Ενα μπαμ δυνατου πυροβολισμου ακουγεται πριν η καρδια μου χασει τους χτυπους της.
Θα πεθανω. Ηρθαν για να με σκοτωσουνε.
Το σωμα μου τρεμει απο τη κορφη ως τα νυχια και νιωθω το στηθος μου βαρυ.
Τι θα κανω;
Αλλος ενας δυνατος πυροβολισμος αντηχει και δακρυα σκεπαζουν τα ματια μου. Κολουριαζομαι διπλα απο τον καναπε και ξεσπαω σε λιγμους. Γιατι ειμαι τοσο δειλη; Γιατι δεν μπορω να σταματησω να κλαιω;
Αποκλειεται να μην ακουστηκε στη γειτονια. Ολο και καποιος εδω γυρω θα το πηρε χαμπαρι. Πρεπει να ηρεμησω.
Το κουδουνι χτυπαει μανιακα και το αιμα φευγει απο το κορμι μου ,το οξυγονο πλεον δεν κυλαει στις φλεβες μου. Φοβαμαι.
Το κουδουνι συνεχιζει να χτυπαει επιμονα σαν καμπανες στο κεφαλι μου που θελουν να μου παρουν την ψυχη.
Ηρθε η ωρα μου. Ο φοβος ειναι το πρωτο πραγμα που με τριγυριζει. Τοσος πολυς φοβος.
Κλεινω τα ματια μου σφηχτα. Αυτη η στιγμη καποτε θα ερχοταν αργα ή γρηγορα. Που ειναι τωρα ο Harry που τον χρειαζομαι;
Μεσα στη βαβουρα τα απανωτα χτυπηματα του κουδουνιου σταματανε. Αφηνω την ανασα που κρατουσα και τα χερια μου σφιγγονται.
"Jess;" μια οικεια, ζεστη φωνη ακουγεται στην αλλη μερια της πορτας. Τα ματια μου ανοιγουν σιγα, αλλα δεν σηκωνομαι. Ακομα νιωθω οτι η καρδια μου εχει πεταξει.
"Jess μωρο μου" ειναι η φωνη του Harry. Για καποιο λογο ομως ακούγεται..ζαλισμενη;
Σηκωνω το σωμα μου απο το πατωμα και με αργα βηματα πηγαινω και ακουμπαω πανω στη πορτα.
"H-harry;" ψιθυριζω απο πισω της.
"Ανοιξε μου Jess" λεει καθως η φωνη του εξακολουθει να μου φαινεται περιεργη. Ειναι ο Harry σιγουρα;
Τα χερια μου ανεξελενγκτα ξεκλειδωνουν την πορτα και με μιας την ανοιγουν μπροστα μου.
Μια κοφτη ανασα εφυγε απο τα χειλια μου ενω τα δάκρυα μου ειχαν σχεδον στεγνωσει πανω στα μαγουλα μου.
Τα πρασινα ματια του ειναι θολα κοιτουσαν το κενο. Φαινονται αρκετα κοκκινα ενω δακρυα τρεχουν, σαν να εκλαιγε για ωρες. Το προσωπο του χλωμο και η ανασα του μυριζει εντονα αλκοολ. Απομακρυνω λιγο το σωμα μου απο κοντα του για να τον κοιταξω.
YOU ARE READING
mr. Styles
FanfictionBut baby, our past hurts us worse than my lies. Top θεση: #1 στα Fanfiction (13/4/16) -2016© Don't copy the story.✔