Part 16

3.3K 368 35
                                    

Καθομαι και κοιταω το ορθοιο σωμα του που ειναι στηριγμενο στον μεγαλο παγκο της κουζινας. Οι μύες τη πλατης του φαινονται μεσα απο το ασπρο του μπλουζακι οπως και τα τατουαζ του. Ειναι ομορφος και δεν μπορω να παρω τα ματια μου απο πανω του. Τωρα αρχιζω να το καταλαβενω. Οσο και να μαλωνω μαζι του, οσα και αν μου εχει κανει δεν μπορω να κρυψω το ποσο πολυ μου αρεσει. Μου αρεσει. Μου αρεσει ο κ.Styles.

Παιρνω τα ματια μου για να μην καρφωθω. Μολις μου ειπε οτι ειμαι ωραιος ανθρωπος και ξαφνικα ενιωσα αλλιως. Δεν μου λεει τιποτα ομως, δεν αποκαλυπτει τιποτα για αυτον και αυτο με πνηγει. Πνηγομαι απο τον τροπο που μου μιλαει που με κοιταει με τα πρασινα ματια του, αλλα ξερω οτι ποτε δεν θα με κοιταξει εστω και λιγο οπως τον κοιταω εγω. Μπορει να το εχει παρατηρησει οτι τον κοιταω περιεργα πολλες φορες ,αλλα δεν προκειται να του πω οτι μου αρεσει. Ισως να μην το πω και ποτε. Θα με κοροϊδευε, μπορει ακομα και να γελουσε μεσα στα μουτρα μου μην πιστευοντας τα λογια μου.

Για αυτο απλα θελω να κατσω εδω και να κοιταω την πλατη του. Ακομα και αν πριν λιγη ωρα ελεγα οτι δεν θελω να μεινω στο ιδιο σπιτι μαζι του, αρχιζω να αλλαζω γνωμη. Σαν να ηρθε καποιος και με ενα μαγικο ραβδακι με εκανε να νιωθω ετσι. Τι στο καλο επαθα ξαφνικα; Ποια εισαι εσυ και τι εκανες την Jess;

"Τρως μακαρονια;" με ρωταει ενω βαζει μεσα σε μια μεγαλη κατσαρολα νερο απο τη βρυση.

Δεν τρελαινομαι για μακαρονια. Βασικα οταν ημουν μικρη και η μητερα μου μου εφτιαχνε ,πετουσα το πιατο κατω επειδη ελεγα οτι μοιαζουν με μικρα φιδακια και θα μου φανε το στομαχι. Αυτο ειχε ως αποτελεσμα η μαμα μου να μου τα ταϊζει με το ζορι και εχω ας πουμε κατι σαν παιδικο τραυμα. Ολοκληρη ιστορια για ενα πιατο μακαρονια.

"Ναι φυσικα" λεω. Δεν προκειται να του πω οτι δεν θελω, ειμαι τοσο πεινασμενη που σιγουρα θα τα φαω χωρις δευτερη σκεψη.

"Γιατι ηρθες να μεινεις εδω;" τον ρωταω κατι τελείως ασχετο.

Στην αρχη δεν απαντησε και νομιζα οτι δεν με ακουσε, αλλα βγηκα λαθος αφου γυρισε το σωμα του προς το μερος μου και με κοιταξε μεσα στα ματια.

"Τι ενοεις;" ρωτησε με τη βαρια φωνη του.

"Ενοω..γιατι καποιος να μεινει σε ενα σπιτι μεσα στο δασος οπου δεν παταει ψυχη;"

Με κοιταει για λιγο πριν απαντησει.

"Απλα μου αρεσε το μερος" λεει αδιαφορα σηκωνοντας τους ωμους.

mr. Styles Where stories live. Discover now