Part 20

3.1K 352 13
                                    

Εβαλα και 2ο σημερα! Καλη αναγνωση.

Κρατουσε σφιχτα τον λεμο μου. Τα ματια του σου εδειναν μια αισθηση δολοφονου. "Θα με επνιγε ή θα με σκοτωνε με τον σουγια;" σκέφτονταν το μυαλο μου. Βλεπω τη ζωη να απομακρυνεται σιγα σιγα μπροστα στα ιδια μου τα ματια. Ισως ηταν γραπτο να πεθανω στα 19 μου χρονια. Τοσο αδικα ,απο ενα ξανθο αγορι μεσα στη μεση του δασους χωρις να ξερω την αιτια. Απλα οτι το κρυμμένο μισος του για μενα ξεπερνουσε την λογικη του κι ας μη ηξερα τον λογο που με μισει.

Τα ματια μου εκλεισαν σφιχτά καθως περιμενα το μεσα μου να σβησει. Ενιωθα σιγα σιγα ενα μεταλικο πραγμα να 'χαιδευει' την κοιλια μου. Οχι αποτομες κινησεις. Ειπε θελει να με βασανισει. Τα καυτα μου δάκρυα εκαιγαν τα μαγουλα μου ενω σκληρο σκοταδι κυριαρχουσε στα ματια μου. Τα πνηχτα μου ουρλιαχτα δεν ακούγονταν πλεον. Ο Θεος με επαιρνε κοντα του.

Ξαφνικα δεν νιωθω τιποτα. Τα χερια του εχουν φυγει πλεον απο το σωμα μου. Τα κοφτερο μαχαιρι δεν ακουμπαει την κοιλια μου. Βρισκομαι στον παραδεισο;

Ανοιγω τα ματια μου διαπλατα. Το σκοτεινο φως της νυχτας τα συνανταει. Αντικριζω τα δεντρα, δεν πεθανα. Ειμαι ζωντανη!

Σηκωνω τον κορμο μου για να δω το περιβαλλον γυρω μου. Το χερι μου ποναει σαν να μου το εσπασε καποιος.

Το θεαμα που βλεπω ειναι πραγματικα απεριγραπτο. Το αγορι βρίσκεται στο εδαφος, τα καταξανθα μαλλια του ειναι πλεον κοκκινα και κυλισμενα στο εδαφος. Αλλα δεν ηταν αυτο που με σοκαρε.

Ενα αγορι ειναι πανω απο το ξανθο και το χτυπαει στο προσωπο με δυνατες μπουνιες. Η μυες στην πλατη, τα καστανα σγουρα μαλλια και τα πρασινα ματια που γυαλιζουν απο θυμο.

Ο Harry.

Κοιταω τη σκηνη μπροστα μου παγωμενη. Θελω να φωναξω να σταματησει αλλα δεν βγενει φωνη.

Σηκωνομαι ορθοια και πηγαινω προς το μερος τους τρέχοντας. Το αγορι στο πατωμα ειναι αναισθητο πλεον και το προσωπο του σχεδον παραμόρφωμενο απο τα δυνατα χτυπηματα του Harry.

"Harry" τα δακρυα μου εχουν στεγνωσει πανω στα μαγουλα μου.

Δεν με ακουει, τον εχει κυριεψει ο θυμος. Βαραει και ξαναβαραει αλύπητα το αγορι. Θα τον σκοτωσει θεε μου!

"Harry" ουρλιαζω πισω απο τη πλατη του. Ξαφνικα χαραλωνει. Οι μπουνιες του σταματανε να χτυπανε και τα ποδια του τεντώνονται για να σηκωθει πανω απο μισοπεθαμενο σωμα του ξανθου.

mr. Styles Where stories live. Discover now