Ξανθα μαλλια, καστανες μπουκλες εντονα χαμογελα, δασος.
Τα δυο αγορια στεκονται και εμενα μου εχει φυγει το οξυγονο απο τα πνευμονια.
Μπορω να ξεχωρισω τον Harry. Τα πρασινα του ματια ειναι πολυ σκοτεινα αλλα στη φωτογραφία λαμπουν.
Το αγορι απο διπλα του προσπαθω να καταλαβω ποιος ειναι. Καποιος περναει απο το μυαλο μου αλλα... οχι Jess ο Niall δεν εχει σχεση με οπλα και τετεια.
Τα ματια του μοιαζουν παντως πολυ. Ειναι ντυμένοι και οι 2 στα μαυρα. Το πρασινο δασος απο πισω του μοιαζει φρικιαστικο αλλα γνωστο.
Γυριζω την εικονα απο πισω για να βρω για καμια ημερομηνια.
4/6/2007
Πριν 9 χρονια. Ερωτησεις εμφανιζονται στο μυαλο μου αστραπιαία. Απο διπλα απο την ημερομηνια κατι ειναι γραμμενο με στυλο. Δεν φαινεται πολυ καλα, αλλα μπορω να διακρινω τα γραμματα.
Πρεπει να γραφει:
Οτι και αν εχεις περασει, εγω θα ειμαι στο πλευρο σου με καθε τροπο. Με βοηθησες στο σκοταδι μου και σε βοηθαω στο λιγοστο φως σου. Δεν φοβηθηκες τα οπλα, δεν φοβηθηκες εμενα. Δεν φοβηθηκες τον διαβολο που κατεβαλε καθε εκατοστο του εαυτου μου. Δεν σου υποσχομαι οτι θα γινω καλος ανθρωπος, μονο καλος φιλος. Ετσι οπως ειμαι.
Με οση αγαπη μπορω να δωσω.
Niall.
Τα ματια μου κολλανε στα λογια αυτα.
Niall; Η φωτογραφια ειναι του Niall; ο Niall εχει σχεση με ολα αυτα; Ποιο σκοταδι; Ποιον διαβολο;Αν υπολογισω τα χρονια.. αφου ο Harry ειναι 25 τωρα σε αυτη την εικονα πρεπει να ειναι 16. Ειναι μολις 16 ετων και κραταει οπλο. Αυτος διπλα του λογικα ειναι ο.. Niall; ο οποιος κραταει και αυτος οπλο. Τι σκατα;
Δεν χωραει το μυαλο μου κατι τετειο. Ο Niall φαινεται πολυ αγνος και φυσιολογικος μεσα στους ανθρωπους. Η γνωριμια μας δεν ηταν και η καλυτερη αλλα αμα το παρεις συγκρητικα ειναι μακραν καλυτερος απο τον Harry. Ειναι; Αρχιζω να εχω αμφιβολιες. Αυτη η φωτογραφια, αυτο το -κατα καποιο τροπο- γραμμα δεν εξηγει τιποτα, απλα προσθετει σκεψεις στο κεφαλι μου.
YOU ARE READING
mr. Styles
FanfictionBut baby, our past hurts us worse than my lies. Top θεση: #1 στα Fanfiction (13/4/16) -2016© Don't copy the story.✔