- Czy z łaski swojej, mógłbyś się ode mnie odwalić? - spytałam.
- Co ja takiego zrobiłem? - odpowiedział pytaniem na pytanie.
- Wyciągnąłeś mnie na imprezę i gdy chciałam wracać, powiedziałeś, żebym dała sobie spokój. - powiedziałam.
- O Jezu, przepraszam. - powiedział od niechcenia. Wywróciłam oczami i odeszłam od niego. - Mercy! - krzyknął. - Nie zachowuj się jak dziecko! - zacisnęłam pięści i szłam dalej.
Kurwa, spotkałam go do cholery!
- Mercy, przepraszam! - krzyknął. Złapał mnie za ramię i odwrócił w swoją stronę. Spojrzał głęboko w moje oczy, a ja się rozpłakałam. - Przepraszam. - szepnął i wtulił mnie w siebie.
- On tu jest. - powiedziałam.
- Kto? - spytał.
- Gwałciciel Melanie. - wybuchnęłam płaczem, a Niall zaczął gładzić moje plecy. - Spotkałam go wczoraj. - dodałam.
- Spokojnie, on nic Ci nie zrobi. - powiedział i złożył pocałunek na czubku mojej głowy. - Powinienem iść za Tobą.
- Muszę iść na próbę. - mruknęłam, gdy zadzwonił dzwonek.
- Iść z Tobą? - spytał, a ja odsunęłam się od niego.
- Masz lekcje. - otarłam swoje policzki.
- Mam trening. - poprawił mnie.
- Tym bardziej nie pójdziesz ze mną. - powiedziałam, a on delikatnie się uśmiechnął.
- Przyjdź, jeżeli próba skończy się wcześniej, okej? - spytał, a ja przytaknęłam głową. Cmoknął mnie w usta i pobiegł w stronę sali gimnastycznej. Ogarnęłam swój wygląd i ruszyłam w stronę auli. Weszłam do sali i od razu zatrzymałam się w pół kroku.
On tu, kurwa jest!
- Mercy. - odezwała się pani Black, a wtedy on odwrócił się i uśmiechnął się obleśnie. - Już jesteś. - uśmiechnęła się.
- Tak, przepraszam za spóźnienie. - mruknęłam i weszłam na scenę.
- To jest Eric Rain, jest nauczycielem tańca. - wytłumaczyła nauczycielka. Odwracałam swój wzrok tylko po to, by na niego nie patrzeć.
Nienawidzę go z całego serca.
- Dzień dobry. - przywitał się. Jego głos w ogóle się nie zmienił, tak samo wygląd.
- Dobrze, może zaczniemy, a Eric potem was oceni. - uśmiechnęła się pani Black, a ja jak najszybciej chciałam stąd wyjść.
Mój stary nauczyciel miał mnie oceniać.
Przecież on zna mój styl tańca, do cholery!
Pani Black włączyła piosenkę, a my zaczęliśmy tańczyć nowy układ. Cały czas czułam na sobie jego wzrok i obrzydzało mnie to. Zgwałcił Melanie i nie chcę wiedzieć, czy nie zrobił tego jakiejś innej dziewczynie.
- Mercy, wszystko w porządku? - spytała nauczycielka i wyłączyła piosenkę.
- Po prostu nie mogę się dzisiaj skupić, przepraszam. - mruknęła.
- Chcesz może wyjść? - zapytała.
- Nie, postaram się. - wysiliłam się na uśmiech. Kobieta znów włączyła piosenką, a ja starałam się nie myśleć o moim starym nauczycielu, który bezczelnie się na mnie gapił.
CZYTASZ
my new (fri)end||n.h. ✔
Random''- Mercy to nie tak! - krzyczał i próbował mnie zatrzymać. - A jak?! - odwróciłam się. - Chciałeś się mną zabawić? Zabawiłeś się, a teraz zostaw mnie w spokoju. - powiedziałam i ruszyłam przed siebie. - Nie rozumiesz?! Zakochałem się w Tobie! - krz...