Part 31

3K 311 12
                                    

"Δεν απαντησες στην ερωτηση μου" του λεω κατσουφιαζοντας απομακρινοντας το σωμα μου λιγο απο το δικο του.

"Απαντησα" λεει.

"Οχι δεν το εκανες. Θελω να μου απαντησεις κανονικα. Το γεγονος οτι κυνηγάνε επειδη ειμαι μαζι σου το ηξερα ηδη." του λεω.

"Σου λεω πως δεν γινεται να σου πω ακομα τιποτα. Γιατι επιμενεις;" με ρωταει.

"Harry νομιζω πρεπει να ξερω" λεω ενοχλημενη.

"Οχι τωρα, οχι ακομα." μου λεει. Πρεπει να τον εμπιστετω; Ειναι μεγαλο ρισκο. Άκομα και αν αυτο που κρυβει ειναι κατι πιο σοβαρο απο αυτο που νομιζω; Μπορει να ειμαι ερωτευμενη μαζι του αλλα δεν ξερω τιποτα για αυτον. Αφου αυτος δεν με εμπιστευεται για τα δικα του θεματα γιατι πρεπει να το κανω εγω;

"Καλα" παραδινομαι για αλλη μια φορα.

"Αλλα δεν θα μεινεις εδω" προσθετω δειχνοντας τη τσαντα.

"Μα Jess-"

"Ναι ξερω κινδυνευω, αλλα δεν μπορεις να μεινεις εδω Harry" του λεω και το προσωπο του αλλαζει.

"Γιατι οχι;" με ρωταει.

"Γιατι δεν σε ξερω καθολου, γνωριζομαστε τρείς εβδομαδες. Το γεγονος οτι με φιλας, με αγκαλιαζεις κτλ. δεν μας κανει κατι και ετσι και αλλιως μπορω να προστατευσω τον εαυτο μου. Δεν μπορεις να εισαι 24 ωρες το 24ωρο πανω απο το κεφαλι μου και να προσεχεις μηπως καποιος με πλησιασει" του λεω και αυτη ειναι η αληθεια, δεν γινεται αυτο που λεει.

Ο Harry με κοιταει με ενα περιεργο βλεμα που εγω δεν μπορω να εξηγησω. "Τον νευριασες" μου λεει το διαβολακι. "Γιατι μιλας;" το ρωταω και σταματαει.

"Εγω για εσενα το λεω Jess για να μην σε πειραξει καποιος. Και πιστεψε με αμα παθεις κατι κακο απο αυτους, δεν θα συνχωρεσω τον εαυτο μου" λεει και εγω απορω πως κρατιεμαι όρθια. Μολις ειπε οτι ανησυχει μην παθω κατι κακο;

"Παρολα αυτα, δεν μπορεις να μεινεις εδω. Οχι ακομα." λεω.

"Ενταξει" λεει και γω χαιρομαι ιδιαιτερα που δεν το εκανε μεγαλο θεμα.

"Δειχνεις ωραια" μου κανει κοπλημεντο αν και μολις ξυπνησα. Σαν ζομπι ειμαι αλλα και μονο που το λεει νιωθω ωραια.

"Harry δειχνω απαισια" του λεω και γελαει. Ας χαρω τις στιγμες σαν και αυτη γιατι δεν νομιζω να κρατησουν και πολυ.

Σταματαει να γελαει και με κοιταει για λιγα λεπτα.

"Harry.." λεω μετα.

mr. Styles Where stories live. Discover now