Το τραγουδακι πανω 🔝🔝🔝
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹Harry's POV.
Οι γροθιές μου συναντανε οτι επιφανεια βρω μπροστα μου. Απο τα ματια μου κυλουν δακρυα. Σπαω τα παντα, σπαω τα τζαμια των παραθυρων, σπαω τα πιατα στα ραφια, ριχνω τραπεζια, αλλα αυτο δεν θα την κανουν να γυρισει πισω. Το δοκιμαζω εδω και μηνες, αλλα το να καταστρεφω τους παντες γυρω μου δεν την φερνει κοντα.
Ωρες ωρες αναρωτιομουν, την ενδιέφερε ποτε τι κανω; Γιατι εμενα με ενοιαζε, τοσο γαμημενα πολυ. Δεν ηξερα καν τον λογο που γελασα μαζι της οταν μου ειπε οτι με αγαπαει, μαλλον απο συνηθεια. Ειναι εκπαιδευμενος στο να πληγωνω τους γυρω μου. Οι διαλυμενοι ανθρωποι δεν εχουν ολοκληρωτικα τον ελενχο του εαυτου τους. Ετσι και εγω, κατι αλλο με εσπρωξε προς αυτη την ενεργεια και ξερω ακριβως πως λεγεται. Λεγεται 'συνειδηση', αλλα τι να περιμενει κανεις απο μια -στη κυριολεξια- κατεστραμμένη συνειδηση. Σκατα. Γιατι κλαιω σαν μαλακας; Μολις συνειδητοποιω οτι εχω κανει το σπιτι του Zayn χειροτερα και απο τα μουτρα μου, σταματαω (θα σκέφτεστε τωρα: τοσο ομορφο το εκανε;). Τι εχω κανει; Τι με εχει πιασει;
Τραβαω τα μακρυα μαλλια μου μανιακα προς τα πισω για να απαλυνω τον ανεξήγητο θυμο μου. Τωρα τελευταια με πιανουν οι κρισεις αυτες. Οι παλμοι μου ξαφνικα αυξανονται και νιωθω να τρελαινομαι. Εχω τοσες πολλες τυψεις που το κεφαλι μου θα σπασει. Θελω να τη βλεπω να χαμογελαει; Θελω. Μπορω να την κανω να χαμογελαει; Οχι. Τοτε γιατι στο διαολο τα σκεφτομαι ολα αυτα; Δεν βγαζει πουθενα. Αυτη θα ειναι παντα η καλη, αθωα κοπελα και εγω παντα ο μαλακας ,δολοφονος που τη πληγωνει, ετσι παει η ιστορια.
Νιωθω να ηρεμω ελαχιστα και ακουμπαω το σωμα μου στο πατωμα διπλα απο την εξωπορτα. Το μονο που σκεφτομαι ειναι εκεινη. Θελω να βαρεσω το κεφαλι του στο τοιχο με δυναμη, για να ξεχασω καθε εικονα μου μαζι της. Ειναι βασανο, να θελω κατι που ειναι μακρυα μου και δεν θα ξαναγυρισει. Ξερω πως δεν θα το κανει. Γιατι να το εκανε; Για να δει εμενα να γελαω ξανα μαζι της; Ποσο αδειος εισαι Styles; Τα χανεις ολα σιγα σιγα. Ακομα και αυτα που πιστευες πως ειναι δεδομενα. Πιστευες οτι αυτα που σαγαπουσαν θα εμεναν μαζι σου για παντα αλλα μαντεψε.. ολα εγιναν σκονι. Η αγαπη ειναι μαλακιες.
YOU ARE READING
mr. Styles
FanfictionBut baby, our past hurts us worse than my lies. Top θεση: #1 στα Fanfiction (13/4/16) -2016© Don't copy the story.✔