Part 32

2.8K 314 11
                                    

"Βρε βρε τη Jess" λεει πριν πεταξει κατω το αναμενο τσιγαρο του.

"Φυγε φυγε απο εκει" επαναλαμβάνεται στο μυαλο μου. "Τρεχα πανε πισω στον Harry" λεει. Μα καλα γιατι τα ποδια μου δεν ακουνε;

"Σου ελειψα;" λεει με ειρωνια στο κατεστραμένο του προσωπο. Πρωτη φορα χαιρομαι που ενας ανθρωπος ειναι τοσο χτυπημενος.

"Ειναι ο Harry εδω" τον προειδοποιω. Δεν νομιζω να θελει να φαει κι αλλες.

"Μα και φυσικα θα ηταν" λεει γελωντας. Τον φοβαμαι ακομα, παρα πολυ για την ακριβεια, αλλα ξερω οτι ο Harry ειναι λιγο πιο κατω και νιωθω καλυτερα.

"Θες να μεινεις χωρις προσωπο;" τον ρωταω.

"Χαχαχα νομιζεις οτι ο δικος σου θα μου βγαλει το προσωπο;" γελαει. Το γελιο του ειναι απαισιο.

"Κοντεψε να το κανει τη προηγουμενη φορα" του λεω με αυτοπεποίθηση υποστηριζοντας τον Harry.

"Γιατι τον στηριζεις ετσι; Θα επρεπε να τον μισεις" μου λεει. Γιατι να πρεπει να τον μισω;

"Κι ομως δεν το κανω.." του λεω.

"Δεν σου εχει πει τιποτα να υποθεσω" μου λεει. Εχει πολλα να μου πει, αλλα πρεπει να περιμενω. Οσα λιγοτερα ξερω τοσο το καλυτερο για εμενα.

Harry's POV.

Κοιταω προς το μερος του Ed και της Jess. Δεν προκειται να της κανει κατι, απλα προσπαθει να την φοβισει. Θελει να φανει λιγο γεναιος. Κανει οτι δεν με φοβαται, αλλα στη πραγματικοτητα τρεμει και μονο που ακουει το ονομα Harry.

"Γεια σου παλιοφιλε" λεω με τη φωνη μου γεματη σαρκασμο. Το σωμα μου μετακινητε διπλα απο της Jess και αυτη αφηνει μια ανασα που φαινεται να κρατουσε πολυ ωρα.

"Πως και απο δω;" ρωταω και η φωνη μου ακούγεται σαν γριλισμα.

"Ειπα να πω γεια σε μια ομορφη κοπελα" λεει και το αιμα μου ανεβαινει στο κεφαλι. Ετσι και τολμήσει να την ξανα ακουμπησει μια τριχα, δεν εχω σε τιποτα να τον σκοτωσω.

"Την κοπελα να την αφησεις ησυχη" τον απειλω κοιτωντας τον στα ματια με μισος. Υπαρχει χειροτερος ανθρωπος;

"Ααα ναι Styles; Και γιατι να το κανω;" ρωταει. Οταν του μαυρισα το προσωπο στο δασος δεν ρωτουσε τιποτα.

"Ξερεις τι θα γινει Ed" του λεω αρπαζοντας το χερι της Jess.

Στην προταση αυτη η εκφραση της Jess απο φοβισμενη εγινε εκνευρισμενη.

mr. Styles Where stories live. Discover now