Σορρυ που δεν εβαλα χθες. Εβαλα σημερα ομως ;)
"Jess ξερω οτι με θες οσο σε θελω και εγω" λεει ψιθυριστα και δαγκωνει τον λοβο μου.
Με αυτα του τα λογια κατι μεσα μου αναβει. Ολο ο κορμι μου φλεγεται με μονο 2 λεξεις. Σε θελω. Σε θελω. Σε θελω. Ξανα και ξανα επαναλαμβάνεται στο μυαλο μου σαν ποίημα.
Με το αγγιγμα του και την σταθερη ανασα του πανω στο λεμο μου τα μεσα μου λιωνουν και οι ανασες μου κόβονται. "Μπορει να το κανει καποιος αλλος αυτο;" με ρωταει ειρωνικα το διαβολακι. Δεν του απανταω, εχω χασει της αισθησεις μου. Πως γινεται να τον αφηνω ετσι να με ακουμπαει μετα απο αυτα; Κι ομως τον αφηνω γιατι το μυαλο μου απενεργοποιειται οταν ειμαι κοντα του, δεν εχω περιθωρια σκεψης.
"Πες οτι με θες και εσυ Jess" μου λεει αισθησιακα. Ωω θεε μου.
Μετα απο αυτο θυμαμε οτι ειχα πει και στον Niall οτι τον θελω, φυσικα ομως τωρα καταλαβενω ποιον εννοουσα στην πραγματικοτητα. Τα σμαραγδι ματια του κοιτανε τα δικα μου για μια απαντηση ,αλλα το στομα μου δεν μπορει να ανοιξει. Ακομα με ακουμπαει.
"Σε.." πες το.
"Σε θελω Harry" λεω ψιθηριστα και το διαβολακι χειροκροταει.
Η εκφραση του αλλαζει, γινεται πιο σκοτεινη αλλα πιο ωραια. Τον επηρέασαν τα λογια μου οσο με επηρεασαν τα δικα του; Δεν ξερω.
Αρπαζει τη μεση μου με το μεγαλο του χερι και ενωνει τα σωματα μας σαν κομματια του παζλ. Τα μετωπα μας ακουμπανε το ενα στο αλλο και εγω χανω εναν χτυπο. Κοιταει τα χειλια μου και εγω περιμενω να κανει αυτο που θελω εδω και 2,5 εβδομαδες. Ξερω οτι ειμαι ακομα νευριασμενη με αυτα που μου εχει κανει και αυτα που εχει πει αλλα εξαφανιζονται για λιγο τωρα.
"Αυτα τα χειλια ηθελα να φιλησω τοσο πολυ αυτες τις μερες" λεει αλλα φαινεται σαν να το λεει στον εαυτο του.
Δεν απανταω τιποτα και τελικα εγω πιεζω τα χειλια μου στα δικα του. Αυτος ανταποκρινεται σε κλασματα δευτερολεπτου. Το φιλι μας κρυβει το ποσο θελαμε ο ενας τον αλλον ολο τον καιρο που ημασταν χωρια. Πιεζει τη μεση μου περισσοτερο πανω του και ειναι ακριβως αυτο που χρειαζομουν.
Τα χειλια του απαλα τρίβονται στα δικα μου και η αισθηση ειναι απλα μαγικη.
Η γλωσσα του πλησιαζει τη δικη μου και ξεκινανε να τυλιγονται η μια με την αλλη. Μουγκριζει μεσα στο φιλι αλλα το μουγκριτο του ειναι τοσο υπεροχο που θελω να το ακουω συνεχεια. Ειμαι αρρωστη.
YOU ARE READING
mr. Styles
FanfictionBut baby, our past hurts us worse than my lies. Top θεση: #1 στα Fanfiction (13/4/16) -2016© Don't copy the story.✔