schował dłonie do kieszeni swoich czarnych rurek.
- Co? - spytałam, gdy chłopak stał dłuższą chwilę nic nie mówiąc.
- Mam dla Ciebie propozycję. - powiedział i przygryzł kolczyka w wardze.
- Jaką? - podniosłam lewą brew do góry.
- Za niecały miesiąc w naszej szkole jest przerwa letnia, dwa tygodnie. - odparł. - Pojechałabyś ze mną nad jezioro? - spytał. Spojrzałam na niego zszokowana i zakręciłam butelkę.
- Kto jeszcze jedzie? - spytałam i rzuciłam butelkę na ziemie.
- Tylko my. - odpowiedział i uśmiechnął się.
- Och...zastanowię się. - uśmiechnęłam się. Niall przytaknął głową i odwrócił się. Weszłam na scenę i zaczekałam aż wszyscy pojawią się na swoich miejscach.
***
- Pojadę z Tobą nad to jezioro. - powiedziałam, gdy tylko zobaczyłam Niall'a. Zastanawiałam się nad tym od tygodnia i w końcu się zdecydowałam. Rozmawiałam także z rodzicami i zgodzili się. Oczywiście nie powiedziałam im, że jadę tam tylko i wyłącznie z Nialle'm. Zabiliby mnie i jego.
- Naprawdę? - spytał, a ja przytaknęłam głową. - Dobra, w takim razie jedziemy tam na tydzień, moi rodzice mają tam domek, więc możemy się w nim zatrzymać. - powiedział z uśmiechem.
- Przepraszam, ale muszę iść. Spotkamy się później. - powiedziałam, gdy zobaczyłam Sophie przy wejściu. Ruszyłam szybko w jej stronę i przywitałam się z nią.
- Mam dla Ciebie propozycję. - zaczęła. Podeszłyśmy do jej szafki i dziewczyna wyciągnęła z niej książkę do chemii.
- Jaką? - westchnęłam.
- Za miesiąc w naszej szkole jest przerwa letnia, na dwa tygodnie. - powiedziała, a ja uśmiechnęłam się, bo to samo powiedział mi Niall. - Tydzień nad morzem, co Ty na to? - spytałam.
CZYTASZ
my new (fri)end||n.h. ✔
Acak''- Mercy to nie tak! - krzyczał i próbował mnie zatrzymać. - A jak?! - odwróciłam się. - Chciałeś się mną zabawić? Zabawiłeś się, a teraz zostaw mnie w spokoju. - powiedziałam i ruszyłam przed siebie. - Nie rozumiesz?! Zakochałem się w Tobie! - krz...