Part 4

4.3K 383 64
                                    

Ο ηχος του ξυπνητηριου με κανει να πεταχτω απο το κρεβατι. Νιωθω σαν κατι κακο θα συμβει, σαν προαισθημα.

Επιλεγω να το πραλειψω μιας και ειναι 6:30 και στις 8 πρεπει να ειμαι στη σχολη. Σηκωνομαι απο το κρεβατι και περπαταω κοιμισμενη προς το μπανιο ,μπαινω να κανω ενα γρηγορο ντουζ για να ξυπνησω και πλενω βιαστικα τα δοντια μου. Το προσωπο μου εχει μουτζουρωθει απο το χθεσινο μου  μακιγιαζ και και τα καφε μου ματια  ειναι πασαλιμενα με μασκαρα. 

Πλενω το προσωπο μου και βαφομαι , οχι τιποτα υπερβολικο μασκαρα και μεικ απ βαζω μονο. Δεν μου αρεσουν τα υπερβολικα πραγματα ετσι κι αλλιως. Αν συζητησω για τις συνομιληκες μου που ερχονται με κοκκινο κραγιον και 5 κιλα αϊλάινερ στη σχολη μπορω να πω οτι ειμαι πολυ διαφορετικη.

Βαζω ενα ανετο μπλουζακι, ενα τζιν και το μπουφαν μου μιας και κανει κρυο. Παιρνω τα κλειδια μου, τη τσαντα μου και φευγω σε ταχυτητα ρεκορ απο το σπιτι.

Μπαινω στο αμαξι και βλεπω το κινητο μου που αφησα απο χθες εδω. Το ανοιγω και βλεπω αμετρητες αναπαντητες απο τη μαμα μου και μυνηνατα απο τον Nick. Επιλεγω απλα να παρω την μαμα μου πισω, ετσι και αλλιως ειναι ακομα 7:30.

"Ελα μαμα"

"Ελα Jess! Θες να με κανεις καρδιακη παιδι μου; Γιατι δεν σηκωνεις το κινητο σου κοντευα να τρελαθω! Πηγες σε ξενη χωρα και δεν παιρνεις ουτε ενα τηλεφωνο τη μητερα σου!" οπως παντα υπερβολικη.

"Καλα ηρέμησε απλα ημουν κουρασμενη και δεν ηθελα να με ενοχλησει κανεις" λεω ψεματα, αλλα δεν υπαρχει περίπτωση να της πω για το περιστατικό με τον γειτονα. Και μονο που το σκεφτομαι αηδιαζω.

"Ενταξει αλλα μην το ξανακανεις!" λεει αυστηρα .

"Μαμα ειμαι 19 χρονων!" της υπενθυμιζω. Μπορω να κανω οτι θελω.

"Για εμενα ακομα μικρη εισαι!" λεει και κατσουφιαζω, αμα με εβλεπε θα ελεγε "Jess μην κατσουφιαζεις θα κανεις ρυτίδες" ενα γελακι μου φευγει στην αναμνηση .

"Ααα παραλιγο να το ξεχασω" λεει "Πηρε ο Nick τηλεφωνο στο σπιτι και ανησυχουσε για σενα που δεν σηκωνες το τηλεφωνο , παρτον πισω"

"Μαμα ξερεις οτι με τον Nick εχω χωρισει εδω και 1 χρονο πρεπει να το καταλαβει επιτελους! Εχει περασει τοσος καιρος" λεω. Ο Nick ειναι κατι το τελειως ξεπερασμενο.

"Απλα ειναι τοσο γλυκος και νοιαζεται για σενα και-"

"Μαμα αν ειναι να μου μιλας για αυτο τωρα.." ξεφυσαω απο αγανακτηση.

mr. Styles Where stories live. Discover now